Nálam tényleg nem ette 4000 körül mentem vele pedig. Először a szelepszár szimeringekre tippeltek, de amikor szétszedték az egyik persely törött volt. Állítólag a suzuki szervíz szakértői nyilatkozattal alátámasztja, hogy a vétel másnapján jelentkezett a hiba.
Én tuti nem fizetném ki neki.
És ha ő használta vadállat módjára? Nem tudja szerintem az ellenkezőjét bizonyítani. Mit csináltatott meg rajta?
Nálad nem ette?
Én pont ezért írom bele minden adásvételibe hogy kipróbált megtekintett állapotban vásárolta meg a vevő, továbbá lemond bárminemű szavatossági és per jogáról.
Mindegy a lóerő meg a nyomaték,lényeg,hogy időben merd odatenni a tüzet de csak annyira,hogy ne forogjon túl a hátulja,esetleg minimálisan,ez a strettel szinte magától megy lapon is,nagyon bírtam.
A gond hogy túlfékezek utána bosszankodok hogy ment volna kevesebbel is.
Bár javulok a 3 hengeressel.Sokkal kevesebbet,rövidebbeket fékezek.És jól ki lehet gyorsítani 3-asban.
Szerpentinen csak abban a fokozatban max ha hosszabb az egyenes némileg akkor 4-es.
De a speed adatait elnézve ott mindengy mibben vagyok.
135.00 HP (98.5 kW)) @ 9250 RPM
111.00 Nm (11.3 kgf-m or 81.9 ft.lbs) @ 7750 RPM
Mondjuk az összes sportmotorgyártó arra törekszik,hogy "húsosabb" legyen a középtartományi nyomaték,minél simábban lehessen kigyorsítani a kanyarból.
Sztem minden motorra igaz,hogy minél simábban tudsz vele menni,annál gyorsabb vagy vele,persze,hogy ezt te idézed elő vagy alapból a motor karakterisztikája is támogatja,az már egy másik kérdés.
Lenne egy kérdésem Június 11-én adtam el a gs 500-at ami 4 hónapig volt a tulajdonomban . Ezalatt az idő alatt (amíg az enyém volt hibátlanul működött) Ma november 15-én kaptam egy levelet a vevő sráctól, hogy a motor ette az olajat 1000km-re 1 litert. Megjavíttatta 77000 forintért aminek fizessem ki a felét különben beperel. Szerinte ha nem is tudtam a hibáról akkor is felelős vagyok. Vajon ez jogos? Köszi a választ előre is.
De egy kicsit sokallom azt a 77000-et...