Ez valami éjszakai talaj menti fagy, vélhetően reggelre nem lesz fagy.
Remélhetőleg. Ma délutánra is napos időt hazudtak, mégse volt az.
Szóval van remény :-)
Hm. ha így belegondolok az apám egész télen hóban is motorozott.
(Ehhez képest eléggé puhány és kényelmes vagyok.)
Olajpárás kissé a szelepfedél sarka és az egyik fekete csavar (nagy sarokcsavar) környéke. Látható, hogy gyári tömítés + paszta = gány. Ezért kell új, vagy mit javasoltok... Mielőtt megvettem szelephézagot állítottak, azaz 700km-el utána jött elő és nagyon minimális szinten. De kijutott az olaj.
Nem sok ilyen vadállat van Pesten mint én, a pizzafutikon kívül gyakorlatilag nem láttam más motorost!
Zoli32: folyamatban van, sajna így meló után csak rövid, városi etapokra futja az időmből és a hőmérsékletből, de gyűjtögetem a km-eket szorgosan, ismerkedünk egymással ahogy kell A hétvégén be akarom mutatni Neki a Pilist, szerintem nagyon fognak egymásnak tetszeni!
Igencsak hasznos lehet, ha valamilyen mikroelektronikai eszközt úgy kell tönkretenni, hogy ne maradjon látható nyoma.
pl. előállt egy probléma egy RAM modullal, (v. bármely más alkatrésszel) ami csak bizonyos esetekben jött elő. Sokkoló elővesz, egy darab drót kell hozzá azt rögzíteni valamelyik chip szinte bármelyik lábánál, s a drót másik végét megsokkolni. A drót azért kell, mert nyomot hagyhat az ív kisülés. Ez a tömör lényege. Bizonyos forgalmazók simán elhajtották a felhasználót ha valami félig meddig működött, avagy nagyon ritkán v. bizonyos hőfokon jött elő az adott hiba. Azonban ha totál működésképtelen volt akkor lépniük kellett csere vagy vissza a pénz.
Még ha száraz is az út a hideg gumi nem úgy tapad, veszélyesebb lehet.
Autóval azért gondolom lassabban érsz be.