Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaj, ne szívass... tök úgy hangzott, amit írtál, hogy van benne, kurvára igaza van Devilnek, kell bele, nélküle ha járna, na az lenne a csoda... de gondolom úgyis akartál bele venni, mert ezen nem igazán van berúgókar
Ha valaki a motorja feldobozolásán gondolkodik, fontolja meg ezeket a Nonfango dobozokat (3. kép).
A szezon vége felé valószínű barátságos áron elhozhatóak... (bár az ebayen amikor egy-egy felbukkan akkor azok 200 euronál kezdődnek /párban/) Ilyenek voltak nekem a GS-en, és az a tapasztalatom velük hogy szétüthetetlenek, sokkal kevésbé sérülékenyek mint a mostani dobozok!
Na egy motor eladva..... (Malaguti Cr1)... Még van 2 eladó Aprilia Sr-em:-))

Nem kell valakinek?
Basszus.....

Azért az akku kell bele.....:-)
Ez nem egy robogó
Nekem amikor lemerült az akksim, akkor betolásra indult, majd alapjáraton hagyva egyből leállt. Aztán ismét betolás, majd pár kör megtétele után töltött rá annyit, hogy ne álljon már le. De persze leállítás után nem indult be. Az akkut feltöltve azóta is jó.
Próbáltam magasabb fordulaton is, de akkor is leállt.... Az autó akksija pedig jó, a motorban meg nem is volt akksi. Lehet, hogy muszáj, hogy legyen akksi az áramkörben? Vagy valakinek volt már töltés problémája?
Értem! Kár. Pedig biztos király lenne :D
Ez kamu....csak optikai "tunning"
Semmi...pedig fent volt vagy 2 evet...
Vagy ko az akku ( pl cellazarlatos)
Probald meg azt hogy huzod a gazt mikor leveszitek a kabelt....hiszen 1000es fordulaton epp tolt...4000res fordulatnal van rendes toltes. Ha igy se ok akkor az feszabalyzos kerdes lesz szerintem
Sziasztok. Egy kis segítség kellene. Vettem egy GS500 at 1998as évjárat.
Mondták, hogy az akksija rossz de kipróbáltuk robogó akksival..... Utána kivette az eladó az akksit mert azt nem adta hozzá. Most életre keltettük autóról bebikáztuk. Ahogy leveszem a bikakábelt az autó akksijáról, a motor leáll... Nincs töltése vagy ez természetes?
Az a dob olyan, mint a mikiegér: nem igazi

De királyosan néz ki tőle!
Igen, mondjuk végtelenül jó reflexxel megoldható, lásd a te eseted, ennyi...profizmus!
Van róla videód , hogy hogy szolt 2 dobbal?
Igen, érdekes megoldás, de tényleg feldobja a látványképet :D Bár ugye egy ilyen "cső" azért nem is olyan könnyű, egy kis plusz súlyt jelent. Változott tőle a motor stabilitása? Elvégre szimmetrikusabb lett a súlyeloszlása, vagy ennyi még nem számít?
Okés köszi. A hangot én lehet az olajhűtő keringésének is betudnám. Egyelőre nem vagyok nagy kanyarvadász hírében, szóval biztosan megfelelő lesz a DOT 4 :)
Igen, én is úgy vagyok vele, hogy a kilométerrel jön meg a rutin. És itt nem a súly kérdésre gondolok, hanem az erőre. Mert pl szerintem egy kisebb motorral egy hiba könnyebben orvosolható(pl kanyarban, vagy ilyesmi), mint egy nagyobb géppel.
Legalábbis nekem az 50esen sokkal könnyebb volt korrigálni, mint az 500ason :) Jó persze az ég és föld, és nagyobb különbség van közte, mint az 500as GS és egy 650es gép között pl. Aztán 1250esnél meg nem tudom :) Majd kiderül. Idővel. Nem kapkodok :)
No meg JEREMYYYY:-))


Itt a link amit tegnap mondtam....
http://www.tankpad.hu/tankpad_...


Mint látod pár száz forint plusz, de egyedi a tankpadod.....
Én is náluk csináltattam a Gs-re a nagyot, és a Banditra a több darabost.
Jeremy!
Na itt látszik a másik cső:-)))) - nem a kép van tükrözve:-))
De Én akkor is imádtam ezt a gépet:-))))
Nagymotoros rutint?

