Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

900-as Hornetet próbáltál már?
Ne gondolkodj. Velem is volt már így. Aztán egyszer csak elfogyott a pénz nagyjából semmire, de motor se.
Fiatalság, bolondság...
Bassz.Az enyém tankolva 190 kiló.Pont egy barátnőnyi háj van rajta azokkal a pilinka futóművekkel.

Legalább a 750 R-nél ezt megoldották de a súly maradt.

Az MT 09 is pont ezért jó cikcakkgép mert könnyű,erős,jó futóművel.

De igazából mivel látom inkább motorostalira járós vagy nem az a csapatós jó lesz neked a 750S.is.
Na igen, a régi japán motorok... Mikor még nem maketteket gyártottak a cégek...
Ugyan már mennyi is a Z!?230 kiló!? Magyar embernek ez nem súly. Er 5tol szűk 40 kilóval több. Nem én viszem a hátamon, ő fog engem...
Pont ezektől lenne jó a cucc ha nem lenne annyira túlsúlyos.
Had csatlakozzak én is a Kawa nosztalgiához....92-ből
Csupasz Z azért nem tetszik, mert nincs az orrom előtt semmi szinte, amolyan leesek elore felé feelingem van rajta. Plussz mivel nem igazán hosszabb mint az Er és széles meg magas, így nagyon kicsi motor kepzetem van rajta. Az S ezeket a dolgokat megoldotta, plusz egybe nyereg és kapaszkodó. Mivel turazni fogok vele nagyrészt így ebböl is jobb választás az S.
Neeeeem szabad ilyenen gondolkodni!
Még nem vettem semmit, nincs mihez gratulálni. Egyenlőre nezelodom és gondolkodom egyáltalán merre tovább. Nem kis összeg van a kezemben magamhoz mérten, ilyenkor elgondolkodik az ember nem e kellene másra költeni ennyi pénzt.
Bocs, pontosabban 900 gpz r. 83-ban jött ki 115 lóval, ráadásul csak 900-as volt nem 1100-es.

http://totalbike.hu/tesztek/kawasakigpz9/
Nekem a csupasz z750 jobban tetszik. Tudom, szélvédelem stb...

Egyébként első igazi nagymotoros élményem talán a 80-s évek végén v. 90-es elején az egy kawa 900 gpz-hez fűződik. Még mindig megvan az érzés mikor a haverom gyorsult velem egyet. Próbáltam visítani, de nem jött ki hang a torkomon.

Na akkor fogadtam meg, h lesz egy olyan kétkerekűm, amivel majd magamat foschatom be.
A kilépés nem szándékos volt, sajna egyik jó haver( nak) tartott emberke jól beszopatott azzal hogy eladja a kíváló állapotú ZRX 1200R- et. Én meg szintén jo havernak megigertem hogy eladom a gépet. Elötte is Er 5 tulaj volt. Szal nem csináltam segget az arcombol legalább én...
Grat. az új motorodhoz. Örülök, hogy kiléptél az ER5-ből, ez oldja ezt a felesleges vitát. Sok örömteli km-t vele.
Srácok muszáj ezt!

Kezd elég unalmas lenni már!
Csaba 600!

Ha komolyan is vennelek sem érdekelne mit mondasz! Anno a szavahihetoseged eljátszottad. Bár ezt épp te akartad állítani rólam.
Nos kurvára nem tartozik rátok de két napja eladtam az Er5- öt szaros 700 ezer forintért. Szerintem is elég szar árat kaptam érte... Igazad van!
A következő pedig ismét Kawasaki lesz, remélem nem baj.
Csak hogy tudd hónapokig nézegettem a hirdetéseket köztük azzal a minőségi szuzukival is.
Ne haragudj rám de nem tetszett amiket láttam. Pedig hidd el nagyon próbáltam mást is nézni mint Kawa.
Sőt!

