Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5-7 fok alatt én sem.
Még ha száraz is az út a hideg gumi nem úgy tapad, veszélyesebb lehet.
Autóval azért gondolom lassabban érsz be.
Jó lenne ha egy jó darabig még motorral tudnék járni
De 5-7 fok alatt már nem szoktam vele elindulni, akkor inkább autó.
Ez valami éjszakai talaj menti fagy, vélhetően reggelre nem lesz fagy.
Remélhetőleg. Ma délutánra is napos időt hazudtak, mégse volt az.
Szóval van remény :-)
Hm. ha így belegondolok az apám egész télen hóban is motorozott.
(Ehhez képest eléggé puhány és kényelmes vagyok.)
Visszafelé:
"dráwdE járik, logna ylárik tatgáv ókaf návol
ettörök dnecs errema tnem sé amén nyámotrat"
nyarA sonáJ - i-selaW kodráb"

icsob....23iloz

Ne szívd mellre...csak vérszívás volt....
Hát ezt mondom én is!
Állítólag fagyni fog...
Olajpárás kissé a szelepfedél sarka és az egyik fekete csavar (nagy sarokcsavar) környéke. Látható, hogy gyári tömítés + paszta = gány. Ezért kell új, vagy mit javasoltok... Mielőtt megvettem szelephézagot állítottak, azaz 700km-el utána jött elő és nagyon minimális szinten. De kijutott az olaj.
De jót gurultam megint!

Nem sok ilyen vadállat van Pesten mint én, a pizzafutikon kívül gyakorlatilag nem láttam más motorost!

Zoli32: folyamatban van, sajna így meló után csak rövid, városi etapokra futja az időmből és a hőmérsékletből, de gyűjtögetem a km-eket szorgosan, ismerkedünk egymással ahogy kell A hétvégén be akarom mutatni Neki a Pilist, szerintem nagyon fognak egymásnak tetszeni!
Basszus...ha éjszaka fagyni fog reggel nem indulok el mocival, autóval kell mennem
"Edward király, angol király vágtat fakó lován
Körötte csend amerre ment és néma tartomány"
Arany János - Wales-i bárdok

Bocsi...zoli32
A szívcsakra gallyra vágja.
Önindítózni?
Thx, akkor azt láttam a résen benézve. Közvetlenül a kifolyó alatt.
A tank alján. Fel kell emelni, és egy hosszú csavarhúzóval elfordítva zárni. Gyakorlatilag egy csavarról beszélünk.
ÚJ szelepfedél tömítést keresek.
Köszi all!

Hol van a másik csap a tankhoz amin csak on off állás van?
Inkább az elektronyosság volt a gond.
Egyszer meg Visegrádig toltam a motort de az nem ez volt.
Az angolok nem nagyon bírják a magaslati levegőt
Egyébként a Pilist vhogy nem mindig szereti a motorja, onnan van hogy tréleren távozik
Elnézést, ha félreérthető voltam...én a motorjára gondoltam.
Ez egy nagyon jó tipp...
Igencsak hasznos lehet, ha valamilyen mikroelektronikai eszközt úgy kell tönkretenni, hogy ne maradjon látható nyoma.
pl. előállt egy probléma egy RAM modullal, (v. bármely más alkatrésszel) ami csak bizonyos esetekben jött elő. Sokkoló elővesz, egy darab drót kell hozzá azt rögzíteni valamelyik chip szinte bármelyik lábánál, s a drót másik végét megsokkolni. A drót azért kell, mert nyomot hagyhat az ív kisülés. Ez a tömör lényege. Bizonyos forgalmazók simán elhajtották a felhasználót ha valami félig meddig működött, avagy nagyon ritkán v. bizonyos hőfokon jött elő az adott hiba. Azonban ha totál működésképtelen volt akkor lépniük kellett csere vagy vissza a pénz.