Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már egy hete várok az újra, pedig elvileg múlt hét szerda óta Mo-on van. Igaz "csak" hétfőre kaptuk meg a bank jóváhagyását, de akkor is, az ideg megöl!
Azonnal. használtan vettem. Beállítottam a keresőbe és jó vételnek tűnt és lett is. Egy szombat reggelre jelent meg. Csak azon kellett gondolkodnom, hogy melyik időpont nem túl korai a telefonálásra.
Widi, Erik: Nektek mennyi időbe telt míg a papírolástól számítva megérkezett az új gép?
Megnézed milyen karbis, kérsz egy árajánlatot az "okosításra" egy hivatalos szervíztől (Kék-Hold, Gyáli szerelő, Budakalász Suzuki...stb) és egyből tisztán látsz, plussz nem lesz "tanulópénzed" a garis-számlás szerelés miatt...

Megveszed, okosíttatod és már van is egy k.rva jó motorod!
Még nem vettem meg.
Egyébként 2003/06. havi.
Mikori a GS-ed?
A jó bukócső elhajlik,átszakad a fala és a pók feláll,majd indít és megy tovább. /jawa 350/
nekem 2 éve van a 900 f,de egyre jobban tetszik
Idén ugyan nagyon keveset motoroztam, mondjuk akkor legalább olyan tempóban ami tényleg fekszik a motornak, így már sokkal jobban tetszik, mint tavaly. Meg közben rájöttem arra is hogy egy enduró (már amire lenne pénzem) kínszenvedés lenne a mindennapokban. Szóval egyelőre ennél jobb, kevesebb kompromisszumot igénylő motorom nem lehetne.
Látod a múltkor még el akartad adni,én akkor írtam hogy bánni fogod.
Tényleg nem gyári..hanem egy nagy szériában gyártott angol termék. Egyébként szerintem hasidom nélkül nagyon rútul néz ki a 900-as Divi..ezért is ragaszkodom a hasidomhoz, mert anélkül egyszerűen fáj ránéznem a motorra.
Azért a rend kedvéért tegyük hozzá , hogy az idomod nem gyári. Félidommal adták ki a 900 Divit.
Nem lehet átalakítani? Kicsit keskenyebbre kéne venni, hogy csak akkor érjen le, amikor a lábtartó már rég felhajlott.
Bár amikor először megláttam az jutott eszembe hogy ha ne adj Isten történik valami, még rá is csukódhat az a nagy nyuszifül a lábadra, az meg nagyon nem okés...
azért nagyon jó se legyen, mert inkább a bukócső menjen szét mint a váz tekeredjen
ezek a csövek leginkább álló vagy majdnem álló helynem védenek
40es tempós buktánál már illik szétmennie
Hondánál is, de igaz pontatlan voltam vegyél ETZ-t ott ilyen hibád nem lehet....
Nem betolni kell a motort, csak épp hogy megmozduljon az önindító a letapadt helyzetéből, ha ez megvan és az indítózás után indult, akkor szénkefe kopott.
Ha szépen megkértek
Csak ennyi sör fogy?
Ez gyári, P-re való. Egy a gond vele (a gyári új árán kívül kb 300 euro) hogy a Police verzió vázán van pár olyan felfogatási pont ami nincs az S-en.

Ha valaki lelkiismeretesen nagy szakértelemmel meg tudja csinálni az a legjobb és valószínűleg a legolcsóbb megoldás
Nem ilyen egyszerű. Van sok krómozott gagyi ami éles helyzetben sz@rt sem ér.
Már hogy én kérdeztem hülyeséget.
Kurva hülye kérdés volt, ezt le kellett volna hajtania és kész:

http://www.ebay.pl/itm/yamaha-...
Yamahától rendelve?