Csak azért nem dumálok, mert nem lehet szavakkal elmondani!
Egyelőre a 6000-es fordulat max-os tartományról tudok nyilatkozni:
- fogyasztás: 5 rovátkás a kijelző, ahogy látom olyan 65-70km-t jelent 1 rovátka. A cikkben ami korábban olvastam elégedetlenkedtek vele, de nekem nagyon bejön és szerintem igencsak pontos is. Csak meg kell szokni a digitális életet Még nem mertem teljesen lenullázni, de most is épp tankolás előtt vagyok, lehet feszegetem kicsit a határokat. A 1,5l-es jelzésnél még most sem tart, pedig túl vagyok a 300km-en, úgyhogy a GS tankolási ciklusa szerintem tartható vele...
- a váltófény előnyeit még nem nagyon tudtam kihasználni, majd mikor már bőven 1600km fölött leszek és lehet pörgetni bátran. Beállítani rém egyszerű volt, nem is értem annó a cikkben mit fikázták le. Úgy tervezem a max (247-es) sebesség eléréséhez lövöm majd be, az alatt meg gyorsan rá lehet érezni, nagyon kezesbárány, nincs szükség váltófényre...
- írták, hogy be kell cibálni a kanyarokban..., cccc...., nem tudom miket vezetnek a sportújságírók, de hogy elfelejtik honnan jöttek, az is biztos. Azt kell mondjam pl már a körforgalmaknál is elsőre nagyobb tempóban sikerült körözni, mint a GS-el. Talán a stabilabb futómű, talán a nagyobb súly, nem tudom pontosan mi teszi, de hihetetlen biztonságérzetem van rajta, és nem vagyok elszállva, tényleg stabilabb, viszont ugyanúgy mozgatható...
- a gyorsulásról és a forgalomban való közlekedésről nem akarok beszélni Át kell élni! Ahol a GS elment, elmegy ez is... Kicsit a jobb oldalára kell figyelni a kipuff miatt, de szerintem ha meglesz a sportdob ez is megoldódik...
Gratula!
Szép kis társaságot hoztál össze! Hány motor volt összesen? Oroszlány után az igazoltató rendőr rendesen kamillázot mikor meglátta a motoros sort.
A kanyargósabb rész - már hideg. Nekem is volt pár szakasz mikor meg-megcsúszott a guma.
Ganja is azt hitte egyszer elszállok....
Nem volt gond, csak az út kellős közepén rámentem egy gyűrődésre és olyan szinten arrébb tett, hogy csak pilláztam.
Szóval lehet menni, de ilyenkor már ésszel a kanyarokban
Tényleg nem volt gond.... Már csak motoros fejjel kell gondolkodni és nem lesz gond:-)))) (értem ezalatt, hogy az 50 nem mindig 50:-)) Főleg akkor ha a környéken még házak sincsenek:-))
De ha így tudsz jönni, akkor nem értem miért rémisztgeted itt a népet hogy Te csak 70-80-al mész:-)))
Balra....majd beakart vinni egy behajtani tilosba....utána a következőt mutatta, mikor meg már elértem akkor kiabált, hogy fordulj meg. Ebbe a pillanatban ért mellém Ataaa....
Ez van mikor olyan terepen mész, ahol még nem jártál.
De ez ~ 200m tévedés volt:-)
A túravezetői múltam elején volt hogy 80km-ert mentünk plusszba:-)))
Jövőre még tuti GS, aztán majd meglássuk...
Egyelőre a 6000-es fordulat max-os tartományról tudok nyilatkozni:
- fogyasztás: 5 rovátkás a kijelző, ahogy látom olyan 65-70km-t jelent 1 rovátka. A cikkben ami korábban olvastam elégedetlenkedtek vele, de nekem nagyon bejön és szerintem igencsak pontos is. Csak meg kell szokni a digitális életet Még nem mertem teljesen lenullázni, de most is épp tankolás előtt vagyok, lehet feszegetem kicsit a határokat. A 1,5l-es jelzésnél még most sem tart, pedig túl vagyok a 300km-en, úgyhogy a GS tankolási ciklusa szerintem tartható vele...
- a váltófény előnyeit még nem nagyon tudtam kihasználni, majd mikor már bőven 1600km fölött leszek és lehet pörgetni bátran. Beállítani rém egyszerű volt, nem is értem annó a cikkben mit fikázták le. Úgy tervezem a max (247-es) sebesség eléréséhez lövöm majd be, az alatt meg gyorsan rá lehet érezni, nagyon kezesbárány, nincs szükség váltófényre...
- írták, hogy be kell cibálni a kanyarokban..., cccc...., nem tudom miket vezetnek a sportújságírók, de hogy elfelejtik honnan jöttek, az is biztos. Azt kell mondjam pl már a körforgalmaknál is elsőre nagyobb tempóban sikerült körözni, mint a GS-el. Talán a stabilabb futómű, talán a nagyobb súly, nem tudom pontosan mi teszi, de hihetetlen biztonságérzetem van rajta, és nem vagyok elszállva, tényleg stabilabb, viszont ugyanúgy mozgatható...
- a gyorsulásról és a forgalomban való közlekedésről nem akarok beszélni Át kell élni! Ahol a GS elment, elmegy ez is... Kicsit a jobb oldalára kell figyelni a kipuff miatt, de szerintem ha meglesz a sportdob ez is megoldódik...
Haveroddal nem alkudoztál?
Nameg ne parazz tole nen nagy a menes benne.csak nyolvan.csuklobol menne az iranyitasa.
(ha már túl nyugodt vagyok olvasgatok odaát... )
Gratula!
Szép kis társaságot hoztál össze! Hány motor volt összesen? Oroszlány után az igazoltató rendőr rendesen kamillázot mikor meglátta a motoros sort.
Lehet hogy nem 50 volt, de nem 120:-)))
Amúgy meg ne parázzatok....
Ha jön csekk JÖN...
Ha hátulról mért.....
Ha figyelt.....
És HA egyáltalán Traffi volt
Odafelé Oroszlány végében ott volt a yard...mértek.....
2 kanyarral arrébb már egy másik kocsi le is meszelte a gyorshajtót...
2002 óta ugyan úgy járok....még soha nem kaptam csekket
Ganja is azt hitte egyszer elszállok....
Nem volt gond, csak az út kellős közepén rámentem egy gyűrődésre és olyan szinten arrébb tett, hogy csak pilláztam.
Szóval lehet menni, de ilyenkor már ésszel a kanyarokban
De ha így tudsz jönni, akkor nem értem miért rémisztgeted itt a népet hogy Te csak 70-80-al mész:-)))
VADÁLLAT:-))
Balra....majd beakart vinni egy behajtani tilosba....utána a következőt mutatta, mikor meg már elértem akkor kiabált, hogy fordulj meg. Ebbe a pillanatban ért mellém Ataaa....
Ez van mikor olyan terepen mész, ahol még nem jártál.
De ez ~ 200m tévedés volt:-)
A túravezetői múltam elején volt hogy 80km-ert mentünk plusszba:-)))
Csak emlékezz majd rá, hogy milyen szögben volt fent a váltókar, mert sokféleképpen vissza lehet rakni.
https://plus.google.com/u/0/ph...
De ez a legjobb!
A 3 ŐS megrogyik a GS500 nagysága előtt:-))
Még a pólóikat is felvették:-))) (és még a moly se rágta szét:-)))