Nem szoktak feltartani, mert ad egy nem idegesít, mert úgyis 1 percen belül meg tudom előzni, ad kettő azért nem idegesít mert azzal a lendülettel ahogy utolértem már meg is előztem.
Sajnos így szocializálódtam... soha nem voltak alulmotorizált járművek a családban
Hát épp tegnap sikerült. 200 km 1 óra 33 perc alatt, kis esővel meg 3 pisivel. Faluban 90-120 azon kívül meg stabil 160. Meg volt egy rövid szakasz ahol volt egy kis joyride egy Mazda6 társaságában, na az 180 fölötti menés volt. Soltvadkert és Kiskunmajsa között meg nagyon szar az út és ez a bukócső se segített, szóval ott csak 140 volt a tempó.
..és egyáltalán nem volt ez a tempó vészes, 1 cidris helyzet nem volt.
Nem azt mondom hogy ez a normális, de szeretek néha ilyet csinálni. Egyébként 200 kilométerre olyan 2 óra-2:20 között szoktam menni, az a normális tempóm..az se lassú.
Simán lehet...............ez gyakorlatilag azt jelenti hogy az alap a 120-140 és erre még jönnek az egyenes ereszd el a hajam tempó az egyenes részeken.
KB 5-6-8-as úton lehet ezt megtenni gond nélkül forgalomban csak yard ne vegye észre.
Jelentem élek, meg vagyok csak egy kicsit szétestem az elmúlt időszakban!
Alig néhány napra tűntem el és már is hiányolt a társaság egy része. Hát ez kedves tőletek! Szóval Isti. Tby, Perik itt vagyok
Alig bírtam vissza olvasni ez elmúlt néhány nap eseményeit. Perik a csizma teljesen jól szuperál, sajnos a héten 2x is szükség volt rá.
gordiuszi csomó . vágd le a p...ba a csövet! ebben a formában úgy sem jó, át kell szabni vagy alakítani úgyis. a csavarkiszedés meg ráér, vagy egyszer csak a homlokodra ütsz, milyen egyszerű...
Autópályán kivül hol a francban tudsz 130 km/h átlagot elérni? Ha belegondolsz ez azt jelentené, hogy ahol csak tudsz mert van egy egyenes szakasz ott csutka gáz 200 vagy több. De ehez utak is kellenének, azonkivül rajtad kivül ne sokan közlekedjenek mert feltartanak. BMW GS 1200 , biztos lehet vele 130-as utazót tartani.
Enduróval hol a francba tudok 130 fölötti mozgási átlagsebességet elérni? Sehol.
Egyre jobban szeretem a Divit, főleg az itthoni rohangászások alkalmával. Az pedig hogy bukócsövet szeretnék rá, az az én dolgom. Mert igenis lehet ilyen nyuszifület készíteni úgy is hogy nem ér le soha sehol amíg két keréken van a motor. Tehát innentől kezdve én úgy gondolom hogy nem az én hibám az hogy olyan helyzetbe kerültem amibe. ..és addig amíg a saját kontómra "nem vigyázok a motorra" (mert külső szemlélő valószínűleg ezt hiszi amikor lassítás nélkül rongyolok át mindenféle úthibán) addig igazán ebbe sincs érdemi beleszólása senkinek sem.
Ki fogtok röhögni, de nem hiszitek el mi volt a motor baja!
Rohantam haza a munkából, annyira aggódtam, hogy miért nem indul a Kék Madárka, közben hazafelé vettem gyorsan egy bikakábelt a Homasitában. Még át sem öltöztem, miniszoknyában álltam neki a szerelésnek. Az akksi második tippre meglett (most már legalább tudom hol van). Ha hiszitek ha nem, a negatív saru lazult le! Meghúztam és működik! Köszönöm, hogy foglalkoztatok a témával! Bazinagy kő esett le a szívemről, rettenetes volt, hogy autóval kellett mennem dolgozni!
Azért nem jó mert elbaszta. Rövidebben nem tudom leírni.
A mai napom a hibakeresésre és bemutatásra (fényképes dokumentáció, hibás pontok bemutatása és a helyes méretek megkeresése) valamint a bukócső leszedésére ment el! Egészen apró dolgokon ment el ez az egész!
Egyelőre a képeket nem teszem nyilvánossá, és szélesebb körben se beszélek róla. De persze ez változhat az ügy kimenetelétől függően
Betekerni könnyebb az ilyet mint kitekerni. A lábtartót például úgy oldotta meg, ez látszódik a nyuszifüles galériában is, hogy kiszedni a csavarokat csak kontrázva lehetett (ugye így hívják azt amikor a csavar végére két anya megy fel és onnan van megfogva?). A lábtartó külső oldalán süllyesztett, de elég pici és mély helyre ül be a csavarok feje, na ő ide kézzel szépen betolta és becsavarta a hatlapfejű csavart, majd hátulról rátette a menetrögzítős anyát. Én meg néztem egy nagyot, hogy az oké hogy leszedtem a bukócsövet, de a csavart nem tudom kihajtani csak úgy, mert a fejéhez nem lehet hozzáférni.. (itt aztán tényleg mindenféle fejet és kulcsot elővettem, de szépen látszódott hogy itt miért imbuszos az eredeti csavar) és akkor megint kezdhettem a legkisebb helyen anyázni és matatni.
Punciban fregatt makettet építeni egyszerűbb, mint ezeket az elbaszott csavaralkalmazásokat megfejteni!
Az egészben pedig az a legszörnyűbb hogy ez a sok hiba mind egy egy apró figyelmetlenség és meggondolatlanság eredménye... enélkül tök jó lenne az egész cucc, és tuti nem lehetetlen feladat ezt normálisan kivitelezni!
Egy dugósfej nem fér oda az anyához? Hosszabbítóval esetleg csuklós fejjel jól megtámasztod, és próbáld az imbuszt tekerni. Esetleg kicsit gumikalapáccsal adj a keretnek, hátha feszülnek a csavarok...
Semmibe se tart lassítani ha olyan a helyzet, becsatlakozó út, stb emberi tempóra, mert utána fél csavar a gázra és újra jó a sebesség.
Két kezemen meg tudom számolni mikor mentem kétszáz felett.. stabilan meg motorral soha.