Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát ha valaki holnap délelőtt erre csámborog, villantson:

http://goo.gl/maps/hJp3E
Hát, ahogy nézem, inkább a többiek keresnek kifogásokat
Sajnos szeretnék délre hazaérni, vagy legalábbis délután elejére, és mivel eleve nem vagyok sietős fajta, ezért a két dolog együtt már nem teszi lehetővé ezt a 15 km-enkénti megállókat

Viszont ha hűtést is meg dobozos kocsit is szeretnél, javaslom, csatlakozz be egy Family Frost-os kocsi mögé
Most értem haza. Még volt sok felé dolgom délután. Lemostam a vasat, gyönyörű mindenhol.
Többieknek elmondanám, hogy kaptam meg egy ÚJ motort Deviltől :) Elgurultam hozzá az F-es GS-emmel, és egy szuper járgánnyal jöttem el :D

Tapasztalatok: szépen indul, a váltó sokkal lágyabb lett és jobban kezelhető a motul 5100-tól (10W40). Futómű beállítását még szoknom kell (15 W telóolaj elől, hátul 6-os fokozat), de első érzésre simábban fordul a gép. Ami érdekes, hogy így a döntögetés is teljesen más, szinte magát rakja be a kanyarba. Teljesen furcsa viszont, hogy magasabban ülök így a gépen, jobban belátom az utat, szélvédelem kérdéses abban nagy változás talán nincs.

Még néhány kmt teszek bele, hogy szokjam és csatlakozok túrázni :)
Délelött még dolgom van, de nekem most még hosszú lenne ez a térdem miatt.
Széles utat és gumifákat.
Nekem még holnap gyerekem van.
Szia!

Én ma a baráti társasággal lenyomtam egy hasonló kört, bár kicsit módosítva :) Tetszett nekünk. A kettesen indultunk, megálltunk Kóspallagon a tónál, majd Esztergomban ebéd, és onnan 11es út, Thermal Hotel Visegrádnál át a hegyen Szentendréig. Kellemes volt, csak a végén már mennie kellett többüknek is.
Holnap sajnos nem jó, munka van :/
510km van a blokkomba, és a lóerőkapzsiság miatt melegedési gondjaim vannak. Én nem keresek kifogásokat, de megállhatunk 15km-enként hűteni, körülnézni, fényképezni, kajálni, cigizni ? Na meg egy dobozos kocsi is megadná a biztonságérzetet kicsit.
Sejtem, hogy kifogásokat keresel, szóval csak jó utat és élvezetes gurulást kívánok hozzá
Sajnos néztem...
Bár sejtem a választ előre, de akkor holnap senkit nem érdekel a korábbi tervezet?
Nézd meg az Árgépet.
Most már úgy vagyok vele, hogy újat is feldobatnék ha valahol látnék egy akciót.
Boboya, a múltkor belinkeltél egy gumikereskedést, ahol igen jó akciók voltak. Melyik volt az?
M. Pilot Road 2.
Van, hogy a tiszta olaj alig látszik a pálcán, én ekkor ráteszem egy fehér papírzsebkendőre azt már megfesti és látod meddig volt olajos a nívó.
Én azért van, hogy nem kímélem a vasat :))) De nem evett még olajat a csere óta eltöltött 4ezer kilométeren :)
Köszi, nem fogom elfelejteni, majd rákérdezek nálad jövőre, addig még téligumi az autóra, új kipus, féktárcsa a motorra és az egyéb járulékos költségek jövőre műszakizik mindkét járgány tavasszal, minden más csak utána :)
Milyen ROAD 1-2?
RoadAttac?
PilotRoad?


Road Attac 1 kiváló
Road Attac 2 - egy kalap szar....kevesebbet megy el, mint az 1-es...pedig nem így reklámozzák
Jeremy!

Na mi van? Hazaértél?
Mik az élmények, tapasztalatok. Bevált minden?
Road1-essel mik a tapasztalataitok?
Foregonnak olyan van fent, de nincs nagyon oda érte. Azt mondja lassan melegszik be, és nem is tapad nagyon.
Azt is halottam hogy hajlamos kockára kopni.
Jól beszoptam, PESTIMOTOROS lehúzta a rolót 26-áig, és nem tudom feldobatni a kiszemelt gumit horvát túra előtt.

Ha tudtok valahonnan:

150/70-es Road2-est keresek ha van valakinek eladó.
Ami még szóba jöhet, nem túl öreg BT 020, 021, 023.
Akkor én örülök , mert eddig akárhányszor néztem, mindig az F betű fölött volt a szint a pálcán, egyetlen millimétert se ment lejjebb az 5.000 km alatt.
Persze aki tolja a gépet, annál ez nem is csoda
Valami Repsol 10W50-es van benne, full szintetikus.
100-130 között megyek általában...pályán max 140
de Tby kicsit sem húzza neki.
2x procycle 10w-40 1x repsol 10w-40
Na, akkor nem is isti, hanem te, sorry... milyen olajat használsz?
Én három periódust mentem le.....minden cserénél megmaradt 1 liter és cserekor a felső szint környékén van a szint