Azért azt veszitek hogy nem 1dl + miatt fogja enni az olajat?Vagy ha rátöltesz +1 dl-t,akkor ő tudja hogy sok van benne és hamm,jókedvvel-bőséggel megeszi?Amikor be van indítva,akkor nézzetek egy szintet.Valszeg nem fogja elérni a nívópálcát..........
Ez a sportszűrő szerintem öööö.....simán faszság.Széria utcai autónál és motornál semmit sem számít.Vagyis de,mert könnyebben jut be a retek a motorba.Mocinál,mivel kisebb a fojtás simán lehet fúvókát kalibrálni.Egyszer felpattintottam a karbisort az Xj-re,csak a gumicsonkokat raktam rá,no légszűrő.Jártányi ereje sem volt.
Lényeg:Jó minőségű,belevaló,a gyári specifikációnak megfelelő papírszűrő a legjobb a motorunknak és a pénztárcánknak.
Nem, neked pont jó, nincs sztendered és úgy volt maxon járatás után, tehát a szűrőben is volt, minden ok, 2,8 körül ment bele max, de a tied F-es. Jó vagy.
Nem bírtam ki, kimentem a garázsba és lekaptam sztenderről. 1/2mm a pálcán a különbség, ha sztenderen van, vagy nincs és 2,7 ment bele, köszi segítséget, ez így cool.
A blokkra most nem emlékszem, de 2600 vagy 2700ccm van írva.
Ehhez hozzá jön még az olajszűrő 2-3Dl-e..
A GS simán 2900ml-ert elnyel.
Az F-es többet, mert ugye ott van még egy olajhűtő is.
Én mindig úgy néztem, hogy középállvány - persze egyenes talajon...
A pálcát meg csak kézzel betolod. Nem csavargatod sehova hiszen itt 1mm-es már dl-eket jelent.
A kérdés, hogy kinek éri meg?
Ha hosszú távon gondolkozik az ember akkor ok....
De az HOSSZÚÚÚÚÚÚÚÚ
12+pstg....vagyis ~ 15.000-ből itthon veszel ~5db-ot.
Én olyan 12-15 környékén cseréltem, vagyis 60-75.000km alatt fogy el az 5db.
De ugye ehhez a sporthoz számold hozzá a tisztítót is, ami flakonként vagy 3-4000ft.
Tehát NEM ÉRI MEG....csak ha olyan holmihoz veszed, ami elmegy vagy 150.000-ret.
Ez mind ugyan az, csak más gyártó....és más a papír.
Ezt bizony cserélgetni kell.
Az a szűrő amit megveszel és csak tisztítani kell, az az általános néven SPORTSZŰRŐ.
Abban nincs papír, hanem sürő fémszövet van benne, és fújkálni kell sprayvel, ami általában olajat tartalmaz, és az fogja fel a port.
A GS-be való szűrőből viszont van egy pár féle...
Van a kis dróthálós, van a lemezes, van aminek a szívótorkába van egy szűkítő....stb.
Nekem a tapasztalatom, hogy a fémhálós a legjobb.
Helyesbítenék Nem középállvány és nem becsavarva.
A K9 nek a kézikönyve is ugyan azt írja (2008 júl.), szerintem a magyar kézikönyvnek rossz a fordítása, vagy az eredeti angolt írták el.
Szerintem ebbe az irányba módosítsátok a szakaszt. Nem fogjátok megbánni!
https://www.google.hu/maps?sad...
Lényeg:Jó minőségű,belevaló,a gyári specifikációnak megfelelő papírszűrő a legjobb a motorunknak és a pénztárcánknak.
A blokkra most nem emlékszem, de 2600 vagy 2700ccm van írva.
Ehhez hozzá jön még az olajszűrő 2-3Dl-e..
A GS simán 2900ml-ert elnyel.
Az F-es többet, mert ugye ott van még egy olajhűtő is.
Én mindig úgy néztem, hogy középállvány - persze egyenes talajon...
A pálcát meg csak kézzel betolod. Nem csavargatod sehova hiszen itt 1mm-es már dl-eket jelent.
Fémhálóson ezt érted amit Újtordai linkelt?
A gyári is ilyesmi. Mi ennek a pontos márkája, és hol lehet hozzájutni nálunk?
A kérdés, hogy kinek éri meg?
Ha hosszú távon gondolkozik az ember akkor ok....
De az HOSSZÚÚÚÚÚÚÚÚ
12+pstg....vagyis ~ 15.000-ből itthon veszel ~5db-ot.
Én olyan 12-15 környékén cseréltem, vagyis 60-75.000km alatt fogy el az 5db.
De ugye ehhez a sporthoz számold hozzá a tisztítót is, ami flakonként vagy 3-4000ft.
Tehát NEM ÉRI MEG....csak ha olyan holmihoz veszed, ami elmegy vagy 150.000-ret.
Ez mind ugyan az, csak más gyártó....és más a papír.
Ezt bizony cserélgetni kell.
Az a szűrő amit megveszel és csak tisztítani kell, az az általános néven SPORTSZŰRŐ.
Abban nincs papír, hanem sürő fémszövet van benne, és fújkálni kell sprayvel, ami általában olajat tartalmaz, és az fogja fel a port.
A GS-be való szűrőből viszont van egy pár féle...
Van a kis dróthálós, van a lemezes, van aminek a szívótorkába van egy szűkítő....stb.
Nekem a tapasztalatom, hogy a fémhálós a legjobb.
A K9 nek a kézikönyve is ugyan azt írja (2008 júl.), szerintem a magyar kézikönyvnek rossz a fordítása, vagy az eredeti angolt írták el.