A sportmotorokat egyébként csak te keverted ide. Ott tényleg nem gond ha alul kicsit halott..ha egyáltalán az, mert aki alul akar használni egy sportmotort az buzi
Itt arról volt szó, hogy lehet hogy még a 750-es s4 se tudja azt a pluszt amit amúgy elvárnának tőle egy 600-hoz képest. Nevezetesen hogy alul is legyen már némi ereje.
Az a karakter ami jó egy csupasz motorban nem biztos hogy jó egy sportmotorhoz. De az fix, hogy ami nagyon jó karakter egy sportmotornak az egy csupaszon keserves.
kopp-kopp ! bocs az off-ért de jó helyen járok , ez a gs 500 fórum, vagy a "keressük a legjobb motort" topic ? mintha a legideálisabb nőt keresnétek. (az ágyban legyen q...va, stb.) a végén úgyis a tesztoszteron meg a pénztárca dönt.
A gixxerből is a 750 a jó választás.
A 600-as nagyon hegyes alul semmi felül minden az ezres meg felesleges utcára,zabálja a gumit,és farokhosszabbító.
A 750-el lehet krúzolni van annyi tartalék nyomaték hogy ha nem húzod nem halott,nem idegbeteg.
Biztos ezért szerethető. Lehet neki könyörögni, hogy ugyan lassuljon már le.. ugyan lécci fordulj be a kanyarba. Jajj de jó esik az eső.. remélem most az alsógatyám legalább elöl száraz marad, nem úgy mint a múltkor. Gyerünk, gyerünk.. gyí, mindjárt megvan a 7000-res fordulat, csak addig kell kibírni. Hú de fáj a nyakam..de legalább tudom nézni a fejidomot, és úgy érzem mintha valami motoron ülnék.
Hű lenyomtam a lámpánal egy Fazerest, még ha csak egy kicsivel is.. a lúzer
Azt hiszem kezd kikristályosodni bennem, hogy miért is lehet eszméletlen jó a Z750S
Erről mindíg a kalahári sivatagi dokumentumfilm jut eszembe ahol a varacskosdisznóról azt mondták hogy csak az annyának tetszik de annak nagyon.
Szóval egy tulaj véleménye nem biztos hogy pont mérvadó.
Ezért röhögök egy jót mikor felhasználói topikban kérdezgetik hogy x,y,z motor közül a tietek jobb vagy a másik kettő?
Szerinted majd aszongyák hogy áhhhhh nem vadd az Y-t mert a mienk szar.
Hidd el ha nem közlekedőedénynek használod minimális élvezeti faktorral szar az a Z futómű.
Mondom nem véletlen hekkel be minden kicsit kanyarra éhesebb tulaj ZX6r futóművet.
Pont ez az. Tulajdonképpen, ha 750, akkor már inkább 600-as. És akkor pedig FZ6 még mindig a legjobb opció. Persze akinek való a 600-as. Baromi keveset fogyaszt:5l-5,5 150km/h-nál. Gyönyörű motor, aluváz, igényes kidolgozás, elnyűhetetlen stb. Én Fisinek ezt gondoltam, de nem mertem írni neki.
A CB900 nekem is nagyon bejön. Többek között azért, mert az már tényleg nem hatszázas teljesen mást képvisel... és motor legenda is nem véletlenül, továbbá elnyűhetetlen, könnyű, szép letisztult vonalak stb.. Viszont a 750-es kategória a Suzuki GSR 750 tesztelése alapján semmire se jó, mert gyak. nem éreztem különbséget a 600-ok és e között, akkor meg minek. A különbség csak, hogy súlyra több, de ugyanaz a 600-as karakter alul behorpadó nyomatékkal, felül meg állat. Arra pedig pont elég egy 600-as.
-hiába idomos, a sisakra tolja a szelet
-a fék kicsit gyenge
-a futómű butácska
-a lánc és a hátsókerék olajjal és vízzel összedzsuváz mindent a motor hátsó felén.
-a 600-asok között ő a legerősebb
-6-7 ezres fordulat között rezonál és torpan
-nem túl kényelmes az ülése, utasnak meg pláne
. kevésbé tartja az értékét mint egy FZ6
Ezt leszámítva viszont biztos nagyon jó, mert a másik három tulaj hiába írta le ezeket (ha egyszerre mindet nem is), de szereti. Nyilván sokat fizettek érte
A 900 az nagyobb, és az tényleg megy mint az állat, nem kell megvárni míg felkúszik a fordulat az egekbe.
TB népítélet között egy negatív sincs a nagy Hornetről. Való igaz hogy a legőszintébb Z750S népítéletet szúrtam be, de a többiben is elhangzott hogy kényelmetlen az ülés meg hogy mindent összedzsuváz maga körül a motor többek között. Én azt szűrtem le belőle hogy nem igazán jó motor...
