Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy kényelmes pozíció mára. Nem vagyok annyira lendületben.
Így mindig ráerősítek az előttem szólóra!
Kihúzod a gyufát TEEE!
A többi részt így csináltuk, ahogy a nagy könyvben meg van írva.

Ma meló után megyek.
Ma már másodszor maradsz le!
Nos, ha oldalsztenderen nézed, akkor "kevés" az olaj, hiszen mind a blokk jobb oldalába folyik át. Ha középsztenderen nézed, akkor megint csak "csalsz", mert akkor pedig előre folyik az olaj. Tehát, én úgy szoktam, hogy egyenes helyen felülök a mocira... belövöm a függőleges-vízszintest , és szépen megnézem az olajszintet.

Vagy, az is megoldás, hogy középsztenderen állítod a pacit, és valamit alá teszel az első keréknek, hogy egyenesen álljon a paci.
Női motoros!
Az sem árt, ha NEM oldalsztenderen van a moccod.
Simán a kerekén álljon, egyenes terepen, úgy vedd a lábad közé, majd hajolj le a pálcáért.
És ne fürgyé le! Akarom mondani, ne tekerd be!
Mikor mégy Bluehoz?
És gondolom az se mindegy h oldal vagy középsztenderen, vagy anélkül nézed? Erre mit ír a könyv?
Attól még lehet jó benne az olajszint, csak éppen nem a felső nívóra töltöttél, hanem az alsóra. Még így is több, mint amennyi eddig volt benne...
Abban, amit hozzá kaptam. És még hozzá jött a tapasztalás. Ha beleöntöm a 2,9 l olajat, és beledugom a pálcát, akkor egy kicsivel van a felső nívó alatt a szint. Ha betekerem, akkor meg nem kicsivel van felette. Tehát, kiteker-megtöröl-bedug-ellenőriz-és beteker.
Akkor több olajat kellett volna reggel töltenem bele? Szegény Zümm... Na majd du Blue megaszonyga!
Ha a könyv is úgy írja akkor biztos nem kell, melyik könyvben láttad?
Hibás az elképzelés. A GS-nél határozottan nem kell visszatekerni a nivópálcát... csak amikor befejezted az ellenőrzést.
A fórum üzenőfalára tedd ki ezt, ott sokan látják.
Nekem úgy rémlik, hogy úgy tanultam, hogy bele kell tekerni. Illetve reggel egy "nemszakmabeli"-vel ellenőriztük gépemben az olajat, és ő is visszatekerte a nívópálcát.
Hi! Szerintem sem kell betekerni, de ami a lényeg, hogy a gépkönyv szerint sem. Mindig úgy ellenőrizd, hogy csak visszadugod. Különben átvered magad 2-3 dl olajjal!
szia! Tudnál segíteni, tudom nem ide tartozik de csak igy tudtam felvenni veled a kapcsolatot. KTM GS-hez keresek motorblokkot vagy komplett motort csak léghűtésest
Üdv! Lenne 1 kérdésem: Amikor az olajat ellenőrzöm akkor a nívót be kell tekerni vagy sem? Az egyik haverom szerint nem, szerintem meg igen. Szerintetek?
Én is nagyon szeretem azt a kerületet, még az is lehet, hogy oda költözök egyszer.. :)
Dawntez, köszi a tippet, meglesem!


tudtam én hogy az öltöny nyakkendő párosítását hiányolod
Szia!
Tudom ajánlani a körvasútsort. Jó aszfalt, minimális forgalom. Én először ott próbáltam igazán vészfékezve megállni, mert menni, gyorsulni mindenki tud, de megállni?
Akkor csak óvatosan Bp.-en, de tényleg! Sok az autó, sok a marha.

Ellenben XVII. a legjobb kerület, gyere csak bátran.
Teddy: tudni lehet, hogy HGY melyik hétfőre gondolt, mely szerint felteszi a szocimotoros oldalra a pécsi fotókat? Nem találtam hozzá elérhetőséget.
Ja, és hogy hol: hát valahol a Róbert Károly krt és a Hősök tere és az Andrássy út környékén, meg a XVII. kerben majd a hétvégén.
Jól látod, Nyuszi! Megvan, de az első körön kívül nem jutottam még motorozáshoz egyéb bokros teendőim miatt. :) Ma délután viszont már szerintem nem fogom tovább bírni! Viszont az olajcsere és stb. előtt nem akarok vele nagy utat megtenni.
Zimacsek!

Nem vagyok képben azzal, hogy most már használod-e a gépet, vagy sem? Most akkor hol is fogsz, meg mikortól motorozni? Mindig az jön le nekem az írásaid alapján, hogy megvan a paci, de még nem mész vele.