Épp ma írta Blue hogy a lánc+fogaskerekek 32 e kmt bírtak
Nos akkor mi van még talán a volt tulaj is hazudott a km ügyileg?
Mert ugyebár a 18 ekm-el se csereérett a lánc.
Szerintem ne higgy senkinek, vigasztaljon hogy bár nem uj gépet vettél , de nem is annyit fizettél.
És hidd el más is kopott ott, csak még nem vetted észre.
Ja és csak ugy egy átlagmotorosból indulj ki: mennyit megy évente? 10 ekm-t Most szorozd be a motor életkorával: nagy valószinüleg a te motorodban annál több van- csak igy látatlanban. Ha nem akkor ritka nagy mázlistának kell lenned!
hát,nyelj egyet,mást nem tudsz tenni,vagyis tudnál,csak sok idő meg pénz,és nem érné meg. Hallgass az előző gazdira,szervizeltesd le,motorozz sokat,és indíts egy kis negatív kampányt a cég ellen,hisz a rossz hír 4szer olyan gyorsan terjed,mint a jó.
Kérdezd meg mennyi náluk a szervíz,és mikor kérdik oda viszed-e,a válasz legyen mondjuk: Természetesen nem,miért vinném oda?
Hát az árát nem tornázta fel, de ez azt jelenti, hogy most nem 13e, hanem kb. 18e km van benne, azaz aktuális az újabb szervíz... Másrészt ez bizalmi kérdés, főleg azok után, hogy szemtől szembe feltettük a kérdést, hogy nem tekertek-e rajta, mert a kopásokból úgy lehetne megítélni. A választ egy "természetesen nem, miért tekernénk" volt. Ez a pofátlanság húzott fel igazán.
Az elmúlt hetekben leveleztem a motorom régi tulajával, a végső levele éppen most érkezett, sajnos a motort már elhoztam. Idézem az utolsó levélváltást:
"Szia Tomi!
Bocs hogy zargatlak megint, csak nagyon nagy segítség lenne, ha válaszolnál.. A boltos azt mondta, nem lett cserélve a motoron sem lánc, sem fékpofa, és mivel 13e km van benne, el is bír még egy szezont. Én hiszek neked, csak fura hogy ezt mondja, ezért kellene biztosan tudnom, hogy valóban 13e km volt-e benne? Vagy esetleg csavarintottak rajta, mert az megmagyarázná a kopást... "
és erre ez jön ma délután:
"Szia Zita!
Én a motort majdnem 17ezer km-el adtam át a kereskedőnek biztos,h visza tekerték,mert manuális az órája,és igen csak kikéna cserélni a láncot-fogaskereket a fékpofákkal!A váz abszolút nem sérült csak az egyik idom repedt be a jobb oldali ezüst, a többi pedig csak karcolódott."
Na, most ilyenkor mit csinál az ember lánya? Anyázik egyet, aztán legyint? Miért nem lehet ebben az országban senkiben sem bízni?
Most vittem volna vissza, hogy állítsanak a váltón, de ezek után meggondolom..
Vagy a gyújtáskapcsoló nem menetett vissza, vagy a generátor belseje nem késztette a forgórész a visszairányú mozgásra, így ottmaradt, a sofőr nem halotta meg, és SZÉTRÁGOTT mindent. Ezt megszí...m
No mégegy kis off!A
Mottó: csak a GS ne hagyjon el!
Tele van a t..m!
Két hete elhagyott a Piaggiom. Megjött a felfúrt henger, dugó gyűrű stb. Ma összerekom. Hát kompresszió feljebb ment, de nem indul. Benzin, szikra van, de nem SZÍV (csak én). Ja vizes, hogy ne legyen túl eccerű. Továbbont. Vízpumpa, generátor áll a benzinben. Hurrá. Szal minimum főtengelyszimering is!
A múlt héten kölcsön adtam a kocsit. Természetesen az önindító mikor adja meg magát?! Ilyet még nem láttam. Hát így megy a "gazdagoknak". 3 járműből:
Köszönöm a válaszod, miattam nem kellenek fotók! Sajnos akkor más megoldás után kell néznem. Nincs valakinek otthon egy kallódó GS kormánya? Szombaton megyek a motoros oktatásra a pogányi reptérre, addig jó lenne beszerezni.. (Felborult a motorom álló helyben, és eltört a mostani vége.)
Érdekelne még bontott fékkar, esetleg megunt PUIG plexi és sportkipufogó is.
Azt hiszem bajok lehetnek a kompatibilitással. Ugyanis a csutkakormány felfüggesztési pontjai a kormánykifli azon részén vannak, ahol a villa képzeletbeli meghosszabbítása van. Az "új" kormány csatlakozása pedig a kormánykifli közepe felé van befúrva... Tehát, vagy fúrsz 4 új furatot és veszel két bilincset, vagy más megoldás után érdemes nézni.
Az elgondolásom majdnem a képzelet szüleménye. Nem néztem meg annyira még a csutkakormányos verziót...
Tibkin Mesternek olyan van. Majd lefotózza felülnézetből... és én is az enyémet. Akkor össze leht hasonlítani a nagyközönség számára is.
Hy! Nyúl, Medve és a többiek akik ott voltak a multkori HKG-n és beköszöntek hozzám! Nem elfelejteni,h a hétvégén lesz a motoros tali amiről a szórólapokat adtam! Gyertek el JÓ lesz!
Sziasztok!
2000 előtti GS kormány rámegy a 2003-asra? Úgy tudom volt egy váltás, és a 2 csutkából egy görbített cső lett, ez akadály a felszerelésnél?
Üdv: Miki
Eszembe sem jutott ehető fehérneműt venni.
Képzelem miféle tartósítók, meg állagjavítók vannak benne. Egészség mindenekfelett!
Van annál jobb is...de ebbe már télleg ne menjünk bele, mert jön a és nézhetünk.
Nos akkor mi van még talán a volt tulaj is hazudott a km ügyileg?
Mert ugyebár a 18 ekm-el se csereérett a lánc.
Szerintem ne higgy senkinek, vigasztaljon hogy bár nem uj gépet vettél , de nem is annyit fizettél.
És hidd el más is kopott ott, csak még nem vetted észre.
Ja és csak ugy egy átlagmotorosból indulj ki: mennyit megy évente? 10 ekm-t Most szorozd be a motor életkorával: nagy valószinüleg a te motorodban annál több van- csak igy látatlanban. Ha nem akkor ritka nagy mázlistának kell lenned!