Veszprémben a Tatay Motors-nál 750-ért. Mondhatom hogy teljesen gyári állapotú. http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_f_makulatlan-6767
546
A biztosítást pedig az Union-nál kötöttem meg itt az interneten. 11.000 Ft volt. Már leemelték a pénzt a kártyámról és egyelőre "Státusz: Folyamatban" van szóval semmit nem tudok kinyomtatni hogy rohanhassak az okmányirodába és igazoljam a biztosítás meglétét. Szóval most elviszem eredetiségvizsgára mert a mai napomat erre szántam, azzal is haladok legalább.
A régi tulaj az adásvételivel beszambázva a biztosítójához tudja lemondani a sajátját. Ergo ha megvan az adás-vételi akkor a Te tulajdonodba kerül, így Te vagy felelős gondoskodni a kötelező meglétéről...
A legolcsóbb most a K&H, ha gyorsan akarod intézni beszaladsz az adás-vételivel egy bankba (ahol van biztosítás is) és intézed. Lehet neten is, de talán az az aláírások miatt lassabb...
Az okmányirodáról se feledkezz meg, oda is be kell menj ha jól tudom a súlyadó miatt... Bár lehet ezt a részét intézi az eladó, sőt, most belegondolva nekem is le kellett adnom egy eredetit, és ugye minek nekik 2?
Végre én is F-es tulaj lettem, majd rakok fel képet. :)
Kérdésem lenne hogy mielőtt átíratom a motort, előtte kell biztosítást kötnöm ugye ? Tehát előfeltétele-e a biztosítás az átírásnak ? Valakitől ezt hallottam.
A Banditos oldaladon írod a Gipro fotónál, hogy katt a képre, ha akarom tudni, hogy pontosan mi ez (értem én: fokozatkijelző ), és ez a hibaüzenet jön be: Hibaüzi
Ha hibás link van, vagy valami nem töltödik be - azt jelezétek, hogy javítani tudjam.
A kritikát Én mindig szívesen veszem - főleg ha az építő jellegű.
A negatívot is - max magamba elküldöm a búsba az illetőt
(mint a tegnapi lánc olajzós kretént is)
Szerencsére ma már nincs betárcsázós ember - mert régen pl. képtelenség volt úgy szerkeszteni, hogy az mindenkinek jó legyen.
Ma is van gond, hiszen van aki 1024-es felbontást használ, van aki 1600-ast....
De ez már csak részletkérdés.
Mivel ugye 6 éve nincs GS500-asom, nagyon szívesen venném - ha van - akkor küldjetek infókat.
Pl. sufnituningos rovatba.....
Új ülésed van?
Hol-mennyiért, hogyan csináltad/csináltattad...
Szélesebb gumi....hogyan? Mit kell hozzá szerezni....
(van egy leírás az oldalon, de ugye egy használatban lévő, ismerősnek mindig jobban hisz mindenki)
stb......
Ha lehet akkor DOC-ba vagy PDF-be kellene beszerkeszteni - képekkel.
O.K., akkor majd megírogatom. Az egyik képre kattintva nem jött be a link, de már nem emlékszem melyik volt, megnézem majd újra és küldöm.
Azért kérdeztem rá, mert van aki nem szereti egyáltalán a kritikát, még ha segítő szándékú akar lenni akkor sem. Van aki meg kifejezetten kéri, hogy ha hibát talál az olvasó az oldalon, akkor jelezze, hogy javítani lehessen. Szóval ez volt a lényeg, hogy megtudjam melyik tábort erősíted, de akkor ezek szerint nem veszed rossz néven...
Másrészt örülök, ha ezzel is hozzájárulok az igyekezetedhez, hogy megoszd a fontos infókat, tapasztalatokat a többi motorossal
Azt azért tud, hogy ez nekem nem szakmám - és sokszor fogalmam sincs miket kódolgatok....
