Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okés, akkor jó vagyok, mert én is az alatt szoktam tartani.
Úgy emlékszem 8-9 e között van a nyomaték és teljesítmény csúcs is. Aki ennél is tovább pörgeti, az csak árt a motornak, és ráadásul lassabb is lesz, mintha 8500-nél elváltott volna.
Egyébként én közel nem szoktam így forgatni. Szeretem 6000-7000 alatt tartani ha lehet.
én a fordulatra gondoltam
Kigyorsítás meeeeeeeegy.

Bár lefelé rühellem.
13000 + 8000 = 21000km. Hm. Kizárt. Nekem 56000 van benne és az első két hétben csak én tettem bele közel 2000-et.
Érdekes dolog ez, én kiröhögtem volna az illetőt. Főleg, mert én ha eladok valamit amögött nincs titok. Azért kell eljönni, megnézni, meghallgatni, kérdezni és végigolvasni a saját kis szervizkönyvemet (képek-videók-km óra állások-számlák) Ha ez megtörtént és elromlik engem már nem érdekel. A GS-nek is vezetem, már van benne bejegyzés, sajnos egy k nagy negatív rész is, de az igazság része.
ja...attól még áll a kérdésem
A km-óra tekergetésre gondoltam.
Na akkor az vagy gyári hibás volt, vagy vissza lett tekerve elég rendesen.
N a akkor még egy kérdés, mi az amitől már túlpörgetésnek számít?
kb 13.000 én 8000 valamennyivel vettem, ha pörgették az előttem lehetett, és ez több helyen le is van írva meg fényképezve.
Inkább, mint túl gyorsan...
Bár tény, hogy ilyenkor nem lehet olyan jóízűt dönteni.
De ha gyors akarsz lenni, a kigyorsítás fontosabb.
Hány km volt benne óra szerint?
Ez igaz. Köszi a segítséget mindenkinek.
Szóval mehet a búsba.
37e-ért nem fog perelni.
"Ugyanakkor a vevő köteles a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb idő alatt kifogását az eladóval közölni."

Ha a szervíz elismeri,hogy a vétel másnapján már keletkezett a hiba,a vevőd meg csak most közli veled akkor ez a fenti pont nem teljesült.
Uhh, ezt aztán tudni kell megérteni.
Az eladó lényeges kötelezettsége a tájékoztatási kötelezettség, miszerint köteles a vevőt a jármű lényeges tulajdonságairól, és a járművel kapcsolatos fontos követelményekről tájékoztatni. Az eladó ún. szavatossággal tartozik a tulajdonjog átruházásáért és tehermentességért (jogszavatosság). Ha a járműnek valamilyen hibája van, az adásvétel pillanatában nem felel meg a jogszabályban ill. a szerződésben meghatározott feltételeknek, a vevő szintén igényérvényesítésre jogosult (kellékszavatosság, ennek keretében a vevőt megillető jogok: kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás).

A jogérvényesítésnél a határidőknek nagyon fontos szerepük van. A szavatossági igény érvényesítésére a vevőnek a szerződés megkötésétől számított 3 éven belül van lehetősége. Ugyanakkor a vevő köteles a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb idő alatt kifogását az eladóval közölni. A szavatossági igény érvényesítésére a vevőnek a hiba felfedezésétől számított 6 hónapon belül van lehetősége, fogyasztói szerződések esetén ez a határidő a teljesítéstől számított két év.
10-40-es castrol volt a motorradnál vettem
szelepszár szimeringek 8000
hengerfej tömítés 8000
szelep persely 7000
szelep ékek 4000
gépműhely munkadíj 20000
szevíz munkadíj 30000
Rárakni a gázt simán tudom.
Inkább túl alacsony sebességgel teszem be a kanyarba.
Ezt kell gyakorlással jövőre kiigazítani.
És 4 hónapig fogalmazta a levelet?
Ha 72 órán belül jelentkezett volna akkor van vmi szavatossági szabály,de nem tudom pontosan olvass utána!
neneneaggódj!
én ezzel be is fejeztem
Jáj mi lesz ebből...
Csak egy kérdés, milyen olajat használtál bele?