Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A téli tárolásról:

1. Alapos mosás, esetleg waxolás
2. Gumialkatrészek szilikonos kezelése (lábtartók, váltókar vége, porvédők stb.), a gumiabroncs oldalfala is meghálálja a kezelést.
3. Ha közel az olajcsereperiódus vége, akkor motorolajcsere. Ha "félutas", vagy friss az olaj, akkor értelem szerűen ettől el lehet tekinteni.
4. Gumiabroncsok felfújása üzemi nyomásra.
5. Akkumulátor feltöltése. Fűtetlen garázsban kiszerelése, száraz 5-10 fokos helységbe elrakása, télen havonta csepptöltése. Fűtött garázsban maradhat a mociban.
6. Tank feltöltése benzinnel. Én az utolsó tankoláskor öntök bele injektortisztító adalékot, ezzel hazamegyek (így eljut minden lényeges helyre).
7. Ha van középsztender, akkor azon álljon a vas. Az első gumi alá pedig egy csík hungarocell kerüljön. Ha nincs középsztender, akkor emelő. A legjobb, ha mindkét kerék "levegőben" van.
8. Láncápolás (mert ugye a mosáskor már megtisztítottuk).

És mehet aluszkálni.

Az indítgatásról megoszlanak a vélemények. Én nem foglalok állást, mert a szűkös napokon bizony jó hallani a hangját... így el-elindítom 15 percekre (!). Kevesebbre semmiképp, mert a párát ki kell járatni a kipuffogóból. Jól melegedjen fel mindene. (Egyébként ilyenkor kopik legjobban a blokk belülről... hiszen az olajfilm teljesen eltűnik 2-3+ hét állás közben... szóval, elvileg káros az indítgatás.)

Én így szoktam.
Tank csurig, karbi kieresztve (kijáratva), akksi kivéve, kipufogó bedugaszolva, ponyva.
Majd...mert még nem állt szándékomban eltenni
Na hát akkor most mi tévő legyek?
Karbiban benne hagy, konzerváló nem kell, motor beindit 2-3 hetente.
Passz...
Csak kérdezem, mert akkor ezentúl kiveszem.
Még akkor is ha fűtött garázsban van, időnként be van indítva meg van járatva?
Ezentúl vedd ki, és kezelgesd csepptöltővel, mert így minden évben el fogsz fogyasztani egy akksit!
Én nem szoktam kivenni az akksit
Én csak teletöltöm benzinnel, akksit kiveszem, kiput bedugaszolom, láncot jól lefújom és megy rá a ponyva.
Télire karbiból kifogyasszátok a benyát,majd tank telitölt konzerválóval megtölt,elrak. Vagy hagyjátok a karbiba a tartósított benzint?
Mi baj van a szakállasokkal?
Ezt most mindenhol megkérdezem - ezért itt is.

ELADÓ, jó állapotú, használt LAPTOP érdekelne BARÁTI áron.
Amik kellenek:
~1,6-1,8 proci
~2GB ram
~2-300-as vinyó (vagy 2 vinyós rendszer - és akkor betudom tenni a sajátom)
~15ös képernyő
~műkődő akku (legalább 30 percet még bírjon)


80-90-ért lehet venni újat, de most ennyire nem fontos. Ellenben a sajátomban (7 éves) behalt az akku és már a wifi is külsőről megy...szóval nem árt egy újabb.


Akinek van ajánlata (főleg saját érdekelne, nem vaterás) az szóljon:
blueudvarhelyi@gmail.com

Egyenlőre csak infót gyűjtök....
Ne is mond:-)))

A kisrdög nem alszik:-)
Ne tud meg hányszor volt a fejemben mikor elmegyek egy jó seggű bringás csaj mellett, hogy édesen rápaskolok egyet:-)))

Csak ugye a hibaszázalék.....
Mert bizony 10-15%-ban volt olyan is, hogy átkozott jó segge volt....hosszú haj.....oszt a tükörben láttam hogy szakálla is volt:-)))))
Jaaaa, akkor már értem, h ti miért motoroztok.
Ja ja..... de ugye személyeségi jogok miatt inkább töröltem.
Nem csak a pópóóóóóó látszik, hanem a rendszám is....ez meg ugye nem igazán nyerő:-)

No meg élőben a kiscsaj alváza 1000x jobb volt mint a képen:-)))
Maci!

Van egy RAR file, ami hibás...legalábbis már másolni sem engedi FTP-ről... EZ MI?
Jelenleg 22file-t láttok, ami ~ 10GB.
Ez az összes?
A saját képalbumom már vasárnap óta elérhető az oldalról (www.akmt.hu)

A videó kicsit lassabb, mert Teddy nem tudom feltöltötte É.....
Azt le kell szedni....
Átkonvertálni, hogy ne 20GB -os file-al dolgozzak...
Szerkeszteni....
Szóval az majd hamarosan:-)))
Nem ismerjük az egész szitut, de azért autóval sem megyünk át motoron-motoroson, ha már firtatjuk h ki a hibás.
Most hogy már valószínűleg egész sok külföldről behozott darab is lehet belőlük az országban nem tudom mi a helyzet, de régebben elég ritkának számított itthon ez a színkombináció. Pont attól volt igazán mutatós.. esetleg még az 20th Anniversary kék-fehér fényezéses űberelheti ezt.
Egyébként most a közös gurulásunk alkalmával láttam egy ugyan ilyen színű K5-öst a Tigrisnél. Eddig nem tetszettek igazán a 2006 előttiek, de élőben nagyon meggyőző volt. Blue lőtt is róla fotót, meg remélem az utasáról is hátulról...
A haveromé fekete-narancs. Az utóbbi 1-2 évben szinte rá sem ült már a gépre. K5 600, és tényleg annyi van benne mint amennyivel hirdeti!