Szóval csak lazán:-)))
De erre is jó volt az Isti féle party, mert ha ott PErik nem mondja el 10x, hogy jó-jó, csak karban kell tartani egy oldalt - mert ugye TÉNY, hogy sok banda megcsinál egy vicces oldalt és ennyi....
Szóval ezért nyúltam hozzá.
Már régen tervben volt, csak ugye a szabadidőmben a franc se akart itthon görnyedni:-) De most szerencsére 3 napból 2-ön szakad az eső.....
Jöhet minden infó, ami még nem került elém.....
3. napja nézem az összes linket, de mivel sok van - így át is ugorhatok rajta.
Tegnap a GS500-as oldalakat néztem - mert tele volt régi (még extra.hu-s) videókkal ami eleve nem létezik már, de attól még vírust jelzet.
Már olvastam, tetszett is, főleg a sznobos rész Így kv előtt még nem nagyon kapcsol az agyam...
A cikk kapcsán meg: tényleg lenyűgöző méretek, kicsit viszont bosszant (most is) a mérnökök elégedettsége. Abszolút tisztelem az alkotói munkát (én is ismeretterjesztő csatornákat néző zombie vagyok ), de várom már a napot mikor megéljük, hogy emberszámba veszik a közgazdászokat is és a hatékonyság is ugyanolyan fontos lesz (ha nem fontosabb) mint a méretek...
50%..., nem mondom, hogy tudok jobbat, de miért elégszenek meg ennyivel?! Gyakorlatilag ez egyenlő ugyanennyi pazarlással, ami viszont nagyon bosszant...
Az elektronikában (lásd pc tápok) már rájöttek ennek a fontosságára, akkor a nem megújuló nyersanyagok felhasználásánál miért nem ugyanilyen fontos ez a szempont?
Hogy szuperált amúgy a Freewind? Nem volt semmi malőrötök? Bár láttam az egyik oldaldoboztartó platni megadta magát? Nehéz volt fúrót szerezni, vagy vittetek?
GS500F
546
A biztosítást pedig az Union-nál kötöttem meg itt az interneten. 11.000 Ft volt. Már leemelték a pénzt a kártyámról és egyelőre "Státusz: Folyamatban" van szóval semmit nem tudok kinyomtatni hogy rohanhassak az okmányirodába és igazoljam a biztosítás meglétét. Szóval most elviszem eredetiségvizsgára mert a mai napomat erre szántam, azzal is haladok legalább.
gépjármű átírás menete
A régi tulaj az adásvételivel beszambázva a biztosítójához tudja lemondani a sajátját. Ergo ha megvan az adás-vételi akkor a Te tulajdonodba kerül, így Te vagy felelős gondoskodni a kötelező meglétéről...
A legolcsóbb most a K&H, ha gyorsan akarod intézni beszaladsz az adás-vételivel egy bankba (ahol van biztosítás is) és intézed. Lehet neten is, de talán az az aláírások miatt lassabb...
Az okmányirodáról se feledkezz meg, oda is be kell menj ha jól tudom a súlyadó miatt... Bár lehet ezt a részét intézi az eladó, sőt, most belegondolva nekem is le kellett adnom egy eredetit, és ugye minek nekik 2?
Végre én is F-es tulaj lettem, majd rakok fel képet. :)
Kérdésem lenne hogy mielőtt átíratom a motort, előtte kell biztosítást kötnöm ugye ? Tehát előfeltétele-e a biztosítás az átírásnak ? Valakitől ezt hallottam.
Google nem találja...
A Banditos oldaladon írod a Gipro fotónál, hogy katt a képre, ha akarom tudni, hogy pontosan mi ez (értem én: fokozatkijelző ), és ez a hibaüzenet jön be: Hibaüzi
Mást nem találtam!
Ha hibás link van, vagy valami nem töltödik be - azt jelezétek, hogy javítani tudjam.
A kritikát Én mindig szívesen veszem - főleg ha az építő jellegű.
