Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, ki tudja még az is lehet alkalmattán élni fogok a lehetőséggel
Gyere nyugodtan Te is a Bázisra, előtte csörögj!
06harminc,94négy49tíz
Na, mire beírom, már lököd is a tutit.
A csak Teddy foglalt volt annak idején... most meg már rohadt vagyok új adatlapot csinálni. Egyszer meg talán lesz egy BMW-m... akkor meg már minek.

Így marad...
Mire megváltoztatja a nevét, addigra már BMW-je lesz!
Én még sosem vettem ki az aksit az elmúlt 110 e. km és 5év alatt.
Igaz, 1 hónapnál hosszabb időt nem nagyon töltött egy helyben. Mindíg kisüt egy kicsit a nap az alkatrészek megjáratásához!
Lassan lehetnél már DLTeddy!
Baccca meg! Hogy ez nem jutott a gyenge elmémbe korábban!
Ahogy sejtettem... nap közben megakadt a feltöltés ismét. Most jár 91%-on, és kb. két óra múlva fent van. Küldök SMS-t, ha szivattyúzhatod lefelé a cuccost... aztán jó munkát vele. Van anyag bőven, de vágni kell. (Ha lehet az egy szem melléváltásom keresd már meg és vágd ki... )
Teddy, vákuumos benzincsappal is ki lehet üríteni a karbit. Ha tele a tank, kicsit sokáig tart, de egyszer csak kiürül. Utána kannából kell újra megtankolni vagy tréleren vinni a kútra a gépet és kész is.

De komolyra fordítva nálam a ridegtartás télen:
Teletankol, akku ki, középsztender, lánc jól lefúj, ponyva. Akku időnként töltőre (Lidlis procis, motorakku üzemmóddal), motort időnként megsimogatni. Tavaszi indítás előtt akku tele, PRI 10 percre kinyitva, majd indítás. Persze ilyenkor nem könnyű és szereti beköpni a gyertyát is, így ha nagyon nem akar indulni és már érezni a benzinszagot is, akkor gyertya ki, lepucol/kicserél és pöcc-röff. Melegre járat, mosolyogva hallgat, guminyomást ellenőriz és újratanul motorozni.
A GS nem kényes szerszám, 6 telet már átvészeltünk gond nélkül. Ebből 3 jobb volt neki, akkor melegben volt, most újra kint telel. De most lesz társa is, hogy ne unatkozzon.
Fincsííííííí!
és doboz nélkül...
Jó kis Furious kabát a kép előterében !
Nekünk van tapasztalat.
Valóban jó kis anyag, bár nem olcsó.
Fontos hogy az alapozót is használd, különben a mechanikai sérülésnek kitett helyen hamar legatyásodik. Amúgy jó kis cucc!
Aha! Jó kis gép.
ataaa !
"ezekre" gondoltál ?
(Koko volt az elkövető )
Nincs véletlenül valakinek tapasztalata a Plasti Dip nevű folyékony fóliázásról?

Youtube-os videók elég meggyőzőek
Szerintem Eriket kérdezd ki, ha vállalja! Nála szoktak néhányan alap dolgokat szerelni, karbantartani, olajat cserélni. Ha már ott vagy a szomszédban.
Basszus, pedig ezt már nem akartam idén megcsinálni, jobban mondva csináltatni vkivel . Na majd még meglátom.
Ezek közül nekem kimaradt eddig az 1.b., a 2. és a 3. pont. Akksi a kamrában lesz tartva, töltőm nem volt eddig, de az előző akksi amúgy is hulladék volt már.
Akkor ahhoz képest egész tűrhetően tároltam tavaly, végül is, októbertől májusig állt, de egy új akksival elsőre indult
Figyelembe véve, hogy nekem időnként menet közben is le tud állni a gépem (eldugul a tanksapka szellőzője, a tankban vákuum keletkezik, amitől a rendszerben megáll a benzin), és a benzincsapom eleve csak a PRI és a RES állást ismeri, azokat is ferdén, így néha benzincsap elzárása nélkül is ki tudom járatni a benzint
Erről is különböző "tudományos meglátások" vannak. A régi olaj, mivel jól végzi a feladatát, telítődik korommal-szutyokkal, mindenféle savas kémhatású ganyéval. Nem túl jó, ha benne marad hónapokra a blokkban. A friss olajban, vagy félidős olajban talán még nincs akkora gond ezeknek az anyagoknak a mennyiségével. Ebben is megoszlanak a vélemények... de a logikám szerint a 4-5000 kilométeres olajnak mennie kell. Úgyhogy e mellett voksolok... az 58.000 km-es Dl-em pedig nem panaszkodott még rám.
Na, hát én ennek a listának a felét sem szoktam megcsinálni! Majd most akkor jobban odafigyelek a részletekre is
Azt mondod ha olajcsere közelében van akkor ilyenkor érdemes még lecserélni és nem tavasszal amikor ismét előkerül?
Miért is? (csak, hogy ezt is tudjam )
Hogy járatod ki a vákuumos karburátort? Vagy a tiéden még teljesen el lehet zárni a benzincsapot?