Lovi csak, hogy egy kicsit cukkoljalak még!
Nekem semmi akadálya nem volt így hát ettem egy kis 200 km-es kört. És valóban ahogy azt múlt héten Tby megírta a rétes még mindig ugyan olyan jó, mint eddig volt.
Még zöldfülűként, amikor először meghallottam a titinget , óvatosan hazamotoroztam Budapestről Szegedre, attól tartva hogy valami baj van... 3000-3500-as fordulat 6.-ban, na ekkor volt valami 3,6 a fogyasztása a GS-nek. De nagyon nem erre való
20l-es amúgy, tartaléknál 4,3l van még benne! Bárhogy csináltad számomra nagyon durva rekord! Nekem 3,9l volt a legjobb adat, de ott tényleg 80-al mentem végig (Hondás túra)
Túl vagyok a második tankolásomon és a vegyes fogyasztása a motornak 3,7 literre jött ki ami szerintem tök jó.
Egyébként hány literes a tankja ? 380 km körül jártam mikor át kellett állítanom tartalékra. Durván 400 km körül jártam mikor tankoltam bele 14,5 litert.
Úgy gondolom hogy a rendőr és mentőmotorok vannak a legjobban strapabírásra optimalizálva az utcai motorok közül, szóval az bőven elég lenne nekem is..több nem kell, de kevesebb sem.
Természetesen egy normális ár esetén (és némi előleg láttán) visszaalakítom az eredeti állapotába...tehát nem kell az "extrákért" fizetni. (azt majd később költi el rá az új tulaj!
Nem kenyérre kell...elkótyavetyélni viszont nem fogom...mert erről legalább tudom ,hogy nincs pörgetve ,mindent megkapott (sőt).
Átvitt értelemben full egy tulajos!
A te motorodat is csodáltam...és mára ,hogy legyalázták,megpörgették..stb.
.. laikusnak egy kozmetikázott termékkel bármit elő lehet adni!
Ha jól emlékszem nekem 25Kw, ezüst a karbi. K4 F-es (Spanyol összeszerelés)
Volt egy kis problémám anno, a tünet az volt hogy csutkát húztam , gyönyörűen nekilódult a gép, aztán néha-néha megtorpant, majd gyorsult tovább.
Szét lett szedve a karbi, úgy be voltak húzva a csavarok hogy satuba kellett fogni és ütve csavarhúzóval meglazítani.
A probléma az következő volt: a nyílások amik be voltak ragasztva azon a műanyag csőszerű cuccon (talán tolattyú a neve) abban az a vékony rugó néha megakadt a lyuk ragasztásában mivel nem voltak rendesen eldolgozva a ragasztásnál, magyarul belülre picit kitüremkedett a ragasztó, és megakasztotta a vékony rugót néha.
Elviekben már nem folytott.
Az hogy Ganja mocija igényes ezt MAXIMÁLISAN alá tudom támasztani.
Láttam, halottam......
Persze ilyenkor az árba belejön az hogy azért ezt Ganja az életben nem kapja vissza.....hiszen csak akkor tudja árában eladni, ha valakinek PONT ez, és CSAK EZ kell....
De aki GS500-at akar venni, annak tök mindegy - csak legyen.
Ez olyan szerintem és számomra mint a konzol, doboz....
VEDD LE ÉS KEND A HAJADRA a válaszom.
Azért nem fizetek senkinek, hogy azok árát is visszakapja.
Lásd.
A robim 110-be van és 65-ért árulom.... nem lehet mindig pénzednél maradni.
Asszonyé 150-be van 135-ért még egy telefon se volt...
De szépen megcsináltad.
Árat nem írok, fogalmam sincs mennyit érhet.
Nekem semmi akadálya nem volt így hát ettem egy kis 200 km-es kört. És valóban ahogy azt múlt héten Tby megírta a rétes még mindig ugyan olyan jó, mint eddig volt.
20l-es amúgy, tartaléknál 4,3l van még benne! Bárhogy csináltad számomra nagyon durva rekord! Nekem 3,9l volt a legjobb adat, de ott tényleg 80-al mentem végig (Hondás túra)
Egyébként hány literes a tankja ? 380 km körül jártam mikor át kellett állítanom tartalékra. Durván 400 km körül jártam mikor tankoltam bele 14,5 litert.
Úgy gondolom hogy a rendőr és mentőmotorok vannak a legjobban strapabírásra optimalizálva az utcai motorok közül, szóval az bőven elég lenne nekem is..több nem kell, de kevesebb sem.
Ilyenkor azért irigykedem rendesen, hogy nincs a szereléshez affinitásom...
...vagy első látásra szerelmet
Nem kenyérre kell...elkótyavetyélni viszont nem fogom...mert erről legalább tudom ,hogy nincs pörgetve ,mindent megkapott (sőt).
Átvitt értelemben full egy tulajos!
A te motorodat is csodáltam...és mára ,hogy legyalázták,megpörgették..stb.
.. laikusnak egy kozmetikázott termékkel bármit elő lehet adni!
Volt egy kis problémám anno, a tünet az volt hogy csutkát húztam , gyönyörűen nekilódult a gép, aztán néha-néha megtorpant, majd gyorsult tovább.
Szét lett szedve a karbi, úgy be voltak húzva a csavarok hogy satuba kellett fogni és ütve csavarhúzóval meglazítani.
A probléma az következő volt: a nyílások amik be voltak ragasztva azon a műanyag csőszerű cuccon (talán tolattyú a neve) abban az a vékony rugó néha megakadt a lyuk ragasztásában mivel nem voltak rendesen eldolgozva a ragasztásnál, magyarul belülre picit kitüremkedett a ragasztó, és megakasztotta a vékony rugót néha.
Elviekben már nem folytott.
Láttam, halottam......
Persze ilyenkor az árba belejön az hogy azért ezt Ganja az életben nem kapja vissza.....hiszen csak akkor tudja árában eladni, ha valakinek PONT ez, és CSAK EZ kell....
De aki GS500-at akar venni, annak tök mindegy - csak legyen.
Ez olyan szerintem és számomra mint a konzol, doboz....
VEDD LE ÉS KEND A HAJADRA a válaszom.
Azért nem fizetek senkinek, hogy azok árát is visszakapja.
Lásd.
A robim 110-be van és 65-ért árulom.... nem lehet mindig pénzednél maradni.
Asszonyé 150-be van 135-ért még egy telefon se volt...
..képek az albumban ..
..ára megegyezés szerint..(megmondod mennyit adnál érte....vagy röhögök egy jót....vagy boldog tulaja leszel egy japó GS-nek