Jelen pillanatban benne van 4 póló,1db farmer,1 db rövidnadrág,4 gatya/zokni,pulóver,hajszárító,kacsaszalag,törölköző közepes méret,tisztálkodószerek,papucs,defekt szett,kombinált fogó,tárcsazár,saját belső zsákja begyűrve.És még nem nyitottam nagyobbra.KB egy kétsisakos givi doboz a mérete.
Ha ez semmi akkor az asztalos esztergát,a két acetilén/oxigén palackot és a nagy Béta szekrényt tényleg otthonhagytam.
Utast meg soseviszek.
Megvan bocsájtva.........
Lett volna tanktáska is csak a gyártó olyat csinál ami nem passzol hozzám.
Túl pocakos vagyok és beakadt a TV-néző izom egy részébe.
Így lett helyette kappa táska.
Ezzel a két cuccal kényelmesen el vagyok egy normál egyhetes körúton is.
Ha sátrazni támad kedvem van gyártva saját kézzel két oldaltartó arra fel tudom varázsolni a sátrat,hálózsákot,matracot,10 napi hidegélelmet meg egy halom tüzifát toronyórával és horgonylánccal.
Mer a túra csak úgy jó ha sok a cucc is.
Kifejezett üléstáska,és hátizsák egy személyben.Saját 4 pántjával a 4 sarkában fém racsnival rögzítve.24-36 liter.Viszonylag kemény oldalak,masszív zipzárak,belső vízhatlan zsák.És úgy van kialakítva ívesre az allja hogy passzoljon az ülésre.Mult csütörtökön tesztelve cuccal az 54-es szar útjain és áll mint a hajam az esős Berlinben.
Eddig törpöltem hogy valami felfogatás fog kelleni a rendszámtartóra a hátsó rögzítésnek.........de nem..........úgy van a két pánt megoldva hogy simán átbujtatom a hurkon a rendszámtartó egyik szárát hogy tart mint katiban gyerek.Semmit nem kell módosítani a motoron.
Cuccolás stílusos és profi táskával.
Nem olcsó,nem doboz, de nem akadok fenn a kikötőben vele elmegyek bármi mellett 2 centire.Bámulatosan variálható,fél perc alatt fenn van, és kurvajól néz ki.
Szerintem örök darab lesz.Viszem a következő motorra.
Nem ma láttam, hanem egy héttel ezelőtt hétvégén a 12-es főúton Nagymarosnál. A festése a motornak az eredeti fekete-szürke-piros mint az enyémnek, innen sejtem hogy nem te voltál Móni. Rejtélyes :)
Szerintem nem....
A BMW-hez is lehet hasonló GYÁRIT kapni. Persze az kerekebb sarkokkal van....de nem is jön ki ennyiből:-))
Csupán itt is az ár......
Petya töredékáron kihozta
Az ár fontos a túrásoknak, hiszen abból a + sok -sok tízezresből mennyi benzin és így Km lehet még:-)))
Pl egy gyári oldalkonzol a banditra 15000-től indul.
Nekem némi vasanyagba (szemét mindig van), pár db hegesztőpálcába és pár órás mókázásba került. Vagyis anyagilag ~ 1000ft-ba. A legrosszabb méricskélés a felső zár pattentszemének helye, mérete volt.
Az én listám:
1., OCCÓ
2., Használható
3., minden más
Mivel évente 1-2 alkalommal használom (jó esetben) ezért nekem édes mindegy, hogy most kocka, tégla, vagy épp ovál alakú.
Ne szakadjon le, bírja a terhelést, és pakolható legyen.
Az hogy hogyan néz ki? totálisan részletkérdés, de ugye ízlések és pofonok:-)))
Bobeknek kicsit fura, de ott is sokat dobna ha pl. kicsit színre fújná, vagy közelebb tenné a motorhoz. Amit ugye a kipuff miatt nem lehet.
De erre jó pl. a matricázás:-)
Egyrészt dekorál, másrészt reklámoz, harmadrészt emlék.....
Jelen pillanatban benne van 4 póló,1db farmer,1 db rövidnadrág,4 gatya/zokni,pulóver,hajszárító,kacsaszalag,törölköző közepes méret,tisztálkodószerek,papucs,defekt szett,kombinált fogó,tárcsazár,saját belső zsákja begyűrve.És még nem nyitottam nagyobbra.KB egy kétsisakos givi doboz a mérete.