A negatívot is - max magamba elküldöm a búsba az illetőt
(mint a tegnapi lánc olajzós kretént is)
Szerencsére ma már nincs betárcsázós ember - mert régen pl. képtelenség volt úgy szerkeszteni, hogy az mindenkinek jó legyen.
Ma is van gond, hiszen van aki 1024-es felbontást használ, van aki 1600-ast....
De ez már csak részletkérdés.
Mivel ugye 6 éve nincs GS500-asom, nagyon szívesen venném - ha van - akkor küldjetek infókat.
Pl. sufnituningos rovatba.....
Új ülésed van?
Hol-mennyiért, hogyan csináltad/csináltattad...
Szélesebb gumi....hogyan? Mit kell hozzá szerezni....
(van egy leírás az oldalon, de ugye egy használatban lévő, ismerősnek mindig jobban hisz mindenki)
stb......
Ha lehet akkor DOC-ba vagy PDF-be kellene beszerkeszteni - képekkel.
Azért kérdeztem rá, mert van aki nem szereti egyáltalán a kritikát, még ha segítő szándékú akar lenni akkor sem. Van aki meg kifejezetten kéri, hogy ha hibát talál az olvasó az oldalon, akkor jelezze, hogy javítani lehessen. Szóval ez volt a lényeg, hogy megtudjam melyik tábort erősíted, de akkor ezek szerint nem veszed rossz néven...
Másrészt örülök, ha ezzel is hozzájárulok az igyekezetedhez, hogy megoszd a fontos infókat, tapasztalatokat a többi motorossal
Szóval csak lazán:-)))
De erre is jó volt az Isti féle party, mert ha ott PErik nem mondja el 10x, hogy jó-jó, csak karban kell tartani egy oldalt - mert ugye TÉNY, hogy sok banda megcsinál egy vicces oldalt és ennyi....
Szóval ezért nyúltam hozzá.
Már régen tervben volt, csak ugye a szabadidőmben a franc se akart itthon görnyedni:-) De most szerencsére 3 napból 2-ön szakad az eső.....
3. napja nézem az összes linket, de mivel sok van - így át is ugorhatok rajta.
Tegnap a GS500-as oldalakat néztem - mert tele volt régi (még extra.hu-s) videókkal ami eleve nem létezik már, de attól még vírust jelzet.
Szóval mond, vagy írd (blue_devil@freemail.hu)
Már olvastam, tetszett is, főleg a sznobos rész Így kv előtt még nem nagyon kapcsol az agyam...
A cikk kapcsán meg: tényleg lenyűgöző méretek, kicsit viszont bosszant (most is) a mérnökök elégedettsége. Abszolút tisztelem az alkotói munkát (én is ismeretterjesztő csatornákat néző zombie vagyok ), de várom már a napot mikor megéljük, hogy emberszámba veszik a közgazdászokat is és a hatékonyság is ugyanolyan fontos lesz (ha nem fontosabb) mint a méretek...
50%..., nem mondom, hogy tudok jobbat, de miért elégszenek meg ennyivel?! Gyakorlatilag ez egyenlő ugyanennyi pazarlással, ami viszont nagyon bosszant...
Az elektronikában (lásd pc tápok) már rájöttek ennek a fontosságára, akkor a nem megújuló nyersanyagok felhasználásánál miért nem ugyanilyen fontos ez a szempont?
Freewind fórum
Kicsit olvass vissza!
cuki dízel
Hogy szuperált amúgy a Freewind? Nem volt semmi malőrötök? Bár láttam az egyik oldaldoboztartó platni megadta magát? Nehéz volt fúrót szerezni, vagy vittetek?
Mesélj!
Jó kis szabi, bár legalább pihenhetek és marad időm az itthoni tennivalókra is..., hurrá...
Mikor melózom és nincs időm, napi 3 oldalt rizsáztok tele, most meg hogy szabin vagyok alig ír valaki valamit!