Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, azt a múltkor elfelejtettem mondani hogy nem égett a lámpád, csak a helyzetjelződ. Aztán amire megálltunk már elfelejtettem. Kicserélted az izzót?
ezt már le sem mertem írni, mert túl igényesnek gondolnátok.
És nincs benne jacuzzi se.
Rakd rá, kérd meg lacit, nézze meg az akusavat, mennyi van benne, de én is lehettem, mert tegnap lehet rajtahagytam a lámpát, amíg az indexedet csináltam... vagy legalábbis rémlik valami
Nehogy megedd... mi az, hogy nincs garancia? Ilyen konkrétan nincs...
Ha ez a képen lévő, akkor ez egy egyrétegű sátor, semmire nem alkalmas, konkrétan nem véd a hideg a nap és az esőtől sem...rakás fos, tartsátok magatokat távol tőle!

Elérhetőség: Raktáron
Szállítási idő: 3 munkanaptól
Garancia: Nincsen
Akkor nem is pislákolna a lámpa indítózásnál szerintem.
Nekem is ez ugrott be elsőre :)
kapcsold át a piros gombot
A töltést és is meg tudom mérni, csak be kell tolni előtte, de nem hiszem hogy ezzel lesz a gond, de legyen igazatok. Ha meg találtam a hiba okát megírom...

Köszöntem!
Sajnos már nincs mindenkinek saját gépe (reméljük mihamarabb újra), utaskodnak na meg robogó....,de általában akad valaki akivel tudnak gurulni...
Így távolból nem lehet biztosra megmondani mi a baj, nézesd meg valakivel.
Méress töltést valakivel, szokott ilyesféle gond is lenni bár ha rövid utakat mész nap mint nap akkor képes lemerülni mert nem tölt annyit amennyit kéne...
Na ja vmi gebasz lehet az enyémmel is, nem akart simán indulni a kicsike. Ma ráteszem töltőre.
Az akksival nincsen gond, és a relé sem kattan?! Ezek szerint azzal lesz a baj?! Gondolom valahol a hátsó idom alatt lehet?!
Relé kattog?...valószínüleg az lesz ha az akksi jó, de az akksik hirtelen szoktak meghalni mostanában....
Hmmm...nem töltötted ki az adatlapot, így lehet nehezen fogsz választ kapni a társaságtól
Én nem találkoztam ilyen problémával
Sziasztok!
Tapasztalatok már olyat GS500-on, hogy nem indít?! A kuplung kapcsoló renben működik, alig észrevehetően el is halványul a lámpa, mikor az önindító gombját benyomom, de ennyi. Az akksiban a feszültség rendben van, és ha az önindítón mérek feszültséget, miközben nyomogatom gyprsan az önindító gombját a kormánykapőcsolón, akkor néha egy-egy pillanatra tudok csak mérni néhány voltnyi értéket, aztán újra 0. Az önindítót ha direktben rákötöm az akksira, akkor működik.
Esetleg találkozott valaki ilyen hibával?!
Köszi szépen, még az is lehet szavadon foglak
Na igen, jó hasznát vettük, valóban elfért mindenki cucca
Meg persze jövőre is kölcsönkérheted a sátramat
Úgyis kell egy raktár a társaságnak
kicsit idegesnek tűnsz ...
majd irj ha jó lessz eccer csak .
Tuti sztornó ahogy azt már tegnap is megírtam!
Nem köszi rendes vagy , idén már nem megyek túrázni úgy sem, ráér a sátor vásárlás. Most sokkal fontosabba dolgokra kell a lové
Ugy látom levegő lettem !
Megelőlegezzem?