Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én most fasz voltam, mert közvetlenül a csere előtt is még utánatöltöttem pár százzal
Gurigáztok valamerre? Ha esetleg errefelé jártok, elkísérlek benneteket Tát irányába. A szakasz legtöbb részén fent van a friss aszfalt, és p.csa jó.
Én is 4 litert szoktam venni, de nem mindig fogy el. van amikor marad cseréig pár deci. Hidd el nekünk sem fogyna ha 90-el járnánk mindenhova. De hát nekem az nem megy.
Azért sokat segít, hogy láttam szétszedve a blokkom

Betöltesz pár decit? Most mondom, mérd meg, pár deci a különbség a min és a max között.
Ne legyél már vak, hogy a tiszta olajat nem látod a pálcán
A GS 1000km-en megeszik 1,5 - 4 dl. olajat, ha húzod többet, ha nem akkor van hogy még ennyit sem, de ez normális, tehát egy 4 literes olaj elmegy egy periódus alatt (olajcsere 2,6-3 l és a maradék után tölteni). Akinek meg nem eszi, talán istinek, fogalmam sincs milyen olajat használ és miért nem eszi, de örüljön neki.
Nem egészen...de ha belevágsz van egy olajdeklim,hűtőm csövekkel és konzollal eladó.
nézd meg az e-bay árakat aztán mondj egy összeget.
Ha jól veszem ki amit mondasz, akkor annyi a dolog, hogy veszek egy gyári F-es olajszárő deklit meg bontóban vagy e-bay-ről egy oljhütőt?
Du. valaki valaMERRE?...este 8-ig bezárólag...mee utána go Balcsi.
Más a dekli!:) Nincsenek rajta akkora hűtőbordák...nem zsákfurat ami a szűrő felől lejön...stb:)
Ezt majd Ganjaninja részletesen elmeséli neked.
Én ha lent van a szint akkor beletöltök pár decit, de nem ellenőrzöm rögtön hogy mennyit emelkedett. Nem is látnám nagyon, mert a friss még nem keveredik el rendesen és az alig látszik a pálcán.
Ilyenkor sosem törekszem a max szintre, inkább hogy azért egy hosszabb karika után is a minimum felett maradjak. Nekem az olajperiódus végére szokott lemenni annyira hogy tölteni kell és úgy vagyok vele hogy csere előtt nem töltöm agyig friss olajjal, amit aztán leeresztek úgyis.
Frankó , mi módon, milyen átalakitás kell ehhez?
lehet!
Lehet olyan GS-re olajhátőt rakni, amin gyárilag nem volt?
Nekem kezd olyan érzésem lenni, hogy a F-eseknek más lesz belül a dekli, meg még a hűtő is, mert nekem sehogy sem megy bele 2,7-nél több. Irigylem azt a hűtőt azért.
Ok, csak ez a kép kibaszott átbaszós, mert ez a dekli, de a blokk hasas, ha megnézed az oldaldekli alatt fut a kipuff és közte még ott a olajdekli, amiben a leeresztő csavar is van, tehát ez kurvára nem reális, olyan mintha megjelölted volna egy felfelé szűkülő üdítős palack tetejét...valóban nem 1,5 hanem akár 2-3 dl. is lehet a különbség a min és a mx között, de ha 4, akkor az már durva.
Figy, ti nem szoktátok utána tölteni? Pl, amikor kint voltunk utána mindenkinek kellett tölteni, mennyit raktál bele és hol állt a pálcán a szint?
Olajdekli leszedése után...amikor az olajhűtőt tettem fel...3,1 l ment bele..és átjáratás után kellett még egy deci ,hogy kitekerve max.-on legyen. Mivel a váltó szóró olajzás...sejthetitek ,hogy a blokkban orrán száján megy a fröcsi....ha kevés az olaj +még valami sűrű szar...lassan folyik le....a pumpa levegőt szív. Az olajgomba kapcsolási értéke viszont igen pite...ha azt nézzük ,hogy az olajreduktor 5 bárnál kapcsol.
Elmentettem amit küldtél, gondoltam később is hasznos lesz...az lett.
Ezt a képet még én töltöttem fel

Milyen keresőszóval találtad? (kerestem én is... mert most nem annál a gépnél vagyok ahová le van mentve)
Bebaszna ha másfél deci lenne a plusz/mínusz zóna
Szerintem van az 5-6 deci is... legalábbis én úgy emlékszem. No meg a Divire is kb ennyit kell rátölteni ha minimumon van a szint (ez szerencsére halálpontosan jelzi is)
nem, dl.
mármint liter