nézd meg a hátsó és az első láncmeghajtó fogaskerekeket . az első, ha régi "cápafogas" a hátsó is lehet túlhasznált. az enyém hátsó se lett cserélve a lánc-cserénél , nekem is hasonlókat "produkált"
ha csere akkor csak kompletten: első, hátsó fogaskerék, lánc !
Az, hogy ezekben nem vagyok jó, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy ha kitanulom ezeket, akkor fénysebességgel fogok közlekedni mindenütt
Simán csak ilyen helyeken még nem ütöm meg a magam mércéjét.
Nekem valahol 16-17 ezer környékén van valahol. (gáz hogy nem emlékszem pedig ma mentem egy kört) Ebből még csak olyan 1500 km maximum amit én hajtottam bele ezalatt a két-három hét alatt.
Visszatérve erre az akkumulátorra: majd nézd meg hogy nem lötyög-e nagyon a helyén mert akkor könnyebben kifolyhat belőle a sav egy-két nagyobb bukkanónál. Én egy egyszerű hungarocell darabbal beszorítottam a helyére és tökéletesen áll, nem mozdult el eddig.
hogyan ? azt nem tudom, csak láttam. én csak felhasznáéó vagyok
Az elsőt hogyan? :D
ha csere akkor csak kompletten: első, hátsó fogaskerék, lánc !
Csak egy pár kép a mai túráról.
Simán csak ilyen helyeken még nem ütöm meg a magam mércéjét.
Nagyon hallgatsz.
Ja és simán felmegy rájuk a 180-as gumi, nem is torzul. Most a túrán többeknek is az volt rajta a Banditokon.
ataaa tényleg nagyon rákattant a GSXF-re, ahogy látom a képen is azt mustrálta...