Ez egy mosható légszűrő, mint a direkt légszűrők, amit mosni kell, tehát egyszer megveszed és utána nem cseréled, hanem van egy tisztítófolyadék, meg egy spec olaj, amivel utána be kell fújni. Elvben több levegőt enged át, de sűrűbben is kell pucoválni. http://www.akmt.hu/sufnituning...
3000km-enként kéne kifúvatni és 12-nél cserélni, mondjuk kb. ezt a szűrőt is 3000-ként kéne tisztítani, így már nem is olyan rossz az ára.
Hát, amikor megkapta, akkor ez enyémnek is változott, mert kap végre levegőt , autóm is direkt légszűrőnél hangot váltott
én most olajszűrőből raktam bele mást (Mann), elvben minőségibb és ákcijós volt a szentem Légszűrőt nem igazán látok mást....
Zoli32! Jövő hét csütörtökön elugranék a gumiért ha máshogy nem tudjuk megoldani a csereberét. Be tudnád jelölni nekem a térképen hogy pontosan hova menjek? Meg azt a gumist is jelöld be nekem légyszi a térképen. Hány óráig van az nyitva? Mert akkor úgy megyek.
Úgy kell mérni, hogy simán visszahelyezed kicsavart állapotban.
Bár az is kérdés hogy közép sztenderen, vagy keréken kell nézni pont függőleges állapotban.
Cserélt valaki mostanában légszűrőt? Amióta a gyári helyett megkapta a Hiflofiltrót elég orrhangja lett szegénykémnek. Más nem tapasztalt ilyet? Milyen gyártmány van még ezen kívül?
Na megvolt az olajcserém, kapott Mann olajszűrőt és 10W50 full sintetic Repsol Racing olajat, mert megérdemli. Lényeges, hogy ami lejött kicsit több, mint 6000 után, természetesen fáradt olaj volt, de meglepően folyós és hordalékmentes.
Viszont, most megkérdezem, hogy hivatalosan hol kell mérni az olajszintet?
Én éppen csak rákapatom a mérőpálcát a menetre, majd húzom is ki, így 2,7 liter kellett neki a maxhoz a írt 2,6 helyett...
u.i.:
Most nem tört egy csavar sem, jippiiiii
Szerintem sikerült linkelned
A tipp jó, csak nem tudom, szükségem lesz-e még erre a pár kanyarra az előzőek után... múltkor is besokalltam egy kicsit 250 km után. Bár ez inkább 150 után lenne. Na mindegy.
Talán most majd működik a link.
a 11ről csak lejöttök tesztek egy flikk-flakkot és visszatértek a 11esre. g pont körül látod. van a szakaszon egy frankó kajálda, természetvédelmi park, kilátó, bobpálya, stb ha esetleg pihennétek a visszaúton, de persze ti tudjátok, hogy nektek mi az ideálisabb. https://maps.google.hu/maps?sa...
Ezt érdemes megnézni...
http://www.akmt.hu/sufnituning...
3000km-enként kéne kifúvatni és 12-nél cserélni, mondjuk kb. ezt a szűrőt is 3000-ként kéne tisztítani, így már nem is olyan rossz az ára.
Meg vannak ezek őrülve?
Akkor legyen inkább orrhangja a 3 500 Forintostól.
Mivel üzemszerűen így használod. - gondolnám én.
pl. K&N
én most olajszűrőből raktam bele mást (Mann), elvben minőségibb és ákcijós volt a szentem Légszűrőt nem igazán látok mást....
Bár az is kérdés hogy közép sztenderen, vagy keréken kell nézni pont függőleges állapotban.
Cserélt valaki mostanában légszűrőt? Amióta a gyári helyett megkapta a Hiflofiltrót elég orrhangja lett szegénykémnek. Más nem tapasztalt ilyet? Milyen gyártmány van még ezen kívül?
Viszont, most megkérdezem, hogy hivatalosan hol kell mérni az olajszintet?
Én éppen csak rákapatom a mérőpálcát a menetre, majd húzom is ki, így 2,7 liter kellett neki a maxhoz a írt 2,6 helyett...
u.i.:
Most nem tört egy csavar sem, jippiiiii
A tipp jó, csak nem tudom, szükségem lesz-e még erre a pár kanyarra az előzőek után... múltkor is besokalltam egy kicsit 250 km után. Bár ez inkább 150 után lenne. Na mindegy.
http://goo.gl/maps/GLlkv
Majd valaki belinkeli, ha akarja, mert én megtervezem, jól mutatja, és mikor belinkelem, akkor leéget a fenébe
a 11ről csak lejöttök tesztek egy flikk-flakkot és visszatértek a 11esre. g pont körül látod. van a szakaszon egy frankó kajálda, természetvédelmi park, kilátó, bobpálya, stb ha esetleg pihennétek a visszaúton, de persze ti tudjátok, hogy nektek mi az ideálisabb.
https://maps.google.hu/maps?sa...