Miért? Mire számítasz? (És ez nem az idióta reklám helye:-)))



Én belenyomtam a folytot Gs-embe 68.000-ret 3 év alatt.
Majd sikerült eladnom, befizettem a 100 hónapos hitelre az első pénzt a Hollósnál a Banditra, majd jelentkeztem a különbözetire.

A vizsga (mivel ugye csak vezetnem kellett) szintén Gs500-al történt.
Jó volt, mert az oktatónak Én mondtam el, hogy mi-hol van a Gs-en....mert nem értette, hogy miért nincs OFF csapállás:-)) mint régen a MZ-n:-)

Persze ez idő volt.
A bandita nálam volt már 1 hónapja mire a jogsi meglett, de már jogsival vittem az 1000-res szervízre:-)
Persze ment a para, nehogy megállítsanak:-))



Szóval egy GS500 és egy 650-es bandit különbsége - mint "kis" és "nagymotor"?

A GS tele mindennel olyan 180kg
A Bandit ~ 250kg...
Vagy kicsit nehezebb mozgatni

A Gs-em 25kw, a bandit 63....vagyis 2,5x erő....
De ugye az erő kulcsa a csuklódban van.

Kb. ennyi a különbség.....
Utána jön a szopatás......

Én ugye azért vettem a Gs-t, mert A-korl jogsim volt, vagyis ez fért bele maximálisan...... (25 voltam mikor letettem a jogsit, vagyis mehetem volna rögtön"A"-ra.....de ugye minek, hiszen csak egy 125-ös motort vettem.

Mikor megvettem a banditot féltem 500-ról átülni az 1250-re....
De kb 1 év után megbántam....hiszen az nem sokkal erősebb, de jóval tartósabb....BÁÁÁÁÁR! az összes teszt azt írta, hogy eszi a hátsó gumit...

Én a Gs-el , márkás gumival olyan 18-20.000-ret mentem el
Erre az 1250-esre 8000-ret írtak...
Ekkor évi 25.000ret motoroztam...vagyis 1 idényben 3 hátsó gumi, aminek az ára 60.000-nél kezdődik?
Erre nincs pénzem.

De ugye a szívás? Több fajta gumit elhasználtam már a 650-esel...ez 14.000-reket bírt....
Szóval a kettő közt vagyok....




Szóval csak erő van a nagyobb gépben.....de nagy különbség nincs.
Persze ha ész van a fejekben!

2005-ben csatlakozott hozzánk (AKMT szinten) egy hölgyemény.
250-es CBF-el.
Rögtön nézte a motorom....mire kiderült hogy eddig 800km-ert ment. Szinte mindig vagy lassan kellett menni, vagy meg kellett várni, pedig nem száguldozom.
Ő pironkodott.....Én nyugtattam.......
Ő is azt kérdezte mikor váltson?
Válasz: Ha ez már üveghangon megy....
Rá egy évre lecserélte egy 500-as CBF-re....és ott hagyott mint a sz@rt......
Miért? Mert egy év alatt lenyomott velem majd 15.000-ret és meglett a rutinja.
Bejártuk Szlovéniát, Szlovákiát, Ausztriát...

Szóval ha megvan a kellő rutin, akkor bármelyik motorral mehetsz - persze kategóriába!


Ezt miért írom?
Mert Én is mentem már egy TDM-el....majdnem akkorát estem vele hogy......
Persze hiszen teljesen más a pozició mindenben....
Ugyan így alig bírtam megfordulni egy M800-al....egy cruiser is teljesen más....

De a Gs500 és a Bandit ugyan az....csak az erőőőőőőőőő:-))))




Szóval elsőre azért is jó a GS, mert igénytelen....és pont jók az erőviszonyok. kezes kis jószág.
Ha megborulsz, akkor se milliós károk lesznek.....


Azt viszont ugye minden újonc tudja, hogy 2 féle motoros van!
1., Már esett
2., esni fog

Szóval ezt már most be kell kalkulálni!

És ha vérbeli motoros vagy?
Akkor esés közben 2 gondolatod lesz!
Az ELSŐ!: "basszus ez rohadt drága javítás lesz"
A MÁSODIK: Ez fájni fog

Semmi életfilm lejátszás, meg család:-))
Tudom már 2-ön túl vagyok:-)))
Faja.Kösz az infókat ;)