Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azé ellenőrizze hogy tényleg az övé a kocsi a személyiben mert jöhetnek lopott kreháccsal is.
Nem az a baj, hogy sokszor beszélsz, hanem hogy agresszívan
Legyen ott a vételár, vagy jöjjön autóval/motorral, aminek otthagyja addig a kulcsát, forgalmiját...

Ha nagyon tutira akarsz menni, hívsz egy havert és elkíséri motorral...
Én is most árulom a motoromat. Ha jön vevő, és próbakört akar tenni - márpedig tuti, hogy akar - , mi a dolog helyes menete? Lerakja a motor árát, papírt írunk, két tanú, aztán elviheti egy kicsit?
Lovi baszod, látszik szabin vagy. Ennyit 1 év alatt nem írtál.

Blue tévedsz, nem 10x mondtam el, hanem 12x.

Azabaaaaj, ha berúgok mindent 20x mondok el és folyamatosan okoskodok.
Nem igen marad addigra már az 1000km-ből semmi, bár a meló még közbeszólhat...
Egy jó példa arra, hogy nem mindig Magyarország a drága:-)))

http://www.aeroakku.com/produc...
28€ = ~ 8400ft

Idehaza:
http://holmi.eu/kabelektro/ind...
3500ft
28 vagy 29.-ére legyen meg:-)))
Alapban 28, de az időkép aznapra mondja az esőt..... ha esik akkor 29.

Már ha jössz az évadzárónkra:-)))
Én tanácsolom, mert neked ez egy~ 400km a bejáratásból:-))))
Alkatrészekből......

A motort brutális haszonnal adja el.
Valóban átnézheten rajta mindent, mert Kucsi ott vette 2005-ben a TDM-ét, és a mai napig megvan neki.
De a beszámítás durva....
200k-ért beveszik4-450-ért adják el.



Ellenben ugye sok japó motornak kell alkatrész.
Na ezt csak JAPÁNBÓL, légiposta....stb lehet beszerezni. És náluk be is szerezhető.
De durva árak vannak itt is.
Én legalábbis eddig a 10 év alatt 3-4x érdeklődtem. Mindig ez volt a válasz.
Ez tényleg fura:-))

Én drágábban adtam a Gs-.em mint esSO, ráadásul ugye leharcolt volt. Mégis az enyémet evitték 3 hét alatt.
A válasz az volt, hogy a vevő látta a Gs500-as oldalt...hogy mikor mit csináltam rajta.


Itt is felkerül jópárszor még a régi mocim....
Mindenki - aki ismer - tudja, hogy lazán egy 110-120.000km lehet benne, de mégis van aki megveszi a hirdetet 70-80.000-rel...
Pedig csak a rendszámot kell tudni: UUB-922


De ez van.
Szerintem sokan úgy vannak vele, hogy biztos irigység miatt akar lebeszélni róla a másik, vagy neki kell....
de aki ilyen láma, az szívjon vele.

Én akit ismerek, annak vagy nyugodtan ajánlom a mociját, vagy gyorsan lebeszélek róla bárkit. Hogy hallgat e rám? Na ez már az Ő baja.
Erik64 infója alapján kint nem az E-t nézték, hanem hangerőt mértek.
(engem sem érdekelne egy E betü, ha 300DB-vel ORDÍÍÍÍÍT:-)))

Betette a tompítót és nem is volt gond. (azt meg adja hozzá Handó)
Azért ha kimegyek - Én mindig visszateszem a gyárit.

Röhögök is rajta.
Vrsic hágó.... kb 80db motoros....Olasz, német, osztrák, francia...stb.
Én voltam a leghalkabb a sportdobbal.....és mégis parázok:-))
Na most egy nagy egyetértés:-)))


Bizony a szalon és a szervizek se mindig tiszták.
Ezt vagy lustaságra, vagy csalásra nyomják.
A lényeg, hogy rohadt sokat fizess.....
Ha lusták, akkor a 30 perces meló is 2 óra - ami 2 óra rezsidíj
Vagy csalás.....kifizetsz olyat amihez nem is nyúltak....


Egyszer voltam Érden, a 7-es főút mellett egy szervizbe.
Ott kértem a karbi "nyitást".
Erről a szerelő is annyit hallott hogy be kell ragasztani a lyukat. De azt már nem hallotta, hogy 2001 utána (ezüst karbis) Gs-en ez már nem működik
Itt nézettem meg a telóolajat.... kicserélte.....
Csak épp utána 1-2 hónapra elszállt a szimering, így otthon kellett alkotni. A fele hiányzott majdnem és koszos volt....vagyis hozzá se nyúlt.


Fehérvár...Márkaszervíz (nevet nem írok, mert ugye ez rossz hír keltése, ami büntetendő cselekmény)
12.000-nél 2 napig volt ott a motor szelephézag miatt.....ami ugye baromság, hiszen hozzá se nyúltak a blokkhoz.
Ekkor vezettem be, hogy minden fő csavart megjelölök valahogy, amit csak Én értek. Így látszik, ha egyáltalán csavartak e rajta 1mm-ert is.

És akkor jönnek az olajzások....
A boltba az olaj amit veszek ~2000ft/L
A márkaszervíznél ez 3500 volt....ráadásul valami hordós lötty, aminek még a színe se egyezett a flakonossal. Utána mesélték, hogy vannak helyek, ahol a maradékokat öntik össze és azt kapod meg. Azóta csak olyan helyre vittem ahova Én vihetem az olajat, és ott is lehetek.



