Igen, de bakker itthon nagyon hideg van! Nem sok kedvem volt hazajönni. Ezek a barom montenegrácok simán nyomják bukó és cucc nélkül. Persze gondolom, ha hosszabbat mennek, azért felöltöznek, de településen belül és közeli települések között nem vesznek fel semmit.
Basszus lemaradt a sütiről. Remélem még lesz szerencsén vmikor megkóstolni.
meggyes-csokis
Mivel mind elfogyott nem lehetett rossz, de ha még is csak mondjátok
Ganja megette több mint a felét, neki ízlett. A maradékon osztozkodtak a többiek.
220000ft-ért találtam. Ezért is írtam, sajnos én nem vagyok annyira tapasztalt motor vásárlás terén, és azért egy GS tulaj már ugye képről is látja mi nincs rendben a motoron. Ezért is írtam. BP mellett van a motor tőlem 250km-re de amiket írtál róla sztem inkább hagyom. Műszaki is lejárt pár hónapja... Köszi a segítséget.
2 hengeres léghűtéses (na jó, olajhűtős rásegítéssel ), a szakik is azt mondják, az ilyen motorok jobban eszik, főleg ha csavarod neki rendesen....
Az enyém pl. 1000 km-en simán megevett 1-2dl-t, igaz ki is használtam a benne rejlőlehetőségeket...
Ne aggódj emiatt, annyira nem jelentős többletköltség, mintha benyából zabálna 7-8 l-t...
Viszont az utántöltéseket vedd komolyan, nehogy baja legyen...
A többiek esküdnek repsol-ra, motulra, én spec egy svájci cuccot használtam (Midland 10W-40).
Van aki sűrűbbet használ, hogy ne fogyjon annyira, de a rendes kenéshez és a hosszú élettartamhoz a gyárilag előírt viszkozitású kell, úgyhogy a helyedben én max a márkák között kísérleteznék, kinek mi válik be az már ember és használatfüggő. Váltani viszont csak olajcsere alkalmával tudsz, utántölteni mindig azonos fajtájút használj, mint ami benne van....
sziasztok! nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy az én GS500 F-em vajon mitől eheti az olajat..? elég nagy mértékben... van valami típus"gyengesége"? 1,5 liter olajat megevett kb. 2,5-3000 km alatt...
Direkt árfolyásos állás. Normál üzemben nem kell, sőt kerülendő!
Hosszú állás utáni indítást segítheti, esetleg üres karbi esetén, vagy a tank leeresztését...
Nekem egy olajcsere alatt +1 litert hajlamos megenni, ha tartósan megyek 140 környékén.
Basszus lemaradt a sütiről. Remélem még lesz szerencsén vmikor megkóstolni.
Bokodnál elszakadt a kuplung bovdenem!
Mivel mind elfogyott nem lehetett rossz, de ha még is csak mondjátok
Ganja megette több mint a felét, neki ízlett. A maradékon osztozkodtak a többiek.
Én is nemrég' értem haza. Kis kerülővel de megkerültem a Velencei tavat.
Gázt nem kímélve, szerencsésen haza értem is! És most, hogy így teljesen átfagytam megyek felmelegszem.
Örömmel közlöm, hogy sikeresen haza értünk! Remélem másnak nem lesz-lett műszaki gondja!
Az enyém pl. 1000 km-en simán megevett 1-2dl-t, igaz ki is használtam a benne rejlőlehetőségeket...
Ne aggódj emiatt, annyira nem jelentős többletköltség, mintha benyából zabálna 7-8 l-t...
Viszont az utántöltéseket vedd komolyan, nehogy baja legyen...
A többiek esküdnek repsol-ra, motulra, én spec egy svájci cuccot használtam (Midland 10W-40).
Van aki sűrűbbet használ, hogy ne fogyjon annyira, de a rendes kenéshez és a hosszú élettartamhoz a gyárilag előírt viszkozitású kell, úgyhogy a helyedben én max a márkák között kísérleteznék, kinek mi válik be az már ember és használatfüggő. Váltani viszont csak olajcsere alkalmával tudsz, utántölteni mindig azonos fajtájút használj, mint ami benne van....
Direkt árfolyásos állás. Normál üzemben nem kell, sőt kerülendő!
Hosszú állás utáni indítást segítheti, esetleg üres karbi esetén, vagy a tank leeresztését...
RES= takarék
PRI= nem tom (normál módban nem kell...)
On= nyitva