Ha ez semmi akkor az asztalos esztergát,a két acetilén/oxigén palackot és a nagy Béta szekrényt tényleg otthonhagytam.
Utast meg soseviszek.
Olajszűrő,kipufogó védve defekt nem játszik,eső se zargat és ahol ez elmegy nincs aki követi bármit mutatsz.
Tehát terepre ideális.
Lett volna tanktáska is csak a gyártó olyat csinál ami nem passzol hozzám.
Túl pocakos vagyok és beakadt a TV-néző izom egy részébe.
Így lett helyette kappa táska.
Ezzel a két cuccal kényelmesen el vagyok egy normál egyhetes körúton is.
Ha sátrazni támad kedvem van gyártva saját kézzel két oldaltartó arra fel tudom varázsolni a sátrat,hálózsákot,matracot,10 napi hidegélelmet meg egy halom tüzifát toronyórával és horgonylánccal.
Mer a túra csak úgy jó ha sok a cucc is.
jaúúú..., meg jól is néz ki...
Kifejezett üléstáska,és hátizsák egy személyben.Saját 4 pántjával a 4 sarkában fém racsnival rögzítve.24-36 liter.Viszonylag kemény oldalak,masszív zipzárak,belső vízhatlan zsák.És úgy van kialakítva ívesre az allja hogy passzoljon az ülésre.Mult csütörtökön tesztelve cuccal az 54-es szar útjain és áll mint a hajam az esős Berlinben.
Eddig törpöltem hogy valami felfogatás fog kelleni a rendszámtartóra a hátsó rögzítésnek.........de nem..........úgy van a két pánt megoldva hogy simán átbujtatom a hurkon a rendszámtartó egyik szárát hogy tart mint katiban gyerek.Semmit nem kell módosítani a motoron.
mennyire stabil ?
én rapidban "szerszámrendező szettet" dobok az ülésre hálóval...
monnya valaki ijjen választékkos szókok használata uttán , hogya motorosok műveletlen bunkók.
(egy nem Fan Star Wars-os ! )
Nem olcsó,nem doboz, de nem akadok fenn a kikötőben vele elmegyek bármi mellett 2 centire.Bámulatosan variálható,fél perc alatt fenn van, és kurvajól néz ki.
Szerintem örök darab lesz.Viszem a következő motorra.
A BMW-hez is lehet hasonló GYÁRIT kapni. Persze az kerekebb sarkokkal van....de nem is jön ki ennyiből:-))
Csupán itt is az ár......
Petya töredékáron kihozta
Az ár fontos a túrásoknak, hiszen abból a + sok -sok tízezresből mennyi benzin és így Km lehet még:-)))
Pl egy gyári oldalkonzol a banditra 15000-től indul.
Nekem némi vasanyagba (szemét mindig van), pár db hegesztőpálcába és pár órás mókázásba került. Vagyis anyagilag ~ 1000ft-ba. A legrosszabb méricskélés a felső zár pattentszemének helye, mérete volt.
A maradék az elég ~ 700km motorozásra:-))
Csepelen láttam egy Yamaha Vmaxon:-))
Benzines kanna volt az oldaldoboz
Felül meg egy ~ 80L-es kis hordó:-))))
NAGYON DURVÁN nézett ki!
Minden színrefújva, pattent, szegecselés.....profi munka volt
Az én listám:
1., OCCÓ
2., Használható
3., minden más
Mivel évente 1-2 alkalommal használom (jó esetben) ezért nekem édes mindegy, hogy most kocka, tégla, vagy épp ovál alakú.
Ne szakadjon le, bírja a terhelést, és pakolható legyen.
Az hogy hogyan néz ki? totálisan részletkérdés, de ugye ízlések és pofonok:-)))
Bobeknek kicsit fura, de ott is sokat dobna ha pl. kicsit színre fújná, vagy közelebb tenné a motorhoz. Amit ugye a kipuff miatt nem lehet.
De erre jó pl. a matricázás:-)
Egyrészt dekorál, másrészt reklámoz, harmadrészt emlék.....