Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még jó hogy nem indultam el veled, még a végén lemaradtam volna
Hali!

A hang nem tűnt el, sőt talán már picit hamarabb is jelentkezik. Lehet ez csak megszokás kérdése lesz. Legközelebb (ha mégis lesz közös fékfolyadékcsere :) ) akkor kipróbálhatnád 1 karika erejéig, szívesen odaadnám neked. Illetve maga a menethangja is picit talán változott az új felfüggesztés beállításoknak köszönhetően, ez nem zavaró. Bár a másik hang sem az már, kezdem szokni, szerintem ez ilyen.
Tényleg köszönöm a segítséget! A héten szétnézek fékfolyadék ügyben. DOT 4 igaz?
Üdv.!

Most ültem át az F-es GS-re nem is olyan régen. Előtte egy kis 125-ös CBR-em volt. Az előtt pedig sok féle 50-es kisgép. A tapasztalatom kevés ugyan a többiekéhez képest. De ahogy olvastam, nem motoroztál még. Nekem nagyon jól jött egy néhány hónap tanuló idő a kis CBR-el. Ez tényleg néhány ezer km-t és talán 9-10 hónapot jelentett, közbe egy téllel. Viszont fő a fokozatosság, ezt mondta nekem az oktatóm is.

Egyébként tényleg elég kezes a GS, bár az enyém pont most ment át egy beállítás változtatáson és tanulhatom újra a vezetését :)
Holnap..Mecsek burger? Balcsi karika? Lila füred...valami?
Nem tudom mennyivel kisebb... szerintem azért nem 2 centivel.

Nyári időben igazi átok, mert meg lehet főni mögötte.. még protektoringben is. Éppen ezért nem ritkán állva motorozok hosszabb-rövidebb szakaszokon.. főleg ha csak nézelődős 100-110 a tempó. Esőben meg télen tényleg nagyon jó. Esőben csak a térdem külső széle (hasidom védi) és a vállam lesz enyhén vizes.. (városon kívül, ha nem kell megállni még az esőruha is felesleges) -6 fok körül volt a leghidegebb amikor a Divivel mentem, de nem tűnt hidegebbnek mint a csupasz GS-sel anno a +3 Celsius..Pedig a GS-t 110-120 között használtam a Divit meg nem éppen

Nekem egyébként úgy van beállítva a cucc hogy a homlokomra nyomja a szelet (a próbálkozásokból azt szűrtem le hogy így a legkevésbé zajos). A sisak plexim ugyan olyan bogaras mintha nem is volna, mondjuk ha kicsit görnyedtebben ülök akkor lehajtott plexi nélkül is lehet haladni 200 körül..

Igazából én ellennék simán egy kevésbé szélvédett motoron is... vásárlásnál se volt kritérium, ezt dobta a gép
szerintem utána se akarj
tegnap este elkaptam kb 100al egy baszott nagy csíbort(gondolom hogy az volt mert nagyon mocsárszaga volt)
beterítette a plexit úgy hogy alig láttam megállni
... ja meg ott van alvaro is
Hát nem feltétlenül egy évig hanem inkább adig amíg nem érzem magamat biztosnak egy kicsit.Ez lehet 1 hónap is.Ha azalatt kiismerem a jószágot akkor utána bármi lehet.De én inkább 1 évre jósolom ezt dolgot.Magamat ismerve.Lehet hogy nem biro ki hogy csak 100-al járkáljak sőt tuti de gyorsabban meg nem merek.Egyenlőre :D
35kw nem 25 De nekem az tökéletesen elég.Motorozni megtanulni ezek az erőviszonyok szerintem teljesen jók.Nem akarok egyenlőre 200-300-al rohangálni.Később majd lecserélem meg veszek jobbat ha korlátlan lesz.De tanulni jólesz.
Ugyan már.
Vannak... ööö.... van kivétel
Nyert:-)))

Mindenki megnezi mi a vege a motornak vagy a merszenek:-))
Dehogynem:-))) mindig jobb kell csak hat ugye a lehetosegek..

Amugy a a2...vagyis 25kwos mocit veszel annak olyan 160 a vege....tehat ne varj tole csodat...
de mindegy is mert itt mar szital a moci...foleg csomagokkal
Ez csak szöveg , hogy 1 évig csak 100-al fogsz menni
Úgysem fogod kibírni , h ne menj gyorsabban. Amíg egyenesen kell menni , addig az a hülyének is megy.

Az enyém május óta van meg , ezelőtt egy 125-ös Etz-m van. Nagyon szeretem a GS-t, meg vagyok vele elégedve!
Amugy akkor lassan végzel mivel a kepeid alapjan a tied olyan 2cm rel kisebb csak:-)))
Probaltad mar? Naugye... teljesen mas erzes.
Hát lehet.Sőt biztos de az még jócskán odébb van.Egyenlőre megelégszem ezzel.Elvisz bárhová,Keveset fogyaszt, megbízható.Ettől jobb egyenlőre nemkell.
Ahogy eléri majd a preferált utazósebességed a 140-150-et ott fog eljönni az a pillanat hogy kénytelen leszel nagyobb motor után nézni...
nos a szélzajt nem is említettem....de hát az mp3 hangosabb volt a süvítésnél:)
Ha csak ilyen ordenáré nagy plexi* mögött lehetne motorozni én biztos abbahagynám a dolgot


*mondjuk téli használatnál még szódával elmegy
Hát én max 150-el járkálnék vele de azt is csak pályán.De nem most hanem majd amikorra rutint szerzek az meg még sok idő.Az meg hogy E vagy F az nálam tényleg csak a külső miatt van.Az F sokkal jobban tetszik.Ennyi.
Ezt addig vedd meg ameddig eladó....aztán cseszheted
Vélemény:
- f-es konnyebben eladhato
- lehet belole e-st csinálni
- nagyobb temponal jobb

Nekem - ha megnezed a lapomon milyen volt- nem kellett sehov bujkalnom 150nel se.
A banditom gyari plekoja 130nal mar letol..
Tettem ra egy kis potlast....szelaj van de 217et ulve mentem vele
Most tettem ra egy nagy plekot (robogo alap kicsit atalakitva,megvagva)...most mar szelzaj sincs.

Nem baj ha 100nal is csendesebb az elmeny
Igen erre jutottam én is.Nemkell kivélhedt 125-ös 250-es halott gép.
Ha meglesz a jogsim és veszek egy ilyet akkor először csak melóba fogok bejárni vele.Ez 50km háztól házig.Első 1 évben csak szokom és nem is száguldozok.Nem tervezek egyenlőre bandába sem verődni.A súllyal meg szerintem nem lesz probléma.Szerintem aránylag jó fizikumú vagyok ehhez a géphez.Majd ha elég rutint szerzek és valamennyire magabiztosabb leszek majd akkor jöhetnek a haverok és mehetünk a Mátrába meg ide-oda...
de addig csak a megszokásra megyek.Kikell ismernem.
:-)
én mondtam.

És a hang eltünt? Mert ha igen akkor a csavarok voltak a forrás
Csak azért kérdeztem, mert a leendő kollega azt írta, F-es kellene neki inkább, de szolid túrázásra. Ha viszont ez a szolid túra csak annyit jelent, amit írtam, és addig nem számottevő az idomozás előnye, akkor nyugodtan gondolkodhat E-sben is akár Engem is inkább csak 120-130 környékén zavart a szél.