Már egy hete várok az újra, pedig elvileg múlt hét szerda óta Mo-on van. Igaz "csak" hétfőre kaptuk meg a bank jóváhagyását, de akkor is, az ideg megöl!
Azonnal. használtan vettem. Beállítottam a keresőbe és jó vételnek tűnt és lett is. Egy szombat reggelre jelent meg. Csak azon kellett gondolkodnom, hogy melyik időpont nem túl korai a telefonálásra.
Megnézed milyen karbis, kérsz egy árajánlatot az "okosításra" egy hivatalos szervíztől (Kék-Hold, Gyáli szerelő, Budakalász Suzuki...stb) és egyből tisztán látsz, plussz nem lesz "tanulópénzed" a garis-számlás szerelés miatt...
Megveszed, okosíttatod és már van is egy k.rva jó motorod!
Idén ugyan nagyon keveset motoroztam, mondjuk akkor legalább olyan tempóban ami tényleg fekszik a motornak, így már sokkal jobban tetszik, mint tavaly. Meg közben rájöttem arra is hogy egy enduró (már amire lenne pénzem) kínszenvedés lenne a mindennapokban. Szóval egyelőre ennél jobb, kevesebb kompromisszumot igénylő motorom nem lehetne.
Tényleg nem gyári..hanem egy nagy szériában gyártott angol termék. Egyébként szerintem hasidom nélkül nagyon rútul néz ki a 900-as Divi..ezért is ragaszkodom a hasidomhoz, mert anélkül egyszerűen fáj ránéznem a motorra.
Nem lehet átalakítani? Kicsit keskenyebbre kéne venni, hogy csak akkor érjen le, amikor a lábtartó már rég felhajlott.
Bár amikor először megláttam az jutott eszembe hogy ha ne adj Isten történik valami, még rá is csukódhat az a nagy nyuszifül a lábadra, az meg nagyon nem okés...
azért nagyon jó se legyen, mert inkább a bukócső menjen szét mint a váz tekeredjen
ezek a csövek leginkább álló vagy majdnem álló helynem védenek
40es tempós buktánál már illik szétmennie
Nem betolni kell a motort, csak épp hogy megmozduljon az önindító a letapadt helyzetéből, ha ez megvan és az indítózás után indult, akkor szénkefe kopott.
Megveszed, okosíttatod és már van is egy k.rva jó motorod!
Egyébként 2003/06. havi.
Bár amikor először megláttam az jutott eszembe hogy ha ne adj Isten történik valami, még rá is csukódhat az a nagy nyuszifül a lábadra, az meg nagyon nem okés...
ezek a csövek leginkább álló vagy majdnem álló helynem védenek
40es tempós buktánál már illik szétmennie
Ha valaki lelkiismeretesen nagy szakértelemmel meg tudja csinálni az a legjobb és valószínűleg a legolcsóbb megoldás
http://www.ebay.pl/itm/yamaha-...