Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a vétel másnapján, akkor meg nem a te gondod. Az meg egy olyan hiba, amire senki nem számíthat.
De egy kicsit sokallom azt a 77000-et...
Már láttad?
Nálam tényleg nem ette 4000 körül mentem vele pedig. Először a szelepszár szimeringekre tippeltek, de amikor szétszedték az egyik persely törött volt. Állítólag a suzuki szervíz szakértői nyilatkozattal alátámasztja, hogy a vétel másnapján jelentkezett a hiba.
sőt nem is Lajos, Lala
Nem is igaz, mert már Tündér
Ő, nem a b.viktor Lajosa, akinek nem kell ágy szilveszterkor!

Egyébként tudod ki Ő? A vezetékneve Szörnyeteg.
Én tuti nem fizetném ki neki.
És ha ő használta vadállat módjára? Nem tudja szerintem az ellenkezőjét bizonyítani. Mit csináltatott meg rajta?
Nálad nem ette?
pár nem olcsóé csinálja meg nekem azt ami neked nem sikerült (igaz mondjuk nem tudom máshol mennyibe fájt volna)
Én pont ezért írom bele minden adásvételibe hogy kipróbált megtekintett állapotban vásárolta meg a vevő, továbbá lemond bárminemű szavatossági és per jogáról.
Mindegy a lóerő meg a nyomaték,lényeg,hogy időben merd odatenni a tüzet de csak annyira,hogy ne forogjon túl a hátulja,esetleg minimálisan,ez a strettel szinte magától megy lapon is,nagyon bírtam.
igeee...kinek másnak
Lusta vagyok megnézni. :D
Az 1000/liter nem gyári tűrés?
Ez ecotech 1,6 nál még csak nono kategóriát se meríti ki.
mire föl pattog? Megvette, onnantól az övé.
Lajosnak?
Ne röhögtessen,szerinted vállalja a perköltséget,műszaki szakértői díjat satöbbi,udvariasan rázd le!
Erik ma leadtam jó kezekbe a mocit !
Nyugodtan küldd el a halál f@szára!
A gond hogy túlfékezek utána bosszankodok hogy ment volna kevesebbel is.
Bár javulok a 3 hengeressel.Sokkal kevesebbet,rövidebbeket fékezek.És jól ki lehet gyorsítani 3-asban.
Szerpentinen csak abban a fokozatban max ha hosszabb az egyenes némileg akkor 4-es.
De a speed adatait elnézve ott mindengy mibben vagyok.

135.00 HP (98.5 kW)) @ 9250 RPM
111.00 Nm (11.3 kgf-m or 81.9 ft.lbs) @ 7750 RPM
Ülj le,1-es!
Kanyar érintési pontjáig fékezel,onnan gyorsulsz kifelé,közben nem utazunk ha nagyon gyorsak akarunk lenni.
Ennyibe került!
Szerintem neked ehhez a problémájához már semmi közöd. De ez csak az én véleményem.
Valahogy úgy képzelem el hogy fékhez nem kéne hozzáérni.

Meg váltóhoz.Csak simán gyorsan átfűzni a kanyarokat adott sebességgel amivel még lehet.

Nekem ez lenne a cél.
Mondjuk az összes sportmotorgyártó arra törekszik,hogy "húsosabb" legyen a középtartományi nyomaték,minél simábban lehessen kigyorsítani a kanyarból.
Sztem minden motorra igaz,hogy minél simábban tudsz vele menni,annál gyorsabb vagy vele,persze,hogy ezt te idézed elő vagy alapból a motor karakterisztikája is támogatja,az már egy másik kérdés.
Lenne egy kérdésem Június 11-én adtam el a gs 500-at ami 4 hónapig volt a tulajdonomban . Ezalatt az idő alatt (amíg az enyém volt hibátlanul működött) Ma november 15-én kaptam egy levelet a vevő sráctól, hogy a motor ette az olajat 1000km-re 1 litert. Megjavíttatta 77000 forintért aminek fizessem ki a felét különben beperel. Szerinte ha nem is tudtam a hibáról akkor is felelős vagyok. Vajon ez jogos? Köszi a választ előre is.