Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki az a GS500F tulaj, aki szintén átalakította szélesre a hátsó gumiját (meg a rugóstagot, meg ülést is áthúzatta), és az első lánckerekét ER5-ösével váltotta fel.
Érdekelne hogy sikerült rögzítenie a hengelyhez, és ezzel mennyivel került kijjebb a lánc?
Nyugalom a hosszú élet titka nem csak egy üres frázis.
Szerezz egy 5 kilós bontókalapácsot meg egy rossz motorháztetőt.
Esténként 10 percig püfölüd a hátsókertben és nincs feszkó..........van még tippem de nem publikus.
Akkor leírod mi történt?
Ja, biztos az a baj, hogy túlságosan türelmetlen, ingerült vagyok mostanában...na de mindegy
Ilyenkor le kell ülni és kielemezni minden részletét!
Vagyunk itt páran akiknek bőven volt már "majdnem"-je, szóval ha ide leírod mi volt, hogy volt, biztosan kapsz néhány megalapozott jó tanácsot...
A "jel" max annyit jelent, hogy túlságosan megnőtt az önbizalmad a tudásodhoz képest, vagy túlságosan türelmetlenül ültél fel a gépre...
(szerintem)
Konkrétan?
Basszus egy héten belül ma volt a 3. eset, hogy egy hajszálon múlott, hogy nem történt nagyobb baj. Lehet, hogy ez egy jel...
Korrekt, ezt én is így láttam.
Pojt elz a maniavazv1250 rol.......ha ha vlalaki a hatotvenre izgul me kell ezt ragozni?

Meg a felel hulyenek nez egy hetvenezres sisak miatt de ugyanennyi egy ulesert siman mehet.
Arra mondtam, hogy a fele társaságból néha eleged van... A fórumtalin meg volt olyan is, aki már régebb óta ismer egy-két banditost és hallottam cifra dolgokat egyik-másikról...
Monnyuk ezt nemertem de mindegy.
Amugy neha elgondolkodom el kene adni es venni egy speedet........de raulok huzok egy nagygazt oszt fennvagyok az erzsebetparki lampatol a korforgoig kb 150-el eszetlen fek cikk cakk derekbol oszt kinnis gagyok belooe mondjuk 110el es megnyugszom........miapicsanak is kene erosebb?
A fórumtali Isti-nél nekem is nagyon tanúságos volt.

Nem csak a kaja miatt, de volt mire figyelni a társaságot illetően is...
Latom faradt vagy a finom ironiara.
Neha agyamra megy a tarsulat jo fele.
Most néztem, Rode Ride-ban:

Igazad van, a GSF tényleg 2248M, de az alapmodell, ennyiből megvan a 650 full extrával...

A GSX1250F viszont +500k ...
Na most végképp nem értelek már. Hol ellene, hol mellette érvelsz...

Komolyan csak használtan láttam 1,2-1,5M között 1250-et és ugye ahhoz az kellett volna, hogy megvegye valaki az enyémet, vagy vihettem volna még a Motorrad-be, de ott nagyon áron alul számoltak volna...

Nem akarok kompromisszumot kötni az asszonynak szánt motor kapcsán, így a bandit nem, csakis a GSXF jöhet szóba. Ha ebből volna beragadt (0km-es), akkor sem nagyon gondolkodnék már rajta, mióta ültem mindkettőn. A néhány 100k különbözetből a 650-est felszerelem full extrásra, míg az 1250 alapmodell lenne. Értem, hogy alapként is bika, de ha 140 Nm-től kezdődne csak a motor, ahogy azt a Banditosok mondják, akkor sokkal több depressziótól vezérelt öngyilkos motoros lett volna korábban, még a 250-350-es szériák időszakában... Mivel ez nem így volt, szerintem én is elleszek.

A GS-t sem szeretgettem volna ilyen sokáig, ha annyira elégedetlen lettem volna vele, de egyszerűen 2 személyhez már kevés. Páromnak 130 fölött már kifejezett halálfélelme van, szóval erre bőven elég a 650 is, egyedül meg nyélen elég a GS is, és esetleg ami minimális nyomatékot szerpentinen hiányoltam belőle, azt a 650 simán fogja hozni. Nem a 300-as végsebesség miatt váltok, busa is kapható 1,4 körül használtan, ha annyira ez az irány vonzana, akkor arra kalkuláltam volna, de nem...

A géptől egyébként sem félek, az önbizalmam és a józan ítéletem is egészséges, viszont amíg a többi közlekedő olyan amilyen, addig fölösleges olyasmire pénzt kiadni, ami több kockázattal jár mint élvezettel. Márpedig ha van egy 300+-os géped, azt előbb-utóbb úgyis elkezded max-on használni. Szerintem a 247 sem kevés, Neotont már lehet vele énekelni, szóval egyelőre jobb ha tanulok tovább, kell ez a lépcső is, hogy öreg motoros is lehessen belőlem...
A múltkor pedig felajánlottam.
Az újszerű 150-es PR2-esemet meg lehet ki kéne próbálnod. Az biztos meggyorsítaná a motorcserédet, vagy még azelőtt áttérnél a szélesebb felnire.
Kár hogy a lánc harapdálja, szemben a keményebb, ellenállóbb BT20-al.
Valaki itt ER5-ös lánckereket tett fel, és alátétezte a hátsó lánckereket.
Érdekelne a megoldás!
Ahhelyett hogy vettél volna 1250-et láncal meg toronyórával együtt.
Ugyanennyiért.
Mert azok be vannak ragadva.
Nekem kéne a kupi. Fékkar nem létfontosságú.
Erről jut eszembe: van eladó kuplung és elsőfék karom, akit esetleg érdekel (gondolom a GS-é nem jó a GSXF-hez)!

Még csomagban van, ki sem bontottam (szerencsére)
Senki nem mondta, hogy a barátok nem kerülnek sokba
Tényleg, még a tieddel sem mentem, viszek kuplungkart és kipróbálnám
Nekem alapból ez a hozzáállásom, bár azért mindig megvizsgálom a gyári melletti egyéb alternatívákat, mert hát ugye én is kereskedő vagyok, vagy mi fene!

Az újba is beletárgyaltam amit lehetett, végül a bank miatt mégis későbbi kp-s beszerzésre kellett konvertálnom az oldaldobozokat és a tartókonzolt, na de ezeket és a sportdobot leszámítva minden más megvan... Na jó, ha nagyon csicsázni akarom egy egyedi tommot ülés és egy tuner még rákölthető a bukógomba mellett, de ezeket azért nem is fontoltam meg komolyan, mert még nem látom a szükségességét, vagy a szükségtelenségét...
Huhh..............én mikor kiadnék egy új motorra nem lenne szivem költekezni.
Bár én motort eddig csak KP-ra vettem.

Most inkább ráhajtok a minőségi kiegészítőkre.
Tele a papucsom a helyettesítő cuccokkal amik nem válnak be.
(kivétel a GPS).