Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyjából leszarom. Egy felmálházott motor nem az esztétikai élményről szól.
Még a márkáshoz ennyit: a noname doboz platnija fém, a givié meg pl. műanyag. A körmök meg a záró pöcs is. Ezért nem lepődök meg, mikor újra és újra Givi dobozt látok repülni.
Az enyém OBIs:-)))
Nézzen ki normálisan és legyen műszakilag is megfelelő, az összes többi csak ezek után jön (nálam)...Most mondjam azt hogy ezek ótvarul néznek ki? Nem akarom fosozni más cuccát, de ezt most kihúztátok belőlem
Ezért írtam, hogy alapban nem sok érte - csak ugye 30L?
És ugye ehhez tudtommal külön konzol kell, hiszen nem "átlagos" a felfogatása. Szóval szerintem azt se olyan könnyű gyártani hozzá.

De persze ha a márkát nézem, és azt hogy ez valós oldaldoboz, akkor nagyon jó ár.
Nyilván ez alkalmi vétel, én az új árakból indulok ki.
Mindig ezzel jössz. Nem esik le, nem ázik be. Mit kell még tudjon? 5X-ös árért?
6-ért egy nonamet vagy 9-ért egy márkásat? Ez nem egy olyan dolog amin sokat kéne gondolkozni (mert itt ugye a kettő együtt 18..legalábbis én úgy veszem ki a hirdetésből)
Nekem is ilyen noname oldaldobozok teszik hibátlanul a dolgukat már emberemlékezet óta. Pedig én rázom őket rendesen....
Anno 4500 pénz volt platnival a Metro-ban.
Szárazon! Míg a SuperEnduro menetkész tömege ennél majd egy tízessel kevesebb
Kétféle van belőle, csak a szélességükben különböznek egy picit. 30 és 40 literesek a H&B Junior dobozok.

Értem én hogy több meg olcsóbb, de a H&B az egy igen komoly múlttal rendelkező prémium termék, ez meg egy noname gagyi cucc. A méreten kívül ezer már szempont van egy doboznál is..és nem a méret az elsődleges, de még csak az ár sem.
Itt 198 kg-ot ír az Adv.-re. Nem rossz!link
Ezért írtam, hogy 27 a döntés napja
Visszavonva:-)))

30L?
Normális 30L-es dobozt már 6000/db-ért is lehet venni.
Csak annak nincs márkája.
Az előbbi képen egy nagy motoron volt - ott olyan 40-45L-ert néztem ki belőle....

Ezek 35L-esek, és 5000ft/db volt


De ha van konzol, akkor lehet akár 50L-es is - mint a LOUIS zsák:-))) Nagy túrára kiváló:-)))
2 személlyel pedig? Lehet tornyot építeni:-))))


Nem véletlenül ajánlottam... mert tényleg nem pénz, ha meg annyira nem tud valaki megbarátkozni a formájával, akkor se tud rajta bukni, mert még ennél többért is el szoktak ezek menni (jó, nem biztos hogy ősszel...de már február-márciustól biztos)
Az az!
20-22 környékén vannak a Noname dobozok....
Csak amíg az ADV megvan olyan 250 kg, addig ez csak 190... szerintem ez túra endurózás közben már nem mindegy.

Amíg az ADV inkább olyan motor hogy 50% burkolt út 50% úttalan út, addig ez meg inkább olyan 30% burkolt út 70% úttalan út.. a BMW GS-ek meg ennek az utóbbi aránynak kb pont a fordítottjai.

Egyébként egy ilyen SuperEnduroval már szívesen kötnék kompromisszumot közúton is
Azért azt, hogy 28.-án eső lesz-e, azt ne 15.-én nézd... jó lesz az 27.-én is, akkor már van egy kis esély, hogy eltalálják :D
Az is igaz.
Az túraenduró kategóriát próbáltam szemléltetni, nem akartam összehasonlítani őket ( arra ott a nagy Teneré).
A 950-es nem rossz, de akkor inkább az Adv. változat.
Ja. De ott a GS 500 is elmegy.
Azért vacaknak nem mondanám csak nem találták el a szegmens nevét.
Mondjuk egy jól karbantartott murvás erdészeti útra még elmegy.
Erősen nem egy kategória a két motor...de ha már összehasonlítjuk, akkor lehet hogy érdemesebb lenne a Hondából a bukócsöves változatot melléállítani, nem az alapot.


Ez viszont az ejha kategória.. lehet hogy még túl erős is. Ezzel lehet 150-nel is utazni..burkolatminőségtől függetlenül
Nem adja be a képeket.Helyesen:
XT 660 Z
Honda vacak