Rendesen fel van töltve, Repsol van benne...
Az a csúnya hang, h szenved, h elérje azt a sebességet :) Szóval az nekem ott nagyon szenvedősnek tűnik, úgyhogy nem is hajtom a maxon. Max előtt 90%al az már okés :)
Szerintem húzz még le egy pár évet a GS-el. Nem okoskodásból mondom, de a rutinszerzés alatt sajnos sok olyan helyzet állhat elő, amit nagyobb lendülettel már nehéz megoldani.
Több van abban a motorban, mint amit 6000 km alatt találsz benne.
Én 45 ezret mentem eddig vele, és most hétvégén is élmény volt döntögetni vele a Mátrában.
Én is csak a kemény kaptatókon érzem kevésnek. Mondjuk 2 személlyel már tényleg veszít a lendületéből, de mégis a legjobb szándékkal mondom hogy tegyél még bele egy pár tízest!
Igen, mentem vele bőven, de még így is volt 2X10 nap külföld, amikor itthon pihent a kis drágám :/ Voltam már vele Horvátországban, Szlovéniában(átutazó), Szlovákiában.
Társas motorozás... Kényelmesebb egyedül, jobban is szeretem. Úgy fészkelődök ahogy épp jólesik, könnyebb kanyarogni... :) De ha lesz valaki akit szívesen viszek jobbra-balra gurulásokra (és legalább nem nyaggat, hogy már megint motorozok egész nap), akkor jobb neki is normálisan ülni, azért is tetszik jobban az F, mint az RR vagy FS...
Igen tudom, hogy megy 180+t is, de már 160 fölött is olyan hangja van, hogy nagyon sajnálom érte, és inkább nem is kínzom.
Tudom, de mindig bennem a van a jobb, nagyobb iránti vágy. Ez van :)
Nah de inkább akkor tovább lezárva hagyom a kis dobozom, aztán 2 év múlva meglepetésszerűen sok pénz lesz benne :))
Tényleg. Úgy lecelluxoztam, hogy kétszer is meggondoljam, hogy hozzá-e akarok nyúlni a félretett pénzhez, és csak befele megy a papírpénz...
Na, akkor motoroztál szépen, gratula!
Ha szeretsz párosban, akkor neked is a CBR60F4I-t és nem az FS-t ajánlom, jobb az ülése és van rajta kapaszkodó, de egyébként tök ugyanaz mindkettő, én is vele szemezek, csak még nem jött meg a kedvem hozzá...
5500-6000km között van az idei nyár. Igazából azért vettem GSt, mert az A2vel ez az egyik legerősebb gép, és sport-túra. És ezidő alatt rájöttem, hogy a sportosabb felé húz a szívem :) Nekem kell a burkolat rá.
Igazából tisztában vagyok még, hogy várni kéne vele...
De akármennyire is nem szép dolog, a sebességet szeretem...
Jó nem akarok 300zal menni (még:)), de azért szívem szerint bele-bele kóstolnék néha a nagyobb sebességbe... Mert azért úgy 160 után a GS már igencsak szenved, és nem is szeretem kínozni...
Jó ám kanyarogni is, oda nem is kell nagyobb sebesség, de ilyenekre ritkán jutok el...
De lehet, hogy csak a fiatalságom miatt szeretnék még inkább sportmotort, mint túrát :)
Igazából még itt sem a legvadabb sportgépet akarom. CBR600F, az egy kicsit túrásabb(tudom hangyányit). Ezt csak azért linkeltem be, hogy megkérdezzem a véleményetek a kisebb kWos forgalmiról. Valamint ha mégis ilyen kis kanyargós túrácskára eljutok, és fel akarok ültetni magam mögé valakit, ne a kis semmin kelljen ülnie. Ez sem fotel, de jobb...
21 vagy, geci jól néz ki a motorod, költsd benzinre, ruhára és menj motorozd körbe a kibaszott országot, ha meg kicsi, akkor menj tovább... van egy csomó ország körülöttünk....asszem... (mondjuk én általában azt sem tudom, melyikben vagyok, ezért utazok olyanokkal, akik tudják ) közben csajozz, elsuhan a 2 év és kurva sok rutinnal ülhetsz fel egy nagyobbra, így még tán arra is van esélyed, hogy megérd a 25-öt is...
Akkor marad még a 2 év várakozás és korlátlan jogsizás :D
Az iskolában se mertem sokat puskázni, trükközni, féltem a lebukástól... Hát itt rettegnék mindig kb, ha ennyi ponton meg lehet vele bukni :/
78KW az F4I és az FS, de persze ez is sok.
Ne menj bele ilyen kasta bulikba, mert kurva gyorsan és nagyot lehet rajta bukni.
Mennyit mentél a GS-el idén? Tuti kimotoroztad már a vasat?
Ha jól tudom, ebből nem is volt 25/34 KW-, de pl. R6-ból volt... (31-ről meg a büdös életben nem hallottam)
Szóval ez alapban adócsalás, ugyanis ezután fizeted a teljesítményadót, illetékeket átírásnál, vizsgánál meg....hát, ha kiszúrják, akkor kezdődnek a gondok, mert ilyet tuti nem fog hozni a gép... én öreg vagyok már ehhez, nekem nem éri meg a kockázatot ... ha rendőr kiszúrja, (mondjuk max motorosrendőrnek van hozzá esze) akkor baszhatod...
