Én is 4 litert szoktam venni, de nem mindig fogy el. van amikor marad cseréig pár deci. Hidd el nekünk sem fogyna ha 90-el járnánk mindenhova. De hát nekem az nem megy.
Betöltesz pár decit? Most mondom, mérd meg, pár deci a különbség a min és a max között.
Ne legyél már vak, hogy a tiszta olajat nem látod a pálcán
A GS 1000km-en megeszik 1,5 - 4 dl. olajat, ha húzod többet, ha nem akkor van hogy még ennyit sem, de ez normális, tehát egy 4 literes olaj elmegy egy periódus alatt (olajcsere 2,6-3 l és a maradék után tölteni). Akinek meg nem eszi, talán istinek, fogalmam sincs milyen olajat használ és miért nem eszi, de örüljön neki.
Én ha lent van a szint akkor beletöltök pár decit, de nem ellenőrzöm rögtön hogy mennyit emelkedett. Nem is látnám nagyon, mert a friss még nem keveredik el rendesen és az alig látszik a pálcán.
Ilyenkor sosem törekszem a max szintre, inkább hogy azért egy hosszabb karika után is a minimum felett maradjak. Nekem az olajperiódus végére szokott lemenni annyira hogy tölteni kell és úgy vagyok vele hogy csere előtt nem töltöm agyig friss olajjal, amit aztán leeresztek úgyis.
Nekem kezd olyan érzésem lenni, hogy a F-eseknek más lesz belül a dekli, meg még a hűtő is, mert nekem sehogy sem megy bele 2,7-nél több. Irigylem azt a hűtőt azért.
Ok, csak ez a kép kibaszott átbaszós, mert ez a dekli, de a blokk hasas, ha megnézed az oldaldekli alatt fut a kipuff és közte még ott a olajdekli, amiben a leeresztő csavar is van, tehát ez kurvára nem reális, olyan mintha megjelölted volna egy felfelé szűkülő üdítős palack tetejét...valóban nem 1,5 hanem akár 2-3 dl. is lehet a különbség a min és a mx között, de ha 4, akkor az már durva.
Figy, ti nem szoktátok utána tölteni? Pl, amikor kint voltunk utána mindenkinek kellett tölteni, mennyit raktál bele és hol állt a pálcán a szint?
Olajdekli leszedése után...amikor az olajhűtőt tettem fel...3,1 l ment bele..és átjáratás után kellett még egy deci ,hogy kitekerve max.-on legyen. Mivel a váltó szóró olajzás...sejthetitek ,hogy a blokkban orrán száján megy a fröcsi....ha kevés az olaj +még valami sűrű szar...lassan folyik le....a pumpa levegőt szív. Az olajgomba kapcsolási értéke viszont igen pite...ha azt nézzük ,hogy az olajreduktor 5 bárnál kapcsol.
Szerintem van az 5-6 deci is... legalábbis én úgy emlékszem. No meg a Divire is kb ennyit kell rátölteni ha minimumon van a szint (ez szerencsére halálpontosan jelzi is)
Betöltesz pár decit? Most mondom, mérd meg, pár deci a különbség a min és a max között.
Ne legyél már vak, hogy a tiszta olajat nem látod a pálcán
A GS 1000km-en megeszik 1,5 - 4 dl. olajat, ha húzod többet, ha nem akkor van hogy még ennyit sem, de ez normális, tehát egy 4 literes olaj elmegy egy periódus alatt (olajcsere 2,6-3 l és a maradék után tölteni). Akinek meg nem eszi, talán istinek, fogalmam sincs milyen olajat használ és miért nem eszi, de örüljön neki.
nézd meg az e-bay árakat aztán mondj egy összeget.
Ilyenkor sosem törekszem a max szintre, inkább hogy azért egy hosszabb karika után is a minimum felett maradjak. Nekem az olajperiódus végére szokott lemenni annyira hogy tölteni kell és úgy vagyok vele hogy csere előtt nem töltöm agyig friss olajjal, amit aztán leeresztek úgyis.
Figy, ti nem szoktátok utána tölteni? Pl, amikor kint voltunk utána mindenkinek kellett tölteni, mennyit raktál bele és hol állt a pálcán a szint?
Milyen keresőszóval találtad? (kerestem én is... mert most nem annál a gépnél vagyok ahová le van mentve)