Bocsánat, nem ide szerettem volna a "nyomasztó" szót, csak közben mással is foglalatoskodok.
Lánckenés: itt a többség úgy vettem észre hogy a MOL-féle lácspray-t preferálja.
Olaj: 10W40. A márka ismét személy függő úgy gondolom. Az előző motoromba én Motult töltöttem.
Az alapjáratod is jó szerintem. Nekem is ekörüli értéket mutat az óra. Azért írom hogy ekörülit mert picit föl-le ugrándozik alapjáraton 1000 és 1500 között. De szerintem minden GS ilyen.
Nekem sem olyan régen van meg a GS-em de én 160-nál többel nem mertem neki húzni. (35 kW)
Nyomasztó? Fejtsd ki! Én mindenbe a hibát keresem és elég negatív személetű vagyok. Igazából panaszom nincs rá csak unalmamban keresem a hibákat...
Az akku fel van töltve, jelezte az eladó, hogy ilyen. Na lehet,hogy beviszem a céghez, ott a boltit überelő desztivet csinálnak - akkukhoz. Csak több mázsányi méretűekbe.
Jó sok mindent leírtál ami elég nyomasztónak tűnik és én nem tudok benne segíteni de az akkumulátorral kapcsolatban azt javasolnám hogy még nem mondj le róla. Én a helyedben megpróbálnék bele életet lehelni. Szereld ki és töltsd fel desztillált vízzel, utána tedd fel tölteni 1-2 napra. Ha szerencséd van akkor nem dobja el a töltést és nyugodtan használhatod tovább, így megspórolsz 6-7 forintot amennyi az új ára lenne.
Én is itthon 320 km-el, köszönöm !
Viszont nagy a baj! A Teddytől kapott paradicsommag csomagot, valaki másnak a dobozába tettem be! Remélem megtaláljátok! f@szom ebbe a sok motororba!
No akkor mivel ez a dög már itt van, itt is marad, ideje elkezdeni gondoskodni róla. Reggel letöröltem, lemostam az olajos felverődéseket, leszilikonoztam a fekete műanyagokat.
Ami nekem még biztosan kelleni fog:
- Olaj de milyet? Én a robogóba minden szinten casrtolt tettem.
- Mennyi az olaj csere intervalluma?
- Lánckenő - abból milyet?
Nekem még nem volt váltás motorom, az oké, hogy nem járó motornál berakom 1-esbe kiengedem a kuplungot és pciti meg lehet gurítani - láncfeszülésig? Ha hátratolom akkor kattan is egyet, ha előre akkor nem.
Illetve sztem nekem több a lánc belógás mint kéne (már csak úgy saccra is) mert gyakran ránt amikor újra húzom neki a gázt. Tehát gurulsz pl 80-al X fokozatban, elengedem a gázt nullára, elkezd marhára lassulni, majd odahúzok neki (ez a robogóból marad nekem meg). A "rántást" (direkt írom idézőjelbe, mert nem vészes) lehet csökkenteni vagy megszüntetni, ha lassan húzok neki oda.
Aztán akkuból miylet és hol? Ami benne van az halál, mérem gyújtáson és kb 1 perc alatt annyira lemerül, hogy be sem indul. Épp arra elég most, hogy ráadom beindul, tölti menet közben és legközelebb megint. Egy percet nem maradhat rajta a gyújtás...
Váltó: Alapjaiban szépen veszi a fokozatokat fel meg le, de az üres szép kis játékkal jár. A procedúra az, hogy kettesből PICIT lenyomom és megy üresbe az esetek 99%-ban. Egyesből nem leht, vagy nagyon nehéz üresbe rakni, olyan 95%-ban nem lehet, kezd ráállni erre a módszerre a lában.
Aztán kinek hány Kw-os? Mert a tanuló motor is ez volt, de az közel s távol nem ment ennyire mint ez a példány. A papírjai szerint 25, de sztem nem annyi.
Kinek mennyi a végsebesség? Nekem olyan óra szerint 130-140-ig nagyon megy, majd onnan kiforogja magát, de még nem próbáltam, kissé félek rajta (A robogó max 70-el ment). 100-nál még lazán úgy tudok előzni mintha állna az amit előzök.
Alapjárat: Mi a jó? Nekem 1500 meg egy kicsit fel le jár néha 100-at.
Arra mindenképpen jó az egyedül kanyargászás, hogy megfigyeljem, mi az, ami nem megy jól nekem.
A lejtőn kanyarodás és a enyhe ívű, hosszú és gyors szakaszok, ezen még dolgoznom kell.
