Most ezt nem értem...ha ezüst a karbi teteje akkor nem lehet szétszedni még tisztítás céljából sem? Pedig az alap elvárás szerintem. Most kapásból nem tudom hogy az enyém milyen. 2005-ös Spanyol F-es. Papíron 25 kW, de gyanítom hogy nem fojtott.
Tárcsafékzárat ritkán használok, de egyszer indultam már el úgy a motorral, hogy ki volt láncolva a hátsókerekénél egy oszlophoz... vicces volt Mondjuk nekem nem kifejezetten ezért kéne a bukócső
Azért nekem bejött az NC700S http://www.hondamc2013.com/wp-...
valahogan fél perc alatt megszoktam, hogy nincs kuplung és váltás. Jó alacsonyra ültették, kényelmes, könnyen vezethető női motor!
Nekem volt fent Tsubaki láncom, nem volt vele gond. A shoxnál vettem, de most már did van fent. Lecseréléskor nem volt drágább, mint a tsubaki, sőt talán olcsóbb is volt.
mindent meg lehet oldalni.
Ez 2006-ban 118.000ft-os kérdés volt.... Ezért nem is foglalkoztam vele.
De nincs különbség - ezt is írtam anno!
Fojtva 160-165 a vége
Nyitottan 180-185.....
150-nél meg úgy is már kezd bizonytalanodni a GS, hiszen a futóműve nem egy GSXR.....
Az utazója meg 110-130.....
Szóval ha fojtott, akkor se vesztesz vele sokat.
Nekem is az volt (k4-es)....
Megy az ha mennie kell:-))) De ugye nem egy sportmotor.
Túrázáshoz meg 80-100 kell.
Remélem nem fog esni mert esőruhám nincsen.
Tel bekapcs.
Ja most jut eszembe, biztos mennél, ha lenne mivel!
Valaki valamerre?
http://www.hondamc2013.com/wp-...
valahogan fél perc alatt megszoktam, hogy nincs kuplung és váltás. Jó alacsonyra ültették, kényelmes, könnyen vezethető női motor!
Most megyek alszok egy akkorát, hogy csak na.
2 éjszaka kipipálva....még egy vár rám....
Itt Battán hüsi van, de tiszta az ég. Aki teheti menjen egy kört, mert keddtől durva időket mondanak....
Ez 2006-ban 118.000ft-os kérdés volt.... Ezért nem is foglalkoztam vele.
De nincs különbség - ezt is írtam anno!
Fojtva 160-165 a vége
Nyitottan 180-185.....
150-nél meg úgy is már kezd bizonytalanodni a GS, hiszen a futóműve nem egy GSXR.....
Az utazója meg 110-130.....
Szóval ha fojtott, akkor se vesztesz vele sokat.
Nekem is az volt (k4-es)....
Megy az ha mennie kell:-))) De ugye nem egy sportmotor.
Túrázáshoz meg 80-100 kell.