Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jó, de egy Hondánál is?

Igen, az!
Ezt a papírolás kérdést a fene se tudja. Persze hogy jó, és inkább legyen, de nekem mikor egyik lakásnézőnél harmadjára említette a tulaj, hogy az Ő barátnője ügyvéd, és szinte már fenyegetve éreztem magam, pedig még csak megnézni mentem, egyből eldöntöttem, hogy oda soha.

Mondjuk benne van, hogy talán még jobban le szoktam ellenőrizni a tulajokat, mint Ők engem (ügyfélkapu, rendőr ill. pénzintézeti ismerősök...stb), de ez sem fölösleges, mert sajnos tényleg vannak olyanok, ahol becsületes bérlő vagy, megegyeztek a kaució visszafizetésében a bérleti időszak végén, majd mikor elmennél olyan dolgokra hivatkozva akarják megtartani, ami már akkor is ott volt, mikor odamentél, holott alap dolog és a bérbeadás lényege, hogy a bérlő számára biztosítani kell folyamatosan a bérbeadáskor fennálló lakható állapotot, az izzócserétől az esetleges szigetelési problémák orvoslásán keresztül egészen pl. a lakással együtt bérbeadott gépek javításáig. Ez lenne a bérlés lényege, hogy a bérlőnek nem kell költeni szinte semmire a bérleti díjon és a rezsin felül.

Most szerencsére ismerőstől bérlek, nem is jár a nyakamra lévén külföldön, elégedett is velem nagyon, mert barkácsolom amit kell, az anyagköltséget levonjuk mindig a köv. haviból, szóval korrekt és szerintem minden ilyen "kapcsolatnak" így lenne szerencsés működnie, de hát ugye nem ilyenek az emberek.

Ma olvastam, hogy egy 80 éves bácsit zavart le a buszról alpári módon a sofőr, mert nem volt nála a személyije, pedig simán kinézett annyinak, és senki sem avatkozott közbe, vagy vett volna neki egy jegyet. Bele sem merek gondolni, milyen morál lesz, mire mi megöregszünk. Bár kis szerencsével mindannyian motorozunk majd akkor is és nem szorulunk a BKV-ra

A bérlésre visszatérve még csak annyit, hogy lehet a jó válasz a lakásvásárlás, hogy biztosított legyen idős korunkra is a lakhatás, na de ha azt nézed, nem tök mindegy, hogy a bérleményből, vagy a saját lakásodból raknak ki az elmaradt csekkbefizetések miatt, amiket az alamizsnányi nyugdíjadból nem tudtál teljesíteni?!
Mindegy, típustól függetlenül előjöhet ez.
Honda CB500-ról beszélünk?
Rákérdeztem a szelephézagra, azt mondta kb 1000 km ezelőtt volt állítva és még volt karbiszinkron, első teló szimering csere is.
Sajnos nem is indítózik, csak kattan egyet. A lámpák vagy full fényerővel égnek, vagy még gyújtás sincs rajta, ezért nem az akksira gyanakodom. Ha hazaérek azért megpróbálom bebikázni.
Ha inditózol és csak a relé kattog akkor valószinü:

1. az akkud olyan gyenge hogy nem forgatja meg az önindítót. Megoldás: akksitöltés!
2. önindítód le van tapadva. Gyors probléma megoldás: sebbeségberakod kicsit meglököd a motort elmozdul az önindító próbálj indítani. Tartós megoldás: Önindító kiszed, kipucol, szakihoz elvisz szénkefe csere. Velem ez volt.
Reggel nem indult a Drágaszágom! :(
Ráadtam a gyújtást, kattant egyet, és utána se kép se hang. Nem világított semmi lámpa. Párszor újra próbálkoztam elfordítani a kulcsot, semmi. Majd megint visszajött a gyújtás, újból indítóztam, és megint a kattanás. Ezt még eljátszottam kétszer, de nem indult el a motor. Ötlet? Borzalmas volt autóval dolgozni menni. :( Esetleg tud valaki Érden valami jó motordokit? Egyáltalán hogyan vigyem el odáig?
Nem hiszem, hogy erre gondolt, de mondj meg ő....

Inkább erre saccolnék és akkor a kérdés jó...

vásárlás az eladótól hitelre bank bevonásával

Amúgy épp most....
Árulom ugye a robogóinkat. (még van 2 aprilia)
A kollégám 3 haviba fizetné ki a 65.000-ret....
Nem jött össze:-)))))
650.000-nél még elgondolkodnék, de 65.000-nél nem.
Mivel nem sürgős az eladás - így meg eleve nem.

De ugye mi van ha használja, borul.....és nem akarja a többit kifizetni?
Vagy csak használja (mert még jó idő van - de a többség 5 fokban már nem ül rá)...és a jövő hónapban mikor hideg van azt mondja, hogy mégse kell....

a verzió: nem tudtad megvenni amit akartál - és visszakaptál egy robogót, amin a fene se tudja mik lettek, hogy volt használva
b verzió: megvetted....de buktál egy rakás pénzt, mert a másik is nálad maradt...


