Egy olyan motoron amin nem igazán van mit leaprítani a dekliken kívül, nem biztos hogy megéri megcsinálni a gombát/csövet, viszont egy olyan motoron amin egy sima kis sebességű csúszás is százeres károkat tud okozni már érdemes lehet vállalni a rizikót. Úgy gondolom hogy több esetben hasznos egy jól megkonstruált gomba vagy cső, mint ahányszor káros. Nyilván minden ellen nem véd, de összességében mégis nagyobb eséllyel jön pozitívra a mérleg mint negatívra. Azt pedig csak gyanítom, hogy a kudarcos esetek zöme a felszerelések nélkül is hasonlóan pusztító lenne.
Az a vicces hogy amikor elmentem Alcsútra akkor nem igazán siettem és nagyot se kellett fékezni nem vettem észre 200 kilométer(két és fél óra) alatt ezt a hiányosságot. Egyedül az volt a fura, hogy mintha kicsit romlott volna a menetkomfort a szar utakon.. de ezt betudtam annak hogy rég motoroztam, meg hogy már azért kapott nem keveset az olaj ami a teleszkópban van. Közben pedig egyszerűen csak az volt hogy összeért ekkor is a sárvédő meg a cső.
Nem akarok rosszat mondani róla, láttam a majrécsíkját...öles szóval inkább ne menjen köröket a motorommal.. mert a határokat úgyse tudja feszegetni, tehát sok értelme nem lenne a próbakörnek.
AZ EÜ csomag meg már nem kötelező!
De a segítségnyújtás elmulasztása az.
Tehát akkor van szívás, ha hazafelé belefutsz egy balesetbe, és azért nem tudsz segíteni mert NINCS nálad....
De a közlekedéshez már nem kötelező - csak úgy mint az izzókészlet
Amit Én veszek abba ez van (Hidd el nekem).....csupán nem reklámozzák, hiszen melyik marha venné meg 1200ft-ért, ha egy L petroleumot lehet venni 850ft-ért:-))) http://www.argep.hu/popup.asp?...
Banditnál is ezt használom. Ha tudok szerezni akkor Én is a sima petroleumot szeretem. De ha nincs akkor irány a Tescó ahol van Brigéciol....
A bandit meg ugye 6 éves....
A brégicol leírása:
"
FIZIKAI ÉS KÉMIAI TULAJDONSÁGOK
Fizikai állapot: enyhén sárgás, jellegzetes szagú folyadék
pH ( 20 °C-on ): 7 - 8
Forráspont: 135 - 300 °C
Fagyáspont: - 15 °C alatt
Gyulladáspont: 547 °C
Sűrűség: 1,800 - 1,825 g/cm3
Lobbanáspont: 51 °C felett
Oldhatóság: szénhidrogénekben oldódik
HASZNÁLATA
Szórópisztollyal, mártással, ecseteléssel juttassuk a tisztítandó felületre olyan mennyiségben, hogy a szennyeződés átitatódjon, majd 10-20 perc várakozás után a szennyeződést vízsugárral távolítsuk el. A készítmény a szerkezeti anyagok felületét, főleg a fémfelületeket olyan módon tisztítja, hogy az olajos, zsíros lerakódásokat emulgeálja (stabilizálja magába - leszedi és megköti), tehát vízoldhatóvá teszi , a szervetlen szennyeződéséket pedig adhéziós (nem kohéziós....mert ez a másik folyamat:-) hatással távolítja el.
KEZELÉSE
Kerülni kell a készítmény bőrre, szembe jutását, permetének belélegzését, véletlen lenyelését.
Szorosan lezárt edényzetben, száraz, hűvös, jól szellőzött helyen ajánlott tárolni. Hőtől, gyújtóforrástól távol tartandó.
HASZNÁLAT UTÁN KELETKEZETT EMULZIÓS SZENNYVÍZ TISZTÍTÁSA
A mosás után keletkező szennyvíz emulzió formájában ásványolajat tartalmaz, amely részben a letisztított felületről részben a tisztítószerből kerül a mosóvízbe. A Brigéciol D3 összetételét úgy alakítottuk ki, hogy a keletkezett emulzió könnyen, olcsón, hazai termékekkel demulgeálható. Nagyüzemi tapasztalataink szerint - adott szennyvíztisztító technológiával rendelkező gyárakban - 200 - 300 g/m3 koncentrációban alumínium-szulfát vagy kálcium-klorid adagolása és elkeverése után az emulzió 1-2 óra múlva szétválik. A víz felszínére felúszott olaj lefölözhető. Összegyűjtés után elégethető vagy fáradt olajként értékesíthető. Természetesen minden felhasználónak ki kell dolgozni az adott helyi körülményekhez alkalmazható olajos szennyvíztisztítási technológiát. Az emulziós bontás és lefölözés után a mosóvíz szervesanyag tartalma 10mg/liter alatt van. Ez a mosóvíz visszaforgatható."
Amúgy mint vegyész (Kőolajfeldolgozó) - az emulgálószer ugye tudod mi....és hogy vízbázisú.....
Mert ugye a Brigéciolból is van D3 (piros kupakos/naracsos kupakos) és 2000 (sárga vagy zöld kupakos).
Szóval az emulgálószer csak egy kémiai reakció, stabilizálja az koszt magában, ami utána visszaalakítható, vagyis ha van rá igény, akkor visszaszerezheted a briéciolt:-)). A vízbázisú meg hogy vízzel mosható - mert emulziós folyamat játszódik le (ettől lesz "tejes", vagyis kicsapódnak a stabilizált összetevők)
Ellenben vízzel lemosva FÉMSZÁRAZ lesz. Ezután kell olajozni vagy sprayzni. (Én sprayzés előtt mindig leolajoztam, mert az a biztos:-) hiszen száraz lesz mindenhol.....az O/X gyűrűknél is.
