Szerencsére volt esze, és nem azt vett, amúgy meg nem lehet tudni, hogy gyári felületkezelési hiba okozta, vagy épp egy gondos előző gazda keze van a dologban...
sajnos csak itt lehetek jelen az aszfalton még nem,holnap mehetek a vizsgaigazolásért+okmányiroda és hiába ott azt mondták,hogy mivel 18 éve van B-kat.+a bejegyzésről adnak papírt a + kategória miatt azzal ők azt mondták vezethetek...de sajnos mástól meg nem ezt hallom.
Sziasztok!Új vagyok itt a fórumon,még csak tegnap vizsgáztam forgalomból is,viszont már boldog tulajdonosa vagyok egy 2006-os Gs500-nak.Üdvözlök mindenkit ...amúgy az enyém is már spanyol,de rozsdának nyoma sincs.
Az enyémen a blokk előtti részen azért volt már néhány pötty, gondolom, kavicsok behatása után kezdte meg az idő vasfoga.
Mindegy, az biztos, hogy rozsdaszíne volt, nem pedig patinás fekete
Be is linkeltek egy képet a pittingről a főtengelyen. Nem akartam írni, mert így is elég baja lehet szegénynek, de hát mégis csak Suzukit kellett volna vennie...
Mondjuk furcsállnám is, ha egy 30 éves konstrukciójú "tömegmotor" esetében alumínium vázat álmodtak volna meg a mérnökök.
Na meg hová is lennénk az örök sláger nélkül... "a spanyoloknál készült GS-es váza rozsdásodik, bezzeg a Japánban összerakott, na az az igazi..."
250-es csepptankos Jawa abszolút ideális erre a célra, alacsony építésű, 16-os kerekek, könnyű. A svéd hadsereg is ilyet használt. Az világbajnok enduro változat sem sokban különbözik ettől. Egy élmény. Télen ezt használom.
"Az ezüstre fényezett váz első pillantásra akár alumínium is lehetne, de acél, ahogy a váltó, vagy a hátsó fék karja is ebből készült." Totalbike teszt
Ming korabeli?
Mindegy, az biztos, hogy rozsdaszíne volt, nem pedig patinás fekete
Be is linkeltek egy képet a pittingről a főtengelyen. Nem akartam írni, mert így is elég baja lehet szegénynek, de hát mégis csak Suzukit kellett volna vennie...
Csak azt nem úgy hívják.
Látnád a régi range rovereket vagy ismerős patrolját mekkora lukak vannak az alukaszniban.
Na meg hová is lennénk az örök sláger nélkül... "a spanyoloknál készült GS-es váza rozsdásodik, bezzeg a Japánban összerakott, na az az igazi..."
...na úgy viszont kiba nagy élmény!
250-es csepptankos Jawa abszolút ideális erre a célra, alacsony építésű, 16-os kerekek, könnyű. A svéd hadsereg is ilyet használt. Az világbajnok enduro változat sem sokban különbözik ettől. Egy élmény. Télen ezt használom.
Totalbike teszt