Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bukócső a gy.í.k. -oknak kell.....
Gyenge emlékezet
írítáló környezet
Könnyelműség


Nekem a felrakás után 4 nappal behozta az árát.....
Van egy olyan, hogy féktárcsazár:-)))
Meg van egy olyan, hogy emlékezetkiesés:-)))
És ha ez együtt van és indulni akarsz, akkor kb 50cm gurulás után a motor rád dől:-)))


Erre kifejezetten jó a bukócső:-)))
Jól beszélsz TÚRATÁRS:-))))


Vannak ezek és vannak azok.....
Én is kimegyek a világból, szeretem a kanyarokat - de nem kopik a lábtartó (nem arra van:-)))

De míg valaki kijár a ringre és köröz eszveszetül - addig Én elmegyek 1-2-3000km-ert és ámulok a tájakon:-)))
Örülj neki!

Meséltem. Nekem csak első kérek kellett....
Sok helyen nem adtak - MERT CSAK SZETTBEN.....

Itt most meg csak lánc volt.....


Ráadásul ilyen márkát még nem hallottam.....szóval a fene tudja mire való:-)))
Sokszor nem éri meg 10.000ft spórolás, mert fele annyit se megy el.
Szóval láncban azért a mínőséget keresd.: DID, RK...és talán még a CZ
Amúgy CB500 az nem GS500:-))

Ha igényt tartasz rá, akkor neked is csak azt tudom mondani, mint Jeremynek, aki már szorgos tanulóm:-)) Már szinte hazajár a garázshoz:-))

Gyere át Battára és elmondok mindent - amit tudok:-)
A motor rejtet dolgait, mert nem nehéz felderíteni:-)))
2-esbe teszed, ráülsz, kuplung be, tolsz egyet rajta (jó ha lejtős)....és mikor megindul akkor "kib@szod" a kuplungot......
Ahogy beindul kuplung újra be......


Nekem a TZR-em indult így mikor eltört a berugókar:-)))
Azért óvatosan!


Én idén vettem egy akkut....
Mindig pöcre indult a moci.

2 napja vettem egy AL800-as töltőt.
(a neten már 3500ft-ért találsz.....itt a ház alatti boltban 4990ft)
http://www.electronic.hu/Energ...


A jó akkut is töltötte vagy 7-8 órát.....

Előnye?
Ráteszed és hozzá se kell nyúlni egész télen.
Ha kell mindig rátölt és utána automatikusan kikapcsol.





Én pont a GS-sel jártam úgy hogy minden remek - majd reggel mikor sietnem kellett volna nem indult.
Az Adonyi ház volt bérbeadva.

A műszaki rész szintén megbeszélés és leírás....
Mi úgy írtuk meg, hogy ha a ház tartozéka romlik el (el is romlott...kilyukadt a bojler) az az Én saram......
De olyan hogy ízzó, csöpögő csap az a használattól romlik el - és ugye nem én használom.
Szóval ez a bérlő sara.......

Ha ez neki nem felel meg? Akkor nem kell kivenni....ezek a dolgok ilyen egyszerűek.
Itt Battán az exem 50+rezsiért bérel egy 50nm-es lakást.....
A ház 80nm és 35-ért adtuk ki anno.
Bp-en asszonykámé 70-ért 2 nap alatt elment.
Szóval kérdés, hogy hol a ház.



A csekk?
No igen!
Itt érdemes átíratni a bérlő nevére.
Ha nem fizet? Akkor se a tulajdonost perli a cég.
Nálunk egy így ment. Egyedül a DRV nem hajlandó erre. Ő átírta, de a szerződésben le van írva, hogy a tulajdonos így is-úgy is felel.

De persze elég gáz érzés, mikor kiderül, hogy (mivel Én se járok a bérlő nyakára ha nincs rá indok) hogy már közel 300.000ft az elmaradásuk, mert nem volt kedvük fizetni 4 hónapja.

Kint -20 fok....
Megjelentem és közöltem velük, hogy ez kimeríti az azonnali hatállyú felmondást, szóval 2 héten belül vagy fizetnek, vagy repülés....
Érdekesmód fizettek.......


Az hogy ügyvéd a rokon?
Vételnél ugye üzlet, hiszen vételnél a vevő szerzi az ügyvédet.
Bérlésnél viszont? No ott tényleg nem kell reklámozni az ilyet:-))
Na épp ezért írtam pár napja....

Sokan szeretik úgy eladni, hogy 25kw-os, DE CSAK PAPÍRON....
Na ez nem igaz, hiszen melyik bolt, szalon vállalná be az okírathamisítás vádját?

Szóval amit úgy reklámoznak, az az......
Nagyon kicsi az esélye, hogy nem.


Ezért mondtam, hogy ha EZÜST a karbi teteje, akkor az 25kw-os is marad.
Ha fekete, akkor az nyitható egy kis epoxi kell csak hozzá
NYUGI!


Én emlékeim szerint szerdán "vettem meg" és kövi hét pénten mehetem érte.....

De a cimbit mesélt.....neki 4-5 HÓNAP volt:-)))) Mert nem volt, nem hozták el, majd a papírokat elcseszték....
Tehát Te az 1 héttel még nagyon időben vagy:-)))
Most röhögsz, de pár év és jön. 1.2L twinturbo, szárazjég intercooler 320 paci
Ha lenne 712-es BMW azt is el lehetne adni.. Mondjuk S-osztályból már volt az utóbbi években 4hengeres is..Furcsa jószág az ember
Svájci frankos 316
A 135 ló a marketingosztálynak kell elsősorban, másodsorban a konzumidióta célcsoportnak. Nehogymár a szomszédnak erősebb gépe legyen (főleg a külvárosi sznobériára és lakóira jellemző ez a mentalitás, ahol autóból meg egymás hegyén hátán parkolnak az alapmotoros prémiumok, mert azokon legalább kívülről nem látszódik hogy "olcsó" volt)
Szép-szép, hogy túraenduró de aszfalton nem fekszik olyan stabilan a magas építés miatt. Nem is ott az igazi helye. De rossz utakra meg terepre minek a 135 ló? A budai csúcsban nagyon vigyázni kellett a gázzal a brutál erő miatt. A Gsxf-en meg a gs500-on is az üléshelyzet pont jó gyorsuláskor meg nagyobb sebességnél. Ezen meg az egyenesen ülés miatt a kormányba kellett kapaszkodni. Persze biztos hozzá lehet szokni.
És a VFR-el összehasonlítva?
Mit szeretnél hallani? Szép gsx650f történeteket? Eddig messze a legjobb motor amivel mentem. Oda leszel érte. Nem akarom, volt 500f tulajként a kistesóhoz képest ajnározni.
Mesélj!
Ha nem fekete tetős, akkor nem lehet megoldani?
Türelem,a hosszú élet ritka.


Mostmár engemis.Tiszta extázisban vagyok és enni se tudok.
Megértelek. Annál nagyobb lesz az örömöd. Mielőtt megőrülnél azért hívj fel. Tegnap Hondákat teszteltünk. Mentem a VFR1200x-el. Brutális volt. Utána alig vártam, hogy vissza ülhessek a 650f-re.
Na ja. Ha jövő héten nem kapom meg, nem diliház, hanem szigorított fegyház lesz belőle...
Akkor diliházba fogsz kerülni és az hagyján hogy nem tudsz vele menni de még látni sem láthatod majd
Az elmúlt 7 évben nem volt nap, hogy ne néztem volna rá a motoromra, 1 hete meg már motorom sincs! Megőrülök!
Türelem a hosszú élet titka!