Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt hiszem azért az eleje lehet lemaradt a videóról.
Amíg azt nem látjuk addig felesleges itélkezni bárki felett is.
Nem gátlástalanság.Félelem.Komoly szitu mikor 20-30 emberke dörömböl az ajtón hogy kómába verje az embert.Simán áthajtottam volna én is mindenkin.És még csak nem is a róveres volt a hibás hanem egy balfasz fehér sportgépes aki móresre akarta tanítani a kéttonás benge gépet fékezgetéssel.Nóóóórmális?
az a gátlástalanság, ahogy áthajt a motoroson, lesokkolt!
a végét meg csak remélem, ha motoros az áldozat, ha nem.
reggel néztem már én is, nagyon durva
Hogy áll a megahiperdurvabrutálállati motor bejáratása?
No, akkor elküldtem
Ez nagyon király!

A GS500 is!

Szerintem beszerzem mindkettőt
Keresek magamnak használható állapotban kistehert 300.000 Ft-ig. Aki tud ilyet, sikítson!
oks:-))
Szia!

Ált. esténként ránézek, de max 2 nap, mert meghalnék a levélrengetegben, ha a céges mellé ezt is felraknám mobil eszközökre is.
Na ez az, majd megyünk még1x

Apropo Tigrisnél emlitettem neked Mariazell-t és az angol motor magángyüjteményt:

Jausenstation Renate Fuchs

Scheiterboden 13

8693 Mürzsteg

Tel.: 03859/30050

Étterem + szálláshely a tulaj öregnek a padlásán angol veteránmotorok sorakoznak. Németül :) és Angolul is jól el lehet vele beszélgetni.

Öffnungszeiten:

Mittwoch bis Sonntag von 10:00 - 21:00 Uhr

Montag und Dienstag Ruhetag: Getränke möglich ab 17 Uhr



Gästezimmer!

Mürzsteg-ben a falu végén a 23.-as útra jobbra (Mariazell van kitáblázva egyenesen és jobbra is) és onnan pár km.

https://maps.google.hu/maps?sa...

Ha erre fele jártok ne hagyjátok ki!
Huhh egy ido utan a kereskedonel kialakul hogy mi kell a nagyerdemunek.
Es ez nem a gazdagon felupirozott bandit dragabban hanem a lekopasztott olcsositott kivitel.
Pont mint a hasznaltmotor eladasakor az esszeruen kivalasztott negyedaron kinalt extrak amiket le kell venni a motorrol es kulon dragabban elpasszolni mert a vevo a gyari gepre bukik olcsobban majd hanyatt-homlok keresi hasznaltban uzgyanazokat keresik.
Nekem az tetszik, hogy alapból a kínálatban van. Mondjuk 2000 Frank felárral... de megtapogatható, megnézhető, kiválasztható... gyári jellege van. Tetszik. És így összeállítva a drágább is olcsóbb lehet, mintha utána alakítod át.
És más a tű is...
Ez itthon is megy.Csak penz kerdese.
Mennyivel másabb egy svájci Suzuki kínálata...

NagyBanditból is tudnak dögöt csinálni, ahogy a ViRus is érdekes ... már-már tetszik is.
GS 500E = naked
GS 500F = idomos

GS 500 EU = 25 kW-os naked
stb.
stb.
stb.
Akkor minden stimmel.
A 2004 előttieket (ezüst vázas) viszonylag egyszerűen ki lehet nyitni. A karburátorban a gáztolattyúkon lévő furatokat kell "beragasztani" első lépésként. A fúvókák méretét és a légszűrőbetétet ellenőrizni (cikkszám szerint rá lehet keresni). Utána karbiszinkron, és kész vagy. Ezek nélkül a furatragasztás csak félmegoldás.
A 2004 utániaknál még nem olvastam egzakt megoldást... a fél karbit ki kellene cserélni a nyitáshoz.
Most írt - már egy normális hangvételű levelet. Állítólag (mivel nem láttam, nem igazolhatom) a levelet még csak MA látta.... szóval még tegnap se olvasta el:-))))


Részben igazat adok neked.....
De Én úgy vagyok, hogy kalandból motorozok.
Nem megyek le előtte egy utat se, nem telefonálgatok, nem olvasok el róla 800 oldalt.
Csak indulok és megyek.
Eddig ez bevált.....1x volt "buktás", mikoris még soha nem voltunk Szlovákiába, így azt nem tudhattam hogy ott hétfőn szinte semmi nincs nyitva.


Sebaj...majd megyünk még1x:-)))
Ahaaaa értem. Ugye azt ki lehet belőle venni, mert ez nem folytott. Akkor a nevében és a kw-ban igazodik a papírhoz.
Fojtás nélkül E-s jelű?
Az U a 25kW-os változat.
Létezik. A Suzuki így jelöli a 25kW-os fojtott változatokat.