Felkúrtam az agyam ezen a balfaszon,akinek nem jött be az élet,és a csaja is a szomszédot szopkodja.Itt látszik hogy fáj neki ha valakinek motorja van:link
ha tovább olvasod a többi is ilyen sírós fasz, hogy jaj-jaj-jaj, régen nem ilyen volt, régen jobb volt, régen nem volt ennyi faszparaszt és buzi, régen még a hold is sajtból volt... akkor száradjon meg a múltban bazdmeg. MOst az lesz a divat, hogy egy oldal nyíltan nyit majd aloldalakat és fikázza a másikat? Szerintem ez égés... pláne ez a láncolajozós faszság... ez egy kretén, elolvasod és röhögsz, hogy igen, te kis pöcs Zolinak volt igaza és még hirdeted is, hogy hülye vagy, ahelyett, hogy elbujdosnál és falevelet szórnál a fejedre, miközben egy barlangot keresel magadnak... na...meg is nyugodtam :)
Még jó ,hogy a láncfűrészekhez is olajat használnak..ahol közvetlenül a fa darálja le a kenőanyagot...amúgy ki a faszt érdekelnek az ilyen kis sértődős buzeránsok..
Abszolút korrekt egy "hegylakoklenni" nevű oldalon sportmotor.hu-t fikázni... gratulálok!
Egyébként magát égeti a srác, hogy hülye hozzá. Az tuti, hogy a láncolajozó az jó dolog, ez soha nem volt kérdés, de persze lehet szarul összerakni és elbaszni... mint szinte mindent...
Móni, átnéztem itthon az esőcsizmát, visszaraktam rá a csatot és szépen felment a csizmámra. Azokkal a szíjakkal elöl kell összefűzni.
Úgyhogy nyugi, és köszi!
Hazaértem.
Köszi mindenkinek, rohadt jót gurultunk ma.
Még mindig van fantázia a Mátrában.
Aki még nem próbálta a 25-ös utat Ózdtól Egerig, az pótolja, mert szerintem jobb mint a 24-es.
De Cered is egészen más volt így, hogy fasza hátsó gumival mentem rajta, és féktávon nem csúszkált, meg nem fostam rendesen ledönteni a gépest a kanyarban.
Számomra fenomenális volt a mai gurulás...
Ha valakit netán érdekelne van pár GS 550 M megmaradt alkatrészem:
2db kerék gumival, első gumi egész korrekt, párban: 10e a 2 kerék!
1db hátsó tárcsa, normál állapot: 3e
1db cdi elektronika: 5e
Csak ezek maradtak meg szabadulnék tőlük, szerintem ennyit tartalékba is megérnek ;)
Na áttértem a Long Way Down-ra, ahol a srácok végigmennek Afrikán is és hát az már tuti, hogy a BMW egy jó szar választás, most halt meg kettőnek is a hátsó rugós tagja, persze gondolom nem fogják alázni a BMW-t, hiszen ők az egyik szponzorok... faszomat keresnek tonnás motorokkal a sivatagban...
Mennyivel jobb lenne ha nem csak motorra, hanem internetre se futná neki
Egyébként magát égeti a srác, hogy hülye hozzá. Az tuti, hogy a láncolajozó az jó dolog, ez soha nem volt kérdés, de persze lehet szarul összerakni és elbaszni... mint szinte mindent...
blog fake
Mivel haragítottad magadra ennyire az "Urat"?
Szívesen, a sütit meg majd még bezsebelem tőled.
Úgyhogy nyugi, és köszi!
Csak most egész cinyótól nagytarcsa végéig a balos nagyívűig megcsinálták.
Rég voltam arra.
Köszi mindenkinek, rohadt jót gurultunk ma.
Még mindig van fantázia a Mátrában.
Aki még nem próbálta a 25-ös utat Ózdtól Egerig, az pótolja, mert szerintem jobb mint a 24-es.
De Cered is egészen más volt így, hogy fasza hátsó gumival mentem rajta, és féktávon nem csúszkált, meg nem fostam rendesen ledönteni a gépest a kanyarban.
Számomra fenomenális volt a mai gurulás...
Ha valakit netán érdekelne van pár GS 550 M megmaradt alkatrészem:
2db kerék gumival, első gumi egész korrekt, párban: 10e a 2 kerék!
1db hátsó tárcsa, normál állapot: 3e
1db cdi elektronika: 5e
Csak ezek maradtak meg szabadulnék tőlük, szerintem ennyit tartalékba is megérnek ;)
No akkor Ataa, Kistarcsa v. Gödöllő?