Hát sok motoros nem volt. (Nagykó-Dobogókő-Esztergom-Visegrád-Szentendre-Nagyko)
Egy kb. 7 fős hónaljszárítós chopper brigád meg kb. 4-5 szolóban motorozó. Pedig tök jó idő volt-van.
Ez a Pirelli Angel ST elég jó gumágnak tűnik. Mondjuk nem döntöttem nagyon, viszont 1-2 erős fékezés volt és még csak meg se nyikkant. Kíváncsi leszek mennyi km-et bír majd.
de. ha kiolvad a motor, Pátkáról az 1-es en megyek "leszámolni" a melóhelyemre B.örsre. hazafele lehet eszem egy rétest (Móni rászoktatott az édességre ) a kismedencénél.
Ettől függetlenül ha megtehetném bevállalnék egy RT-t vagy egy GS-t is.
Mostanában a Yamaha XT660-ok is tetszenek. pl. ez drága de tetszik.
Sajnos egyenlőre még nem fenyeget a "veszély" hogy új motorom lenne.
Nem arról van szó, hogy szánnék-e. Hanem hogy nincs. Ahhoz kellene hirtelen vagy 250 ezer forint plusz valahonnan, és ezt még tavaszig sem egykönnyen teszem félre.
Viszont mintha Győr környékén dolgozna egy ismerősöm, akinek eleve van 75-ös Bimmerje... lehet, hogy megkérem
Az a baj a modern boxer BMW-kkel hogy mondanak róluk már mindent, meg annak az ellenkezőjét is... aztán döntsön ki-ki belátása szerint.
A kicsikről meg ne is beszéljünk...
Egyszer találkoztam Dobogókőn Zách Dániellel, közben elkezdtünk diskurálni, ő a haverom Transalpját vizslatta, mi meg az ő GS ét. Eléggé meglepőek a tapasztalatai a BMW-k fenntartási költségeivel kapcsolatban. Pont ezzel a géppel volt ott ami ezen cikkben láttszik. Ezt azt le is írt itt belőle.
Ettől függetlenül a GS nekem is tetszik és az RT-k is.
Még ha nem is szánnál fél misit a motorra, de odaúton megnézhetnél referenciának pár drágábban kínáltat is (amit linkeltem az pl útba is esik).. akkor talán könnyebb megítélni hogy az olcsóbb tényleg olcsóbb-e
A BMW-k az utóbbi évtizedekben nem a szépségükről voltak híresek..,pontosabban nem a széles néptömegek ízlésének akartak/akarnak megfelelni.
Kapásból 1990-től napjainkig, a csupasz R-ek kivételével, egyetlen egy, a szó klasszikus értelmében szép BMW-t se tudnék mondani, pedig a boxer RT-k és az R1200ST is kurvára bejön..pedig a többség egyiket se tartja valami szépnek
Ja, ezek remek motorok! Ha üléspróba alapján megfelelő, akkor szerintem nem tudnál benne (a típusban) csalódni! Mondjuk én azért a kéket linkeltem mert egyrészt az csupasz..tulajdonképpen klasszikus motor, meg van rajta 3 gyári doboz is.
Ismerek pár embert akik olyan gépekkel túráznak messzire, amik az okosok szerint arra nem valóak
Egyébiránt átlapoztam hahun mit adnak kb 500-ig bezárólag.. hát nem sok értelmes találatot láttam. Bandit 600? Esetleg egy elnyűhetetlen sorhármas BMW? Más motor valahogy nem szúrta ki a szemem a listáról...
Idézek egy mai levelemből:
"Nem azért, mert rossz, hanem mert ahogy Krissal írta: "Aki csak csoki fagyit eszik és szerinte az a legjobb, az soha nem fog jobbat találni, mert nem kóstol mást!"
Lehet, hogy nem a mai napon kipróbált CBX 550 a legfinomabb fagyi, de más az íze, mint a GS-nek "
Idézet vége
Egy kb. 7 fős hónaljszárítós chopper brigád meg kb. 4-5 szolóban motorozó. Pedig tök jó idő volt-van.
Ez a Pirelli Angel ST elég jó gumágnak tűnik. Mondjuk nem döntöttem nagyon, viszont 1-2 erős fékezés volt és még csak meg se nyikkant. Kíváncsi leszek mennyi km-et bír majd.