Egy hely van amiben nem csalódtam! Persze a haver műhelye.....
Inkább megyek 90km-ert, de tudom, hogy akár ott is hagyhatom, mert Ő a szemét rajta tartja.
No meg a szerelők se kutyaütők.....



De a legjobb szerelés: ITTHON A GARÁZSBA.





A szalonok?
Senki nem hiszi ugye hogy a magyar vállalkozók 5% haszonkulccsal dolgozik ugye? Szóval egy 2 millás motornál neki 100.000ft nem tétel.
A cimbi banditjába - amit meséltem is - kb. 250.000 lett belenyomva.

Nem elég ez a haszon, de ugye ha hitelre veszed még a bank is jattól a kereskedőnek, mint közvetítőnek. Az se kis pénz.
Épp ezért szeretik a szalonban kötni a biztosítást is...mert akkor még a biztosító is fizet nekik....Ők meg ugye - ha nem szólsz, a legdrágább helyen kötik.
Nekem így volt a Hollósnál annó majd 20.000ft, a KH-nál meg 11....




Tehát ugyan ott vagyunk ahol voltunk....a motorost mindenhol le akarják húzni
Süssön is..........megyek a táskámért.
A redbaron fene tudja miből él.
Kisütött a nap... ááááááá, nekem meg még sehol az új gép...
Nekem is megjegyezték a szalonban, mikor bevittem mindent, hogy ritkán látni ilyen jól dokumentált motort, na de ez van. Gondolom nem véletlen emelte föl a korábbi 550-es beszámítást 600-ra...

Ehhez képest a Red Baron nem is akart vele foglalkozni... pff...
Huhh...........azt tapasztaltam hogy a fórumról leinformálható motorok mennek el nehezen.
Bejön valaki linkelget gépeket erre jön egy-két törzstag hogy eladó a gépe így-meg úgy és tényleg lekövethető hogy mi hogy van rajta és nem............jobban bíznak egy tökismeretlenben.Még ha drágább is.
Nekem is úgy ment el hogy hahun néztek gépeket.
És eljöttek.Megvették.
Sanyi ajánlott egy csapatnak ők is megnézték de valamiért nem tetszett nekik.

Ki érti ezt?
Pedig logikusan ha régi fórumos akkor hétről hétre megvan a dokumentációja minden esetleges buktáról,szerelésről satöbbi.
De ez E-s? Vagy lemetélnek érte az osztrák rendőrök?
A dob oldalán ott az elérhetősége. Ennyit tudok Én is.


Telefonon érdemes keresni.
Elmondod neki mire kell.....
Ha olyat szeretnél mint nekem van (vastag) akkor azt is jelezd - különben egy kis kolbásztöltőt csinál csak (Erik64-nek ilyen van)
Telefonon mondhatod neki, hogy milyen feliratot szeretnél rá (Nekem ugye SUZUKI van rajta) -ezt homokfújással rakják rá.


Ha minden lebeszéltél, akkor általában szól pár nap múlva hogy kész, menj fel...
A csövet helyben illeszti, hegeszti - vagyis ehhez kell neki a motor is.
Kb. 20 perc múlva jöhetsz is el.

Videó: http://www.akmt.hu/sufnituning...

Az oldal: http://www.akmt.hu/sufnituning...
Ja félreértesz. Nincs bajom a szalonnal, én is kereskedő vagyok, csak a magánemberek bizalmatlanságát nem értem.

Persze kiindulva abból, hogy mennyi csaló van, ne csodálkozzak, ha nem bíznak a privát eladókban.

Viszont a szalonokba vetett bizalom ezen kívül nem nagyon lehet megalapozott. Blue is írta, hogy megvezették a fehérváriak, meg már engem is akartak pont a GS-el, hogy gyárilag nem is volt a fordulatszámmérőben világítás. Sikerült is volna, ha nem én vagyok az 1. tulaj és nem tudtam volna hogy volt, pedig ráadásul Suzuki papíros szerelő mondta. Gondolom lusta volt cserélni...
Ha neten kötötted, akkor azonnal kell hogy kapj egy visszaigazolást.
Azzal 30-60 napig eleve mehetsz, hiszen azzal igazolja a biztosító, hogy elindult a folyamat.

Ezzel már mehetsz bárhova!
Megmondom őszintén a két szép szeméért senkinek nem adnék oda semmit.
A népjóléti minisztérium már becsukott.
Üzleti vállalkozás a szalon ergo profitot kell termelnie.
Sose akadtam fenn ilyenen hogy valamit a piaci ár alatt vett és piaci áron adta el.
Ez csak a népek fejében létezik hogy odamegyek a szalonba az általam elképzelt beszámítási áron (ami mellesleg a hahu jó középára) fogják nekem beszámítani.
Ilyen nincs.
Minimum 100-150 rugót keres csak azért hogy betömje a lukat amit te bealkudtál az újba.
Nameg mert csak.
Ja:-)))

Ez nem az Én saram:-))
Hawkéknál arrébb tették az oldalt.


Régen ez volt: (mint a kattints a képen)
http://mototech.hu/shop/produc...


Most meg ez:
http://www.prop-tech.hu/motore...
De itt meg most csak az ár van.

Leírást itt lehet hozzá találni....de mivel nekem még ez az első szériás - így nekem még van egy kis vezérlődobozkám.
Ma már csak egy kijelző - vezeték - csatiból áll.



Az oldalon is javítottam!
Az vigasztal, hogy a szalonból szerintem kb. ugyanígy 700-750 körül viszi majd el valaki, csak mert szalon...