A gond akkor van, ha régi a lánc - mert akkor ott befolyhat a gyűrűk mögé is....és a perselyből is kiszedi a maradék zsírt.
Ha nem figyel az ember, a kezéről is leszedi a természetes zsírt, ezért ha érzékeny a bőröcske, akkor érdemes utána kézkrémet használni.
EGYET NE: GÁZOLAJAT....mert van aki pl. erre esküszik:-)))
ja, és a legjobb hogy amikor átvettem a cuccot mutatta hogy milyen faszántosan megerősítette a csövet (a gyárin nincs olyan merevítés.. tehát nem én kértem), és mondta hogy az ott lazán elfér. Mondom jó. Biztos jól körüljárta a dolgot.
Az tuti hogy nem fogom annyiban hagyni. Ha kijavítja a hibákat akkor azt mondom hogy korrekt. De amíg ez nem rendeződik, addig nem formálok végleges véleményt. Az tuti hogy ez így most még bétaverziónak is gyenge, de még bármi kisülhet belőle.
Szép a kivitelezés... csak a többi része problémás.
Az a legnagyobb baj hogy hiába írtam le neki szájbarágósan mit szeretnék és minek kell maradéktalanul teljesülnie és szereztem egy rakás képet a gyári csövekről, szerintem ezeket nem vette figyelembe (mást nem tudok elképzelni).
Bár már írtam régebben, h qrvára nem értem miért nem foglalkoznak a gs-hez való lapkával az alkatrész kereskedők. Egy kiba.... sima fémkorong az egész!
Nem egészen... csak ezért nem fordultam volna vissza, de az a része sincs teljesen rendben. Ami miatt kénytelen voltam a kirándulást feladni, az sokkal drámaibb.
Erőteljes fékezéskor, amikor a motor eleje összeül a sárhányó és az elülső bukócső keresztmerevítése összeér. Azon túlmenően hogy szétb*szta az első sárhányót még balesetveszélyes is, ugyanis ilyenkor elhúz a kormány. Azon a ponton ahol összeérnek, olyan erőhatás lép fel ami azzal jár hogy a kormány valamelyik irányba el akar, és el is fordul magától; így az a helyzet hogy rendeset fékezni nem lehet.
140-ről akartam rövidet fékezni 50 környékére, amikor először megtörtént... hát azt hittem kivették a kormányt a kezemből. Még szerencse hogy nem jött senki szemből és hogy nem az árok felé húzott el a motor.
Azt egyébként végképp nem értem hogy miért így sikerült ez, amikor csak két dolgot kellett volna figyelembe venni a készítőjének, az egyik a motor dőlési szöge a másik meg az elülső futómű berugózása... nem egy nagy feladat ez.
Sziasztok.
Kellene nekem egy kis segítség.
A lényeg hogy ha valaki tudna számlát kormányról+fékolajtartályról+első fékkarról+ plexiről+gyújtás dekniről+ ülés alatti idomról+motoros kabátról +csizmáról+ sisakról az engem érdekelne.
Előre is köszönöm.
Üröm az örömben hogy kicsit (nagyon) bepipultam a dolog miatt, úgyhogy mivel kénytelen voltam a mellékutas örömorozást feladni így, és leszállt a lila köd, ezért a Balatonalmádi-Zsombó távot (egy kis részen esőben) 1 óra 32 perc alatt megfutottam Itthon vetem észre, hogy hű.. ,máris itthon?
... és így se evett 7 fölött a motor, szóval ez így elég jó azért pedig a három doboz is fent volt.
Én pár éve nekiestem fogkefével és petróleummal. Jól megsikáltam, még az O gyűrűk alá is jutott belőle bőven, szépen kioldott mindent amit kell és amit nem...pár hét múlva vehettem új láncot.
Most pár hete fogtam egy nagyobb rongyot, körbetekertem rajta és szárazon lesikáltam róla az öreg rászáradt cuccot, majd szépen befújkodtam.
Egyelőre a bukócső nem jó, nagyon nem, így Veszprémnél úgy döntöttem hogy nem forszírozok egy balesetet és hazajöttem a legrövidebb úton.
A garanciális dolgokat pedig most elkezdtem intézni.. kíváncsi vagyok mi lesz, mert nem kicsit nagy a baj! Véleményt pedig csak az ügy végkimenetele után mondok. Egyelőre ott tartok hogy egy rakás pénz kidobtam az ablakon, de legalább ezért élvezhetem a krónikus életveszélyt, ha motorra ülök... De bízok a sikerben.
Amúgy nem is értem, hogy a GS-t miért így tervezték mármint ilyen kicsi ráhagyással. Főleg mert levegős meg nagy lapka és ilyenek...a zember azt hinné nem szívhat egy ilyen öreg gépezettel konstrukció ügyileg oszt mégis..
Egy olyan motoron amin nem igazán van mit leaprítani a dekliken kívül, nem biztos hogy megéri megcsinálni a gombát/csövet, viszont egy olyan motoron amin egy sima kis sebességű csúszás is százeres károkat tud okozni már érdemes lehet vállalni a rizikót. Úgy gondolom hogy több esetben hasznos egy jól megkonstruált gomba vagy cső, mint ahányszor káros. Nyilván minden ellen nem véd, de összességében mégis nagyobb eséllyel jön pozitívra a mérleg mint negatívra. Azt pedig csak gyanítom, hogy a kudarcos esetek zöme a felszerelések nélkül is hasonlóan pusztító lenne.