Viszont átírásánál javíttathatod 78KW-ra, úgyis új forgalmit kapsz... ha pont ebbe szerettél bele. Véleményem szerint ez inkább hátrány és alkualap, mint előny.
Hát sajnos most az anyagi keret nem is nagyon engedi...
Csak kíváncsiság hajt, hogy vajon mennyi rizikó van abban, hogy kevesebb, mint a fele kW van a forgalmiban... :)
Jó hát azt egy bizonyos szinten lehet orvosolni :)
Igen, nekem is nagyon tetszenek a CBRek. Csak hát ugye 80-90kW-osak, ahhoz nekem meg még 2 év a jogsi... Na de ha ennek a forgalmijában tényleg 31 van...
Az a csúnya hang, h szenved, h elérje azt a sebességet :) Szóval az nekem ott nagyon szenvedősnek tűnik, úgyhogy nem is hajtom a maxon. Max előtt 90%al az már okés :)
Több van abban a motorban, mint amit 6000 km alatt találsz benne.
Én 45 ezret mentem eddig vele, és most hétvégén is élmény volt döntögetni vele a Mátrában.
Én is csak a kemény kaptatókon érzem kevésnek. Mondjuk 2 személlyel már tényleg veszít a lendületéből, de mégis a legjobb szándékkal mondom hogy tegyél még bele egy pár tízest!
Társas motorozás... Kényelmesebb egyedül, jobban is szeretem. Úgy fészkelődök ahogy épp jólesik, könnyebb kanyarogni... :) De ha lesz valaki akit szívesen viszek jobbra-balra gurulásokra (és legalább nem nyaggat, hogy már megint motorozok egész nap), akkor jobb neki is normálisan ülni, azért is tetszik jobban az F, mint az RR vagy FS...
Igen tudom, hogy megy 180+t is, de már 160 fölött is olyan hangja van, hogy nagyon sajnálom érte, és inkább nem is kínzom.
Nah de inkább akkor tovább lezárva hagyom a kis dobozom, aztán 2 év múlva meglepetésszerűen sok pénz lesz benne :))
Tényleg. Úgy lecelluxoztam, hogy kétszer is meggondoljam, hogy hozzá-e akarok nyúlni a félretett pénzhez, és csak befele megy a papírpénz...
Ha szeretsz párosban, akkor neked is a CBR60F4I-t és nem az FS-t ajánlom, jobb az ülése és van rajta kapaszkodó, de egyébként tök ugyanaz mindkettő, én is vele szemezek, csak még nem jött meg a kedvem hozzá...
" Csak annyira húzd a gázt, amilyen gyorsan az Őrangyalod tud repülni! "
A GS-el is lehet ám csajozni, ne aggój!
Azt a Börzsöny karikát sohasem felejtem el
Krissal: - "Mikor érünk Mo-ra?"
Lovi: - "Már vagy fél órája ott vagyunk!"
Igazából tisztában vagyok még, hogy várni kéne vele...
De akármennyire is nem szép dolog, a sebességet szeretem...
Jó nem akarok 300zal menni (még:)), de azért szívem szerint bele-bele kóstolnék néha a nagyobb sebességbe... Mert azért úgy 160 után a GS már igencsak szenved, és nem is szeretem kínozni...
Jó ám kanyarogni is, oda nem is kell nagyobb sebesség, de ilyenekre ritkán jutok el...
De lehet, hogy csak a fiatalságom miatt szeretnék még inkább sportmotort, mint túrát :)
Igazából még itt sem a legvadabb sportgépet akarom. CBR600F, az egy kicsit túrásabb(tudom hangyányit). Ezt csak azért linkeltem be, hogy megkérdezzem a véleményetek a kisebb kWos forgalmiról. Valamint ha mégis ilyen kis kanyargós túrácskára eljutok, és fel akarok ültetni magam mögé valakit, ne a kis semmin kelljen ülnie. Ez sem fotel, de jobb...
Az iskolában se mertem sokat puskázni, trükközni, féltem a lebukástól... Hát itt rettegnék mindig kb, ha ennyi ponton meg lehet vele bukni :/
Ne menj bele ilyen kasta bulikba, mert kurva gyorsan és nagyot lehet rajta bukni.
Mennyit mentél a GS-el idén? Tuti kimotoroztad már a vasat?
Szóval ez alapban adócsalás, ugyanis ezután fizeted a teljesítményadót, illetékeket átírásnál, vizsgánál meg....hát, ha kiszúrják, akkor kezdődnek a gondok, mert ilyet tuti nem fog hozni a gép... én öreg vagyok már ehhez, nekem nem éri meg a kockázatot ... ha rendőr kiszúrja, (mondjuk max motorosrendőrnek van hozzá esze) akkor baszhatod...
Viszont átírásánál javíttathatod 78KW-ra, úgyis új forgalmit kapsz... ha pont ebbe szerettél bele. Véleményem szerint ez inkább hátrány és alkualap, mint előny.
Elővesznek mindenért: kezdve a biztosítási csalástól (lásd súlyadó) akár a közokirat hamisításban való bűnrészességig...
Vannak akiknek több tapasztalata van vizsgáztatás terén itt, hallgasd meg azért Őket is...
Csak kíváncsiság hajt, hogy vajon mennyi rizikó van abban, hogy kevesebb, mint a fele kW van a forgalmiban... :)
Igen, nekem is nagyon tetszenek a CBRek. Csak hát ugye 80-90kW-osak, ahhoz nekem meg még 2 év a jogsi... Na de ha ennek a forgalmijában tényleg 31 van...