Bluenak intéztem a kérdést, mert nála nem láttam értelmét a lélektani határnak, mivel a valósághoz kb köze sincs, legalábbis én ezt szűrtem le a példájából
Én annyi pénzért szoktam motort venni amennyi nem fáj még (nagyon), akkor sem ha önerőből vágom gallyra (szerencsére ilyenre még nem volt példa)
A szeptember második felének melyik részét nem érted? Nincs Mo-on, de Eu-ban sem Fekete ABS-es 2012-es modell. Japók augban gyártják le, pár hét míg ideér! Ne idegesíts, már így is tűkön ülve várom!
Nálam 1 milla volt a lélektani határ, és bár egy picit túlléptem, de legalább kápéban, a bankok közreműködését igen messze elkerülve (na jó, fel kellett venni a pénzt). Fényes optimista 2008 volt, de éljen a paranoia.
Ha felhívod őket és lebeszéled velük telefonon, vagy emailben, akkor én elviszem neked a jövő héten ha gurulunk. link1 link2 link3
Aki ráér jövő héten hétköznap, az gurulhatna velünk egy lazát a Vénasszony-hágón.
Eddig Sonyika meg én megyünk.
Sonyika, szerdát mondtam, de nekem még a hétfő, kedd is jó, ha neked is.
Megjelenítve itt, hiszen könnyen szinkronizálható a karburátor Suzuki GS500, hanem más dwucylindrowcach. Hogyan ragaszkodnak, akkor használja ezt a módszert négy
Pokazuję tutaj, jak w prosty sposób można zsynchronizować gaźniki w Suzuki GS500 ale też i w innych dwucylindrowcach. Jak by się uprzeć, to można tą metodę zastosować przy czterech
De egyszer lesz nálam, is motorcsere...és nagyon a NAGY túramotorok felé hajlok....
Pan Europa, FJR....
No ugye majd 4 milliót viszont nem adok ki egy új motorért...mikor 1,5-2 környékén már van használtba.
Azért nálam is van egy lélektani határ.....Ez 2 milka
No és persze a hitelkonstrukció se mindegy!
A Banditát 100.000 befizetéssel hozhattam el.
Ez ma már nincs....
A legjobb eset tudomásom szerint az 50% önerő
És mennyit túrázott?
Természetes, hogy nagy tempónál jobban fogja a szelet, de csak pár példa:
Nem volt belőve a motorom....3 doboz, Horvátország 6,2L átlag
Nem volt belőve....3 doboz, Ausztria, Szlovénia 5,8 átlag
Be volt lőve, 3 doboz, Ausztria 5,1 átlag...
Szóval a 3 doboz felpakolva mint állat - és mégis csökkent a fogyi?
Ha jól teszed fel, akkor a lábaid, illetve a spioler elvezeti a menetszelet. A hátsó dobozt meg ugye Te magad árnyékolod le.
Én eddig az összes motorommal megtettem vagy 180.000km-ert, túrákon mindig 3 dobozzal (2003 óta túrázom), de fogyasztásban nem látszik semmi. Inkább az, hogy HOL (milyen az aszfalt), és mennyivel mentünk...
Itt nem lehet látni szerintem......Épp ezért vicces, hogy egy autónál ha csak az üres csomagtartó váz van fent már azon meglátszik. Ha meg 1-2-3 bringa is akkor még jobban...
Ennyi ido alatt kifaragtam volna fabol.
Nem letezik hogy ennyire kenyelmesek ezek a japok.
Én annyi pénzért szoktam motort venni amennyi nem fáj még (nagyon), akkor sem ha önerőből vágom gallyra (szerencsére ilyenre még nem volt példa)
Mindenképp csekkre vágysz? Én a héten még nem is ültem motoron, csak tegnap a Fazeren.
Ha felhívod őket és lebeszéled velük telefonon, vagy emailben, akkor én elviszem neked a jövő héten ha gurulunk.
link1
link2
link3
Aki ráér jövő héten hétköznap, az gurulhatna velünk egy lazát a Vénasszony-hágón.
Eddig Sonyika meg én megyünk.
Sonyika, szerdát mondtam, de nekem még a hétfő, kedd is jó, ha neked is.
Merkantilnál kb 15% önerővel elhozható...
Én az f) pontra szavazok.
176 km/10,5 liter
Hogyan hajtottam a motoromat?
a. Ultra nyugger (babettás szánakozva rám néz..majd könnyed gázfröccsel állva hagy.
b.szabályokat sebészi precizitással betartva
c.tempós lendületes (a km. óra úgyis fölfelé csal)
d.Szolgálj geci! (mindent megkapsz,segged kinyalva...mutass is valamit)
e. duck tape protection (ha holnap szívátültetés kell azt is leszarom)
Csak azok válaszoljanak akik ismernek
Megjelenítve itt, hiszen könnyen szinkronizálható a karburátor Suzuki GS500, hanem más dwucylindrowcach. Hogyan ragaszkodnak, akkor használja ezt a módszert négy
http://www.youtube.com/watch?v...
A leírás:
Pokazuję tutaj, jak w prosty sposób można zsynchronizować gaźniki w Suzuki GS500 ale też i w innych dwucylindrowcach. Jak by się uprzeć, to można tą metodę zastosować przy czterech
FJR-t én is szeretnék...bár annyi jó motor van hogy lehet sose nem is lesz
De egyszer lesz nálam, is motorcsere...és nagyon a NAGY túramotorok felé hajlok....
Pan Europa, FJR....
No ugye majd 4 milliót viszont nem adok ki egy új motorért...mikor 1,5-2 környékén már van használtba.
Azért nálam is van egy lélektani határ.....Ez 2 milka
No és persze a hitelkonstrukció se mindegy!
A Banditát 100.000 befizetéssel hozhattam el.
Ez ma már nincs....
A legjobb eset tudomásom szerint az 50% önerő
Hazafelé Susnyás...4-es...M0-M5-M0-M6-Batta
1db rendőrt nem láttam...Se villogó kocsikat.
Szóval szerintem specifikált helyre költöztek, ahol tudják, hogy az ember úgy is belefut.
Természetes, hogy nagy tempónál jobban fogja a szelet, de csak pár példa:
Nem volt belőve a motorom....3 doboz, Horvátország 6,2L átlag
Nem volt belőve....3 doboz, Ausztria, Szlovénia 5,8 átlag
Be volt lőve, 3 doboz, Ausztria 5,1 átlag...
Szóval a 3 doboz felpakolva mint állat - és mégis csökkent a fogyi?
Ha jól teszed fel, akkor a lábaid, illetve a spioler elvezeti a menetszelet. A hátsó dobozt meg ugye Te magad árnyékolod le.
Én eddig az összes motorommal megtettem vagy 180.000km-ert, túrákon mindig 3 dobozzal (2003 óta túrázom), de fogyasztásban nem látszik semmi. Inkább az, hogy HOL (milyen az aszfalt), és mennyivel mentünk...
Itt nem lehet látni szerintem......Épp ezért vicces, hogy egy autónál ha csak az üres csomagtartó váz van fent már azon meglátszik. Ha meg 1-2-3 bringa is akkor még jobban...