Szóval a tiszta az hogy ha egybe van fizetve. Főleg ha ilyen összeg.
Tartozni max a banknak jó.....arra lehet köpködni:-) De egy barátság szerintem többet ér.
Én mint magánember hitelre nem adok motort.....max ismerősnek, akiben viszont megbízok.

Ellenben minden lepapírozva - mert sajna már egy jó ismerős se az, ha pénzről van szó.
Ebben meg ugye leírva hogy a tulajdonjog csak a teljes vételár kifizetése után esedékes. Addig pl. a Törzskönyv nálam marad.

Vagy....
A teljes kifizetésig csak egy kölcsönadásit írok....így minden papír nálam van.
Ha komoly a vétel akkor ebbe is belemegy.
Nekem sincs törzskönyvem. Az bent van a Santandernél még 2,5 évig:-))


De úgy hogy rendes adávételi....és max ott megjegyezve, hogy részlet.....
Az ember elviszi, átíratja......oszt 2-3 hónap múlva nem fizet.
Mit tudsz csinálni?
Nála van minden kulcs, papír....neked csak egy adásvételid van.
Ebből polgári per lesz szerintem, ami évekig is húzodhat.
A pénzed nincs meg, a motorod nincs meg.....


Minden csak szöveg összeállítás kérdése.
Csak egy mellék példa.
Sokszor szívnak a főbérlők az albérlők miatt.....
Többnyire kimarad az albérleti szerződésből, hogy akármilyen oknál fogva a megszűnéskor NEM VAGY KÖTELES MÁSIK BÉRLEMÉNYT BIZTOSÍTANI. Ha ez nincs benne, akkor nem olyan egyszerű kitenni a bérlőt....hiszen az utcára nem küldheted csak úgy.
A múlt héten olvastam egy cikket, hogy ezért szívnak ha eladásra kerül a lakás, ház.....pedig csak bele kell venni a szerződésbe, hogy amennyiben eladásra kerül, úgy X ideje van elhagyni a lakást.
A cikkben 60 nap szerepelt, ami szerint hülyeség, hiszen 30 napos felmondás él bármelyik fél részéről írásban.
Én anno úgy írtam meg, hogy ha eladásra kerül, akkor 30 napig ingyen lakhat ott - így a másik bérleményt "könnyebben" szerezheti meg, hiszen a következő havi bérleti díj és az adott - már 2 havi...
A környéken meg 2-3 havi kell.
Tehát csak józan észnél kell maradni, és korrektnek.
De a lényeg, mindenről papír legyen
Milyen lánc volt, milyen lánckerék?


Nekem a gyári után (32.000km-ert bírt) DID 100Le-ös lánc ment fel...az 34.000-ret bírt!
Pedig ugye ugyan úgy ápoltam mind a kettőt.



Ilyen, hogy pár ezres után elment - még a TZR-nél volt mikor valami gyenge szart tett fel a szerelő - mert hogy az úgy is csak 11kw (papíron:-))



A bandit első lánckerekét láttad?
No ilyet se bagózott még senki. Én itt vagy anyaghibára, vagy szar gyártmányra gondolok.
JT, SUNSTAR....a többi felejtős.
Jól vagy? Minden rendben? Nem vagy lázas?

Évek óta egyszer ugyan azt mondod amit én:-)))))
Ma reggel indításnál csattant 1 nagyon és leállt. Lecsúszott a kezem a kapcsolóról és nem indítózott eleget. Utána simán elindult és szépen csühögött.Aztán menet közbe 1x volt , hogy váltottam 6. ba és 6. helyett üresbe rakta...
Mi van akkor, ha hitelre viszi?
A brigi nagy része petróleum.....
az látod lehet...nem szoktam nézegetni sűrűn
Láncfeszesség jó volt? Nem lehet, hogy túl lazán használtad, és át-átugrott?
hol...
Móni ?! nol vagy?
az utolsó utáni pillanaiban sikerült összelogisztikázni a láncszettcserét (külön köszönet tsanyinak )
ölég hamar, kb. 12 e km-en totál leamortizálnom. pedig ugyanúgy kezeltem, (azaz nem kezeltem) csak láncspray-jal fújtam mint a régit , ami több mint 25 e kibírt. a mindennapi homok futás biztos nem tett jót neki , meg váltottam gagyi láncolajra. és ami furcsa a HÁTSÓ fogaskerék ment teljesen gajra !
még tippek mit cseszhettem el ?
Itthon ahogy látom a Suzuki Hollós foglalkozik vele, de sajna a gsxf-re nem találtam a katalógusban
Sw-motech.egy aoro kiegeszlito gyarto nemetorszagbol.
Dobsz egy linket a bukógomba lelőhelyéről?!