... persze ha nem mesélted volna el azt a bukósisak-kifújós technikádat, most nem zavarna, hogy mögötted mentem
A másik dolog meg, azért Császár után, a magam tempója már a "szokásos" szintre állt vissza, na jó, talán egy 10-essel többre. Azért ez még nem a csúcs. Kanyargósabb részekre nem lenne elég
Melegítés után amikor már szivató nélkül megy, akkor 1000 felett jár picivel, de ha már rendes meleg akkor 1400 alá nem igen megy.
Lánckenés: itt a többség úgy vettem észre hogy a MOL-féle lácspray-t preferálja.
Olaj: 10W40. A márka ismét személy függő úgy gondolom. Az előző motoromba én Motult töltöttem.
Az alapjáratod is jó szerintem. Nekem is ekörüli értéket mutat az óra. Azért írom hogy ekörülit mert picit föl-le ugrándozik alapjáraton 1000 és 1500 között. De szerintem minden GS ilyen.
Nekem sem olyan régen van meg a GS-em de én 160-nál többel nem mertem neki húzni. (35 kW)
Tényleg, tök jó volt!
Az akku fel van töltve, jelezte az eladó, hogy ilyen. Na lehet,hogy beviszem a céghez, ott a boltit überelő desztivet csinálnak - akkukhoz. Csak több mázsányi méretűekbe.
Jó sok mindent leírtál ami elég nyomasztónak tűnik és én nem tudok benne segíteni de az akkumulátorral kapcsolatban azt javasolnám hogy még nem mondj le róla. Én a helyedben megpróbálnék bele életet lehelni. Szereld ki és töltsd fel desztillált vízzel, utána tedd fel tölteni 1-2 napra. Ha szerencséd van akkor nem dobja el a töltést és nyugodtan használhatod tovább, így megspórolsz 6-7 forintot amennyi az új ára lenne.
Mi a jó?
Köszi a túrát!
Íme a tracklog, ami GoogleEarth-el megnézhető..
Viszont nagy a baj! A Teddytől kapott paradicsommag csomagot, valaki másnak a dobozába tettem be! Remélem megtaláljátok! f@szom ebbe a sok motororba!
Ami nekem még biztosan kelleni fog:
- Olaj de milyet? Én a robogóba minden szinten casrtolt tettem.
- Mennyi az olaj csere intervalluma?
- Lánckenő - abból milyet?
Nekem még nem volt váltás motorom, az oké, hogy nem járó motornál berakom 1-esbe kiengedem a kuplungot és pciti meg lehet gurítani - láncfeszülésig? Ha hátratolom akkor kattan is egyet, ha előre akkor nem.
Illetve sztem nekem több a lánc belógás mint kéne (már csak úgy saccra is) mert gyakran ránt amikor újra húzom neki a gázt. Tehát gurulsz pl 80-al X fokozatban, elengedem a gázt nullára, elkezd marhára lassulni, majd odahúzok neki (ez a robogóból marad nekem meg). A "rántást" (direkt írom idézőjelbe, mert nem vészes) lehet csökkenteni vagy megszüntetni, ha lassan húzok neki oda.
Aztán akkuból miylet és hol? Ami benne van az halál, mérem gyújtáson és kb 1 perc alatt annyira lemerül, hogy be sem indul. Épp arra elég most, hogy ráadom beindul, tölti menet közben és legközelebb megint. Egy percet nem maradhat rajta a gyújtás...
Váltó: Alapjaiban szépen veszi a fokozatokat fel meg le, de az üres szép kis játékkal jár. A procedúra az, hogy kettesből PICIT lenyomom és megy üresbe az esetek 99%-ban. Egyesből nem leht, vagy nagyon nehéz üresbe rakni, olyan 95%-ban nem lehet, kezd ráállni erre a módszerre a lában.
Aztán kinek hány Kw-os? Mert a tanuló motor is ez volt, de az közel s távol nem ment ennyire mint ez a példány. A papírjai szerint 25, de sztem nem annyi.
Kinek mennyi a végsebesség? Nekem olyan óra szerint 130-140-ig nagyon megy, majd onnan kiforogja magát, de még nem próbáltam, kissé félek rajta (A robogó max 70-el ment). 100-nál még lazán úgy tudok előzni mintha állna az amit előzök.
Alapjárat: Mi a jó? Nekem 1500 meg egy kicsit fel le jár néha 100-at.
hm hm mi van még? Írom!
A lejtőn kanyarodás és a enyhe ívű, hosszú és gyors szakaszok, ezen még dolgoznom kell.
Ha meg mégis...nekünk lesz a legdrágább 34 motoros túrafotó albumunk
A másik dolog meg, azért Császár után, a magam tempója már a "szokásos" szintre állt vissza, na jó, talán egy 10-essel többre. Azért ez még nem a csúcs. Kanyargósabb részekre nem lenne elég