Nem gátlástalanság.Félelem.Komoly szitu mikor 20-30 emberke dörömböl az ajtón hogy kómába verje az embert.Simán áthajtottam volna én is mindenkin.És még csak nem is a róveres volt a hibás hanem egy balfasz fehér sportgépes aki móresre akarta tanítani a kéttonás benge gépet fékezgetéssel.Nóóóórmális?
Huhh egy ido utan a kereskedonel kialakul hogy mi kell a nagyerdemunek.
Es ez nem a gazdagon felupirozott bandit dragabban hanem a lekopasztott olcsositott kivitel.
Pont mint a hasznaltmotor eladasakor az esszeruen kivalasztott negyedaron kinalt extrak amiket le kell venni a motorrol es kulon dragabban elpasszolni mert a vevo a gyari gepre bukik olcsobban majd hanyatt-homlok keresi hasznaltban uzgyanazokat keresik.
Nekem az tetszik, hogy alapból a kínálatban van. Mondjuk 2000 Frank felárral... de megtapogatható, megnézhető, kiválasztható... gyári jellege van. Tetszik. És így összeállítva a drágább is olcsóbb lehet, mintha utána alakítod át.
A 2004 előttieket (ezüst vázas) viszonylag egyszerűen ki lehet nyitni. A karburátorban a gáztolattyúkon lévő furatokat kell "beragasztani" első lépésként. A fúvókák méretét és a légszűrőbetétet ellenőrizni (cikkszám szerint rá lehet keresni). Utána karbiszinkron, és kész vagy. Ezek nélkül a furatragasztás csak félmegoldás.
A 2004 utániaknál még nem olvastam egzakt megoldást... a fél karbit ki kellene cserélni a nyitáshoz.
Most írt - már egy normális hangvételű levelet. Állítólag (mivel nem láttam, nem igazolhatom) a levelet még csak MA látta.... szóval még tegnap se olvasta el:-))))
Részben igazat adok neked.....
De Én úgy vagyok, hogy kalandból motorozok.
Nem megyek le előtte egy utat se, nem telefonálgatok, nem olvasok el róla 800 oldalt.
Csak indulok és megyek.
Eddig ez bevált.....1x volt "buktás", mikoris még soha nem voltunk Szlovákiába, így azt nem tudhattam hogy ott hétfőn szinte semmi nincs nyitva.
Amíg azt nem látjuk addig felesleges itélkezni bárki felett is.