Pont a 100 fölötti tempónál kezd jönni az előnye :)
Tegnap lefelé minden második kútnál megálltam bogártalanítani a pleximet...aztán felvettem a magzat pózt :) 130 fölött már cibál a szél rendesen. Visszafelé nem álltam meg...mert végig a tankon hasaltam..és az a tangányi plexi elterelte a bogarakat a sapiról.
170-nél egy kicsit..ööö nagyon felegyenesedtem...azt hittem ,hogy letép a szél..
Moni ,ataa méret teljesen el tud bújni az F idomzata mögött..
Ha veszel egy agyongyilkolt 125os mocit semmivel nem leszel elörébb. Igaz egy gs500 kicsit nehezebb ( kb. 50kg)...erösebb...de nincs legyilkolva altalaban. Szóval nyugodtan vegyél és szokd...ne akar az elsö évben csapatban gurulni mert az a tempo nem a tiéd és abbol mindig baj származik.
110-120-nál még nem fúj annyira a szél egy csupaszon sem, hogy zavaró legyen. Ekkora tempónál szerintem csak esős időben van számottevő előnye egy idomos motornak
KRESZ-kompatibilis túrázás (sebességhatárok többé-kevésbé betartása) esetén az idom mennyit befolyásol? Magyarán, ha az ember 110-120-nál többet nem megy tartósan, sok különbség van az F-es és az E-s között?
Így nem hagynám, de nagyon megtetszett
Aránylag kis pénzből is lehetne belőle egy "ünnepi" motor.
Az igazi egy komoly futóművel lenne, de mennyit számít egy jó szín, és egy kis szabás a változatlan alapok mellett .... mint akit kicseréltek :
Én meg a napokban találtam ezt a felhívást... Abból kiindulva hogy az egyik nagyon gatya 900-ast 100 000-res kikiáltási áron mérik, lehet jobban jártam volna vele, mint hogy most harmad ennyi pénzért csináltatok ugyan ilyen jellegű bukócsövet
Az én gépemről van kép az adatlapomon, dobozostul, viszont nem valószínű, hogy eladó. Legalábbis szerintem te nem ezt keresed. Nem F-es, nem fiatal... és nem vagyok hálistennek megszorulva, hogy akármilyen áron, csak elpasszoljam.
Egyébként kár, hogy már megvan a motorom, meg vettem rá dobozokat is, meg szívtam vele egy évet... elég lett volna megvennem ezt, és kész, nekem úgyse kell több
Te tudod.. egyébként van itt a topicban is pár eladó gép.
A GS egyébként az a motor aminél sokkal jobban számít az állapot mint az évjárat, mert kb 30-35 éve szinte változatlan a blokk.. a többi része az évek folyamán viszont csak egyszerűsödött (magyarán lényegesen kevesebbet tud egy 2007-es GS mint amit egy 1985-ös tudott)
Nem akarok 2000-es évjáratnál öregebbet.De GS 500 F-nél ugye ez minimum 2004.Optikai tuningot nem akarok egy grammot sem se egyéb tuningot.Csak motorozni,hogy mehessek mindenfelé.Ennyi a cél.Később úgyis vennék egy nagyobb mocit 3-4 év után.Ha meg annyira összetöröm akkor többet úgysem ülnék rá.de nem tervezem totalkárra csapni.
De mire beleteszi a fűzött kerekeket, a GSX-R futóművet, az együléses cafe racer farrészt, a kipufogókat, a testesebb tankot, a vaskosabb és rövidebb első sárvédőt, stb, összefényezi, akkor simán 6-7 lesz a vége.
Ez a motor kiált az átépítésért
Ami még hozzáfűzni valóm van a dologhoz az az, hogy nem feltétlen éri meg drágán venni kezdőmotort, mert mint ahogy a neve is mutatja tapasztalat híján a kisebb nagyobb megfektetések simán benne vannak a pakliban, mint ahogy az is hogy valamelyik tulajdonsága elég hamar kevés lesz a motornak, és 3-4 nyár után úgyis jön a csere..éppen ezért felnicsíkra meg egyéb haszontalan optikai tunningra se érdemes költeni (még ha nehéz is megállni)
Kezdőmotornak én megfontolnám ezt is. Piszok olcsó, tud mindent amit egy GS500 tud és túrázásra kész..és ha összetöröd se lett jelentős anyagi károd
Tegnap lefelé minden második kútnál megálltam bogártalanítani a pleximet...aztán felvettem a magzat pózt :) 130 fölött már cibál a szél rendesen. Visszafelé nem álltam meg...mert végig a tankon hasaltam..és az a tangányi plexi elterelte a bogarakat a sapiról.
170-nél egy kicsit..ööö nagyon felegyenesedtem...azt hittem ,hogy letép a szél..
Moni ,ataa méret teljesen el tud bújni az F idomzata mögött..