Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyorsjogsi.hu :)
Igazat megvallva, nem parázzák túl. Befizeted, ottvagy 1-2 órán, mész vizsgázni.
Nekem mondjuk ment, mivel előtte pár évig motoroztam kisebbel, M jogsival...
Szóval nem nagy szám, de ha megy a motorozás, akkor jó, mert a papírt hamar megszerzi az ember. Talán még azt is, hogy 0ról megtanítják annyira h levizsgázzon, de utána muszáj elmenni vezetéstechnikaira, meg szépen nyugisan gyakorolni.
Nekem nagyAra tökéletes lesz, mivel a nagymotoros rutint nem a tanulópályán fogom megszerezni a 600as géppel 30al gurulva :)
Hali.Az jó.Örülök hogy írtál.Ez számomra megnyugtató.Ezek után már úgy gondolom hogy nekem is menni fog.A tervezet szerint én legalább havi 2 ezret bele fogok csavarni ha csak a melót számolom.
Merre felé vizsgáztál?
Szentendrén egyébként én is majdnem elbasztam legutóbb a lekanyarodást, pedig nem egyszer rágtam át magam rajta.
Szia!

Én 20 vagyok, 183-4 centivel, friss A2es jogsival :) Én kezdésnek F GSt vettem, bár olyat, amilyen már meg volt fektetve. Van rajta nyom, de emiatt olcsóbb volt, motorikusan semmi baja, az idom sem törött. Én nagyon szeretem, de mivel fiatal vagyok, úgy érzem, lehet hogy ha meglesz a nagyobb jogsi, lesz nagyobb motor is :)
Amúgy nagyon szeretem, tökéletes tanulómotor, kezdem rajta szépen megtanulni a dolgokat :) Már túrán se nagyon hagynak el a többiek, bár általában ők 2 személlyel mennek, de 650 SV, meg 900 Hornet, 600 Divi :) De kezdem érezni vele a kanyarokat. Sok-sok kilométer és az ember csak úgy tud megtanulni motorozni.
Ezen a nyáron már beleraktam 5ezer kilométert, megjártam a horvát tengerpartot is, szóval nagyon szeretem :)
Kicsit kusza lett, bocsi :D
Miért?Azért mert hiányos a cucc? Mindjárt kitöltöm :P
Jönnek a supervisorok és kikapsz...
Hosszú távon én sem akarok vele 200-al járni.Átlagba 120-130.De nem tervezek semmit.Csak a jogsi legyen meg meg a gép.Aztán a többit majd dobja a gép.
De jó lenne bármelyik...
Úgy néz ki hogy talán még a hétvégi horvát karika sem jön össze.
De idén még menjünk egy Bükköt, mert az kimaradt, meg jó lenne egy olyan Mecsek túra mint tavaly. "Voltunk egy páran, úgy százötvenhárman"
Szerintem még így ne tervezgess előre, a rutinhoz évek meg sok 10 ezer km kell. Sok váratlan helyzetet kell megoldani kisebb géppel, meg sok sportszeletnek kell beugrania a gatyóba.
A2-vel már 34 kW-ig lehet motorozni. (vagy 35)
Hosszú távon nem tesz jót a nagy tempó a GS-nek. Lehet vele menni 190-e tis, de én már makacsul tartom 140 alatt ha lehet. Néha elszáll az agyunk, de hamar visszaállok 140 alá. Szeretném ha sokáig élne...
Esetleg megkérdezhetem a volt kolleganőm apját, megvan-e még a motorja... tavasszal még megvolt. Tulajdonostól, szürke forgalmival, kb. 80.000 km-rel egy MZ 125-ös
Szerintem semmi extra.Max idegesít meg többet kajál... Ha olyan amire gondolok ledobnám róla és vissza a gyárit...
Én is csak azért fektetgetem a motorjaim, hogy le tudjam fotózni milyenek alulról. Így nézett ki a GS és így a mostani
Azt a ku.... ennek milyen hangja lehet...
A sisak se olcsóbb megoldás... legegyszerűbb ha nincs idom, vagy ha van akkor gombával/csővel védve
Nekem sem célom hogy feküdjön :D De ha mégis hát így jártam...
Hehe
Most próbáltam beazonosítani, melyik zsákutcába futottam bele Szentendrén... megvan, de a térképen még a nevét se tüntették fel
Ha valakit érdekel, József Attila utcának tüntették fel, de nem mondom meg, hol van .
Azért az a 150... az csak 1-2 alkalommal sikerült, de elég volt erre az évre Tavaly 140, most ez... majd minden évben emelek egy 10-est...
A 110-130 meg... egyenesben minden hülye tudja húzni
Nem kell megfektetni. Vagy ha igen, csak óvatosan, vagy egy sisakot kell aládobni.
Hát azért nem mondok le róla teljes egészében
Nyugodtan kezdheted ezzel, alacsony fordulaton békés, nincs semmi hirtelen mozdulata. Viszont ahogy fejlődsz majd, rájössz hogy lehet vele tempósabban is menni.
Akkor ez neked nem volt egy hosszú életű hobbi
Ha Szentendrén eltévedsz soha ne ess kétségbe, csak hívd Zolit!
Na már 110-130-150...elindultál a lejtőn.
Mindenki más, mindenkinek más a hobbija .