"Benne van a diplomámban, hogy mérnök.. úgyhogy szerintem ha meg lehetett volna oldani házkörül előforduló szerszámokkal, már megoldottam volna."
....ööö, erre ne vegyél mérget....valahogy megoldotta a nem mérnök ember aki csinálta (még ha nem is sikerült túl jó szerinted) és ugyanúgy megoldható visszafelé is....
Semmit, amikor sétáltam a sátor mellett, láttam hogy KINTRŐL egy csont részeg idegen bejön, megtántorodik, és rádől Lovi sátrára, eltörve a merevítőt. Próbáltam elkapni a kis genyót, de gyorsan eltűnt.
Esküszöm így történt...
Nem megy. Mégpedig azért nem mert az anya belső fele, ahová be kéne ékelni a csavarhúzó fejét pont egy vonalban van a kipufogóval, ezért az anya alá nem lehet a csavarra merőlegesen beszúrni semmit sem.
Benne van a diplomámban, hogy mérnök.. úgyhogy szerintem ha meg lehetett volna oldani házkörül előforduló szerszámokkal, már megoldottam volna.
Az a baj hogy oda be nem fér el semmi. Elöl ott a kipufogó, hátul a blokk és alatt-felette sincs hely. Minden létező pozíciót kipróbáltam, és csak egyszer sikerült úgy ahogy az anyához odaférnem a legrövidebb kulccsal, de ekkor meg az volt a baj hogy nem tudtam azt rendesen odafogni (mivel hely az a kezemnek meg aztán egyáltalán nem maradt)
Egyébként azt se értem hogy miért én vesződök ezzel az egésszel, mert egyelőre úgy néz ki hogy a bukócsőnek egyetlen egy tulajdonságát se sikerült eltalálnia Petyának, mint ami a Kedves Vevő, azaz az én elvárásom és igényem lett volna.
1. A bukócső csak akkor érjen le ha a lábtartó már rég felhajlott. Na ez nem jött össze, se elöl se hátul, balesetveszély
2. Az első kerék véletlenül se érjen bele a bukócsőbe. Hát mit ad isten ez se jött össze..de nagyon durván nem, éppen ezért rendeset fékezni se lehet a motorral! Ez már egyenesen életveszély, mert ha fékezés közben összeér a sárhányó és a cső akkor elhúz a motor, nem kicsit, nagyon! Erőteljesen és durván, majdnem perec lett a vége
3. Könnyen fel és leszerelhető legyen! Lám-lám ez se sikerült a parádés csavaralkalmazásoknak hála, se elöl se hátul!
4. Készüljön el minél hamarabb, vagy legalábbis az előre megbeszélt határidőre. Hát a fene vigye most már el, ez se sikerült..1 hónapig volt nála a motor, amikor 2 hét volt megbeszélve
5. Az előre egyeztetett és kialkudott ár ne változzon fölfelé. Ez se sikerült, a végén úgy kellett alkudoznom hogy az eredeti ár közelébe kerüljünk.. tehát drágább lett mint amit az elején mondott!
6. Az időpontokat mindig hozzá kellett igazítani és nem hozzám Kedves Vevőhöz, ami azért kicsit furcsa. Gyere ide hajnalban a motorért mert nem érek rá és elutazok.
7. Mindezek után elvárnám, hogy garanciába javítsa ki a hibákat, de erre már nem mutat érdemi hajlandóságot!
Ezek után még én szopjak itthon összevissza ezzel a rosszul megszerkesztett bukócsővel?
Szerintem a helyzethez képest még nyugodt is vagyok..!
Ahogy tsanyi mondja elég az anya és a felső cső közé egy megfelelően vastag csavarhúzót beékelni. ezzel rögzíti is az anyát, és kívülről imbusszal kihajtható... Ne add fel, menni fog az!
Lehet hülye vagyok, de mi van, ha beütsz egy csavarhúzót a cső és az anya közé és azzal megfeszíted és kívülről az imbusszal kihajtod?
Én is agyfaszt kapnék az tuti....
Anya végét rögzítsd bármivel: francia kulcs, kombinált fogó...stb.
Másik vége meg kihajt imbusszal. Az utolsó fotó állása szerint nem annyira hozzáférhetetlen az...
Hááát szerintem ahogy felszerelték úgy talán le is jön....lehet, hogy nem kulccsal fogott rá az anyára hanem betámasztott csavarhúzóval vagy akárhogy is oldotta meg attól az még le jön. ....na mindegy, ha mégis eljössz a géppel akkor jövő hétvégén is jó.
Azt jobb lett volna látni....Ataa olyan vehemensen kívánt bejutni, hogy rátörte a sátorvasat....később pedig kérdezett minket Perikkel, hogy nem láttuk-e a félretett ásványvizét mire mondtuk, hogy levitte a sátorhoz, elment érte és amikor visszajött felénk nyújtotta, hogy itt a víz amit kerestetek.
Csak olyanom van ami ami hatlapfejű csavarhoz való. A belső oldalra meg egyáltalán sehogy se férek.
Próbáltam olyat is hogy ráhúztam egy nagy csövet az imbuszkulcsra, de nem történik semmi, azon túl hogy az alumíniumcső (ez volt itthon) eltört, míg az csavar alig moccant meg (wd40 anyámkínja megvolt). A csavar belső oldalán lévő anya pedig a motorblokk miatt nem hozzáférhető (de úgy egyáltalán semmivel sem).
A nyuszifül projekt néven futó szopóroller egyre gyorsabban száguld... Kezdek nagyon dühös lenni.
Ilyet én még nem szoptam... A bukócső rossz, használhatatlan és kifejezetten életveszélyes (ez nem gond, mert leszerelem a többit meg elintézzük).
Na de... a leszerelése se volt meglepetés mentes és most se valami hatalmas hiba, csak kis figyelmetlenség miatt szívok mint a torkosborz..és a bukócső még mindig, 2,5 óra! szerelés után is a motoron van, mert nem lehet leszerelni! A hiba egyszerű, és eme egyszerűségben rejlik zseniális szopórolleri mikéntje is. Ahol a gyári csavarok hatlapfejűek voltak oda a bukócső felszerelésekor imbuszfejű, míg ahol hatlapfejű volt oda imbuszos került. Annak aki néha-néha szerel nem jelenthet újdonságot hogy nem véletlenül van az egyik és a másik fajta csavar.
Szóval most van két becsavart csavarom, aminek a hozzáférhetetlen oldalán menetrögzítős anya van, míg a külsőn egy nyamvadt imbuszos fej. ...És itt megállt a tudományom hogy kell megoldani a feladatot. Ezeknek a csavaroknak a párja maradt gyári, kívül is hatlapfejű.. na azokat gond nélkül ki is tudtam szerelni.
Minősíteni nem akarom a kedves elkövetőt, de remélem azért ő is érzi hogy egy így azért eléggé komoly, mert viccnek durva lenne...
Mi a faszt csináljak? már kétségbeestem szóval a step one megvan, kéne a step two
Ennyi erővel nálam is maradhatott volna a héten a GS, még mindig nem jött meg a szalonba az új, pedig elvileg csak Esztergomból kellene áthozni. Szétb.sz az ideg!
....ööö, erre ne vegyél mérget....valahogy megoldotta a nem mérnök ember aki csinálta (még ha nem is sikerült túl jó szerinted) és ugyanúgy megoldható visszafelé is....