... bár ő a legerősebb 600-as
Látod ez a baj. Megint kezded. Kiszurtad az összes iteletbol a leg lehuzosabbat aztán ezzel peldalozol. Ami mellette volt másik három azt meg semmibe vetted. De mindegy utána olvastam stb. Tudom azokat a dolgokat amiket mondtatok. Mellesleg ha azt nézem amit mondasz akkor pl Ér5-ot se veszek, szerencsére akkor,meg azt se tudtam mi az a sportmotor, így motoros életem egyik legszebb, leg probléma mentesebb 8,5evet és 55ezer km-et koszonhettem az Er-nek. Épp ezért harapők arra ha leszoljak.
A borzalmat arra értem a 600-nal,hogy havernek van de hogy az mire való!? Pakolni nem lehet, kicsinek tűnik, és megy ugyan mint állat de abban a kivitelezési formában felesleges mert nem tudod kihasználni, ergo ugyanez a bajom a sima Z-vel is.
Nem én, elég a -600-as által okozott borzalom. Ami játszott még a Yamaha Fz 1000S,de a régi valami rettenetes csúf, és nekem tucat motor külsejű, az újabb tetszik, de annyit meg motorert nem adok...
A sportmotorokat egyébként csak te keverted ide. Ott tényleg nem gond ha alul kicsit halott..ha egyáltalán az, mert aki alul akar használni egy sportmotort az buzi
Itt arról volt szó, hogy lehet hogy még a 750-es s4 se tudja azt a pluszt amit amúgy elvárnának tőle egy 600-hoz képest. Nevezetesen hogy alul is legyen már némi ereje.
Az a karakter ami jó egy csupasz motorban nem biztos hogy jó egy sportmotorhoz. De az fix, hogy ami nagyon jó karakter egy sportmotornak az egy csupaszon keserves.
Szerintem az alacsony fajlagos teljesítmény sokkal többször hoz magával kellemes karaktert mint az ellenkezőjét.. és ez talán igaz fordítva is.
A gixxerből is a 750 a jó választás.
A 600-as nagyon hegyes alul semmi felül minden az ezres meg felesleges utcára,zabálja a gumit,és farokhosszabbító.
A 750-el lehet krúzolni van annyi tartalék nyomaték hogy ha nem húzod nem halott,nem idegbeteg.
FZ8,Z750,MT09,F800r,Huski Nuda,Street675 sorolhatnám.
A suzuki szerintem a GSR750 tervezésekor hibázott.
Ahhelyett hogy a 750 gixxer tervezőivel csináltatta volna meg a melót a takarítóra bízta meg egy könyvelőre.
Hű lenyomtam a lámpánal egy Fazerest, még ha csak egy kicsivel is.. a lúzer
Azt hiszem kezd kikristályosodni bennem, hogy miért is lehet eszméletlen jó a Z750S
Szóval egy tulaj véleménye nem biztos hogy pont mérvadó.
Ezért röhögök egy jót mikor felhasználói topikban kérdezgetik hogy x,y,z motor közül a tietek jobb vagy a másik kettő?
Szerinted majd aszongyák hogy áhhhhh nem vadd az Y-t mert a mienk szar.
Hidd el ha nem közlekedőedénynek használod minimális élvezeti faktorral szar az a Z futómű.
Mondom nem véletlen hekkel be minden kicsit kanyarra éhesebb tulaj ZX6r futóművet.
Szóval eddig azt tudjuk, hogy
-hiába idomos, a sisakra tolja a szelet
-a fék kicsit gyenge
-a futómű butácska
-a lánc és a hátsókerék olajjal és vízzel összedzsuváz mindent a motor hátsó felén.
-a 600-asok között ő a legerősebb
-6-7 ezres fordulat között rezonál és torpan
-nem túl kényelmes az ülése, utasnak meg pláne
. kevésbé tartja az értékét mint egy FZ6
Ezt leszámítva viszont biztos nagyon jó, mert a másik három tulaj hiába írta le ezeket (ha egyszerre mindet nem is), de szereti. Nyilván sokat fizettek érte
TB népítélet között egy negatív sincs a nagy Hornetről. Való igaz hogy a legőszintébb Z750S népítéletet szúrtam be, de a többiben is elhangzott hogy kényelmetlen az ülés meg hogy mindent összedzsuváz maga körül a motor többek között. Én azt szűrtem le belőle hogy nem igazán jó motor...
... bár ő a legerősebb 600-as
600-ast én se vennék..és nem csak azért mert az egy népmotor, hanem mert simán szar a karaktere.