Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát sok motoros nem volt. (Nagykó-Dobogókő-Esztergom-Visegrád-Szentendre-Nagyko)
Egy kb. 7 fős hónaljszárítós chopper brigád meg kb. 4-5 szolóban motorozó. Pedig tök jó idő volt-van.

Ez a Pirelli Angel ST elég jó gumágnak tűnik. Mondjuk nem döntöttem nagyon, viszont 1-2 erős fékezés volt és még csak meg se nyikkant. Kíváncsi leszek mennyi km-et bír majd.
Asszem én is megyek egy rövid karikát a ciberével Esztergom felé, meglátogatom a szüretelő haveromat.
mennyi km van már benne?
de. ha kiolvad a motor, Pátkáról az 1-es en megyek "leszámolni" a melóhelyemre B.örsre. hazafele lehet eszem egy rétest (Móni rászoktatott az édességre ) a kismedencénél.
1949eFt volt, de mivel feketéből ez az 1 van, betudhatjuk egyedi felárnak...

Lehet ott a fotó, de ma Mo-on nem kapsz ilyen motort, mint az enyém...
Ettől függetlenül ha megtehetném bevállalnék egy RT-t vagy egy GS-t is.
Mostanában a Yamaha XT660-ok is tetszenek. pl. ez drága de tetszik.
Sajnos egyenlőre még nem fenyeget a "veszély" hogy új motorom lenne.
Nem arról van szó, hogy szánnék-e. Hanem hogy nincs. Ahhoz kellene hirtelen vagy 250 ezer forint plusz valahonnan, és ezt még tavaszig sem egykönnyen teszem félre.
Viszont mintha Győr környékén dolgozna egy ismerősöm, akinek eleve van 75-ös Bimmerje... lehet, hogy megkérem
Az a baj a modern boxer BMW-kkel hogy mondanak róluk már mindent, meg annak az ellenkezőjét is... aztán döntsön ki-ki belátása szerint.
A kicsikről meg ne is beszéljünk...
Egyszer találkoztam Dobogókőn Zách Dániellel, közben elkezdtünk diskurálni, ő a haverom Transalpját vizslatta, mi meg az ő GS ét. Eléggé meglepőek a tapasztalatai a BMW-k fenntartási költségeivel kapcsolatban. Pont ezzel a géppel volt ott ami ezen cikkben láttszik. Ezt azt le is írt itt belőle.
Ettől függetlenül a GS nekem is tetszik és az RT-k is.
Még ha nem is szánnál fél misit a motorra, de odaúton megnézhetnél referenciának pár drágábban kínáltat is (amit linkeltem az pl útba is esik).. akkor talán könnyebb megítélni hogy az olcsóbb tényleg olcsóbb-e
A BMW-k az utóbbi évtizedekben nem a szépségükről voltak híresek..,pontosabban nem a széles néptömegek ízlésének akartak/akarnak megfelelni.

Kapásból 1990-től napjainkig, a csupasz R-ek kivételével, egyetlen egy, a szó klasszikus értelmében szép BMW-t se tudnék mondani, pedig a boxer RT-k és az R1200ST is kurvára bejön..pedig a többség egyiket se tartja valami szépnek
Amit én másoltam be, az nem annyira vészes. 390-ért meg kimondottan ki tudnék vele békülni, ha műszakilag is jó lenne
Meg az egész...
Csak ne lenne olyan ormótlan, csúf a fejidomja...
Ja, ezek remek motorok! Ha üléspróba alapján megfelelő, akkor szerintem nem tudnál benne (a típusban) csalódni! Mondjuk én azért a kéket linkeltem mert egyrészt az csupasz..tulajdonképpen klasszikus motor, meg van rajta 3 gyári doboz is.
A BMW-t mondták mások is, azok közül egyelőre ez lenne elérhető árfekvésben:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k_75_s-7281702
Ismerek pár embert akik olyan gépekkel túráznak messzire, amik az okosok szerint arra nem valóak

Egyébiránt átlapoztam hahun mit adnak kb 500-ig bezárólag.. hát nem sok értelmes találatot láttam. Bandit 600? Esetleg egy elnyűhetetlen sorhármas BMW? Más motor valahogy nem szúrta ki a szemem a listáról...
Bizony
Ha lenne hozzá bármikor alkatrész, és jobb lenne a fékje, akkor rögtön megvenném ezt a gépet... de még nem döntöttem el.
E miatt kaptak olyan sokan mostanság tőled levelet?
áháááá
Idézek egy mai levelemből:
"Nem azért, mert rossz, hanem mert ahogy Krissal írta: "Aki csak csoki fagyit eszik és szerinte az a legjobb, az soha nem fog jobbat találni, mert nem kóstol mást!"
Lehet, hogy nem a mai napon kipróbált CBX 550 a legfinomabb fagyi, de más az íze, mint a GS-nek "
Idézet vége
miért?
Igen.
lecseréled?