Ki az a GS500F tulaj, aki szintén átalakította szélesre a hátsó gumiját (meg a rugóstagot, meg ülést is áthúzatta), és az első lánckerekét ER5-ösével váltotta fel.
Érdekelne hogy sikerült rögzítenie a hengelyhez, és ezzel mennyivel került kijjebb a lánc?
Szerezz egy 5 kilós bontókalapácsot meg egy rossz motorháztetőt.
Esténként 10 percig püfölüd a hátsókertben és nincs feszkó..........van még tippem de nem publikus.
Ilyenkor le kell ülni és kielemezni minden részletét!
Vagyunk itt páran akiknek bőven volt már "majdnem"-je, szóval ha ide leírod mi volt, hogy volt, biztosan kapsz néhány megalapozott jó tanácsot...
A "jel" max annyit jelent, hogy túlságosan megnőtt az önbizalmad a tudásodhoz képest, vagy túlságosan türelmetlenül ültél fel a gépre...
(szerintem)
Arra mondtam, hogy a fele társaságból néha eleged van... A fórumtalin meg volt olyan is, aki már régebb óta ismer egy-két banditost és hallottam cifra dolgokat egyik-másikról...
Amugy neha elgondolkodom el kene adni es venni egy speedet........de raulok huzok egy nagygazt oszt fennvagyok az erzsebetparki lampatol a korforgoig kb 150-el eszetlen fek cikk cakk derekbol oszt kinnis gagyok belooe mondjuk 110el es megnyugszom........miapicsanak is kene erosebb?
Na most végképp nem értelek már. Hol ellene, hol mellette érvelsz...
Komolyan csak használtan láttam 1,2-1,5M között 1250-et és ugye ahhoz az kellett volna, hogy megvegye valaki az enyémet, vagy vihettem volna még a Motorrad-be, de ott nagyon áron alul számoltak volna...
Nem akarok kompromisszumot kötni az asszonynak szánt motor kapcsán, így a bandit nem, csakis a GSXF jöhet szóba. Ha ebből volna beragadt (0km-es), akkor sem nagyon gondolkodnék már rajta, mióta ültem mindkettőn. A néhány 100k különbözetből a 650-est felszerelem full extrásra, míg az 1250 alapmodell lenne. Értem, hogy alapként is bika, de ha 140 Nm-től kezdődne csak a motor, ahogy azt a Banditosok mondják, akkor sokkal több depressziótól vezérelt öngyilkos motoros lett volna korábban, még a 250-350-es szériák időszakában... Mivel ez nem így volt, szerintem én is elleszek.
A GS-t sem szeretgettem volna ilyen sokáig, ha annyira elégedetlen lettem volna vele, de egyszerűen 2 személyhez már kevés. Páromnak 130 fölött már kifejezett halálfélelme van, szóval erre bőven elég a 650 is, egyedül meg nyélen elég a GS is, és esetleg ami minimális nyomatékot szerpentinen hiányoltam belőle, azt a 650 simán fogja hozni. Nem a 300-as végsebesség miatt váltok, busa is kapható 1,4 körül használtan, ha annyira ez az irány vonzana, akkor arra kalkuláltam volna, de nem...
A géptől egyébként sem félek, az önbizalmam és a józan ítéletem is egészséges, viszont amíg a többi közlekedő olyan amilyen, addig fölösleges olyasmire pénzt kiadni, ami több kockázattal jár mint élvezettel. Márpedig ha van egy 300+-os géped, azt előbb-utóbb úgyis elkezded max-on használni. Szerintem a 247 sem kevés, Neotont már lehet vele énekelni, szóval egyelőre jobb ha tanulok tovább, kell ez a lépcső is, hogy öreg motoros is lehessen belőlem...
A múltkor pedig felajánlottam.
Az újszerű 150-es PR2-esemet meg lehet ki kéne próbálnod. Az biztos meggyorsítaná a motorcserédet, vagy még azelőtt áttérnél a szélesebb felnire.
Kár hogy a lánc harapdálja, szemben a keményebb, ellenállóbb BT20-al.
Valaki itt ER5-ös lánckereket tett fel, és alátétezte a hátsó lánckereket.
Érdekelne a megoldás!
Nekem alapból ez a hozzáállásom, bár azért mindig megvizsgálom a gyári melletti egyéb alternatívákat, mert hát ugye én is kereskedő vagyok, vagy mi fene!
Az újba is beletárgyaltam amit lehetett, végül a bank miatt mégis későbbi kp-s beszerzésre kellett konvertálnom az oldaldobozokat és a tartókonzolt, na de ezeket és a sportdobot leszámítva minden más megvan... Na jó, ha nagyon csicsázni akarom egy egyedi tommot ülés és egy tuner még rákölthető a bukógomba mellett, de ezeket azért nem is fontoltam meg komolyan, mert még nem látom a szükségességét, vagy a szükségtelenségét...
Érdekelne hogy sikerült rögzítenie a hengelyhez, és ezzel mennyivel került kijjebb a lánc?