Még a márkáshoz ennyit: a noname doboz platnija fém, a givié meg pl. műanyag. A körmök meg a záró pöcs is. Ezért nem lepődök meg, mikor újra és újra Givi dobozt látok repülni.
Nézzen ki normálisan és legyen műszakilag is megfelelő, az összes többi csak ezek után jön (nálam)...Most mondjam azt hogy ezek ótvarul néznek ki? Nem akarom fosozni más cuccát, de ezt most kihúztátok belőlem
Ezért írtam, hogy alapban nem sok érte - csak ugye 30L?
És ugye ehhez tudtommal külön konzol kell, hiszen nem "átlagos" a felfogatása. Szóval szerintem azt se olyan könnyű gyártani hozzá.
De persze ha a márkát nézem, és azt hogy ez valós oldaldoboz, akkor nagyon jó ár.
6-ért egy nonamet vagy 9-ért egy márkásat? Ez nem egy olyan dolog amin sokat kéne gondolkozni (mert itt ugye a kettő együtt 18..legalábbis én úgy veszem ki a hirdetésből)
Nekem is ilyen noname oldaldobozok teszik hibátlanul a dolgukat már emberemlékezet óta. Pedig én rázom őket rendesen....
Anno 4500 pénz volt platnival a Metro-ban.
Kétféle van belőle, csak a szélességükben különböznek egy picit. 30 és 40 literesek a H&B Junior dobozok.
Értem én hogy több meg olcsóbb, de a H&B az egy igen komoly múlttal rendelkező prémium termék, ez meg egy noname gagyi cucc. A méreten kívül ezer már szempont van egy doboznál is..és nem a méret az elsődleges, de még csak az ár sem.
30L?
Normális 30L-es dobozt már 6000/db-ért is lehet venni.
Csak annak nincs márkája.
Az előbbi képen egy nagy motoron volt - ott olyan 40-45L-ert néztem ki belőle....
Ezek 35L-esek, és 5000ft/db volt
De ha van konzol, akkor lehet akár 50L-es is - mint a LOUIS zsák:-))) Nagy túrára kiváló:-)))
2 személlyel pedig? Lehet tornyot építeni:-))))
Nem véletlenül ajánlottam... mert tényleg nem pénz, ha meg annyira nem tud valaki megbarátkozni a formájával, akkor se tud rajta bukni, mert még ennél többért is el szoktak ezek menni (jó, nem biztos hogy ősszel...de már február-márciustól biztos)
Csak amíg az ADV megvan olyan 250 kg, addig ez csak 190... szerintem ez túra endurózás közben már nem mindegy.
Amíg az ADV inkább olyan motor hogy 50% burkolt út 50% úttalan út, addig ez meg inkább olyan 30% burkolt út 70% úttalan út.. a BMW GS-ek meg ennek az utóbbi aránynak kb pont a fordítottjai.
Egyébként egy ilyen SuperEnduroval már szívesen kötnék kompromisszumot közúton is
Az túraenduró kategóriát próbáltam szemléltetni, nem akartam összehasonlítani őket ( arra ott a nagy Teneré).
A 950-es nem rossz, de akkor inkább az Adv. változat.
Erősen nem egy kategória a két motor...de ha már összehasonlítjuk, akkor lehet hogy érdemesebb lenne a Hondából a bukócsöves változatot melléállítani, nem az alapot.
Ez viszont az ejha kategória.. lehet hogy még túl erős is. Ezzel lehet 150-nel is utazni..burkolatminőségtől függetlenül
És ugye ehhez tudtommal külön konzol kell, hiszen nem "átlagos" a felfogatása. Szóval szerintem azt se olyan könnyű gyártani hozzá.
De persze ha a márkát nézem, és azt hogy ez valós oldaldoboz, akkor nagyon jó ár.
Anno 4500 pénz volt platnival a Metro-ban.
Értem én hogy több meg olcsóbb, de a H&B az egy igen komoly múlttal rendelkező prémium termék, ez meg egy noname gagyi cucc. A méreten kívül ezer már szempont van egy doboznál is..és nem a méret az elsődleges, de még csak az ár sem.
30L?
Normális 30L-es dobozt már 6000/db-ért is lehet venni.
Csak annak nincs márkája.
Az előbbi képen egy nagy motoron volt - ott olyan 40-45L-ert néztem ki belőle....
Ezek 35L-esek, és 5000ft/db volt
De ha van konzol, akkor lehet akár 50L-es is - mint a LOUIS zsák:-))) Nagy túrára kiváló:-)))
2 személlyel pedig? Lehet tornyot építeni:-))))
20-22 környékén vannak a Noname dobozok....
Amíg az ADV inkább olyan motor hogy 50% burkolt út 50% úttalan út, addig ez meg inkább olyan 30% burkolt út 70% úttalan út.. a BMW GS-ek meg ennek az utóbbi aránynak kb pont a fordítottjai.
Egyébként egy ilyen SuperEnduroval már szívesen kötnék kompromisszumot közúton is
A 950-es nem rossz, de akkor inkább az Adv. változat.
Mondjuk egy jól karbantartott murvás erdészeti útra még elmegy.
Ez viszont az ejha kategória.. lehet hogy még túl erős is. Ezzel lehet 150-nel is utazni..burkolatminőségtől függetlenül
XT 660 Z
Honda vacak