A Kawasakiban se találtam az általam elérhető motorők közt olyat ami tetszett volna nagyon kivéve a szintén ronda, és el ne felejtsem világ szarjaZ750S-t...
Bocs megnéztem egyet eloben és mégis ezt választom majd.
Amit te betegesnek érzel azt én is annak pár ember részérol. Az a baj hogy sokan össze vissza beszélnek itt. Érdekes anno mintha nem azt írtad hogy a futomu hiányzott legjobban az Er5- böl!?

No tiszteletem!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-6534971

Mint
látod jelentéktelen összeget képvisel egy ER5. A piac beárazta és ez a fő értékmérő, a többi /pl. személyes vonzalom / érdektelen. A GS500 is hasonló árakon mozog, de nem lepne meg, ha átlagoltan magasabb árat képviselne. Ezek minimális értékek a mai motorok között. És amikor szidod a GS500-t az körülbelül olyan mint amikor az egyik fing /ER5 veled/ lehurrogja a másik fingot /GS500/, hogy az a büdösebb. Nevetséges és szánalmas. Természetesen lehet különbséget tenni ebben a szegmensben is az egyenlő érték ellenére is, de ilyen vehemensen, agresszíven, és kitartóan? Vajon tényleg ennyivel jobb lenne az ER5, dacára annak, hogy ugyanannyiért vagy kevesebbért hozzá lehet jutni? Kell ez a nagy felhajtás ilyen piti értékű motorok körül?
Érdekes körülmény, hogy az ER5 újonnan drágább volt mint a GS. Ehhez képest használtan az ER5 ugyanannyi vagy olcsóbb mint a GS. Ugye egyet értesz azzal, hogy ez a piaci beárazás, egyértelmű ítélete a vásárlóknak a motorodról.

A te identitásod alappillére lett, hogy az ER5 jobb mint a GS500. Ezzel ébredsz és ezzel hajtod álomra a fejed. Vajon egészséges ez? Érdemes ezt? Az előzőeket figyelembe véve nem normális dolog ez. Valamit erősen tagadva határozod meg magadat, hogy az ER5 sokkal jobb mint a GS500. Pedig valójában nincs akkora különbség, csak te gondolod azt, ami beteges. Az áruk ugyanaz ebből kellene kiindulnod. Ráadásul jelentéktelen az áruk. Ezeknek a motoroknak nincs tétjük. Te pedig azt próbálod mondani, hogy ez olyan fontos.

A másik identitásod, hogy a Kawasaki jobb minden motornál. Lehet ezt mondani, de te ezt véresen komolyan gondolod. A világ összes motorját tagadva, csúfolva, lenézve határozod meg magadat. Ez torz dolog. Őszintén mondom jó szándékból, hogy ebből kigyere,terápiás céllal számlát nyitunk neked és gyűjtünk neked: feltétel: bármilyen motort vehetsz belőle kivétel KAWASAKI. Az lesz az a pillanat, amikor kigyógyultál ebből az őrületből.

Lehet fikázni a GS500-t, de az ER5 fórumon, és ezzel a céllal ne gyere át hozzánk, mert nem vagyunk rá kíváncsiak. Legyen már ennyi önuralmad! Felnőtt ember vagy.
Hogy itt is fikázta valaki? Igen, de ez a GS500 fórumon történt, és ő nem ment át hozzátok, nem akart szánt szándékkal kellemetlenkedni, csak egy véleményt közölt velünk.Továbbá nem rögeszmés az ügyben mint te. Mert nem állandóan ezen rugózik.

Te egy Don Quijote vagy.
Mondjuk ez a komoly zsigeri gyűlölet egy tárgy és annak használói irányába szerintem szakellátásra jogosíthat fel.
Mit aludtam át...
Ezek is betegek.
Laci....nem is mondtad, hogy ennyire jól ismeritek egymást...ahaaa most már értem, hogy miért kellett az új motor...farokhosszabbítónak