Nem lesz azzal semmi baj csak kondenzvíz lesz, a szelepek meg szinte mindegyiken zörögnek egy kicsit 40000km fölött, de az más motornál is. Az FZ6 jó gép, nincsenek vele általános bajok.
Ha hűtőfolyadék lenne és nem tölti utána, akkor az biz elfogy és akkor nem csak lámpától lámpáig megy fel a víz. Egyébként a cbr-nek is hamar felmegy a vízhőm. városban, ebben a kánikulában meg pillanatok alatt, szóval az normális. Min. 70-80-as folyamatos tempó kell a hűtéshez.
A Hondák évek óta nem tudnak többet, mint bármelyik másik japán. Most kb. úgy néz ki a felállás, hogy a Honda-Yamaha-Suzuki nagyjából ugyanazt a minőséget tudja, a Kawasaki meg valamivel szarabb. Persze 10-12 éve még nagyobb volt a szórás minőség terén, de azóta nagyjából semmi.
Általában három fődarabból áll egy ilyen konzolrendszer. De azokat az oldaldoboz konzolokat amiken nincs ronda műanyag platni nem érdemes leszedni (szvsz), mert egyáltalán nem feltűnőek és több hasznuk van még doboz nélkül is mint hátrányuk.
1-2 napja linkeltem egy képesmotoros hirdetést.. már ha olcsón akarsz jó (használt)dobozt.
Még nincs. Lehet, hogy holnap felhívom. Szeptember közepétől azért jó lenne használni a konzolt, arra van betervezve pár út. Amúgy az ilyen 3 dobozos konzolokat egyben csinálják, vagy a két oldalsó tartót azt le lehet szedni külön is? Mert a szezon legnagyobb részében nincsen rájuk szükségem.
Tudtok valakit ajánlani, aki korrekt áron csinálna a gs-re doboztartó konzolt? Egy top case-t és két oldal doboz tartót szeretnék. Akinek van ilyennel tapasztalata, az megírná, hogy 3 nagy doboz mellett az utasnak is marad-e elég helye?
Nekem volt FZ6-om. Semmilyen problémát nem tapasztaltam, amiket írtál még csak megközelítőleg sem. Mindig hibátlanul működött, nem melegedett, semmi szelephang.
Szomorú kiábrándító történet. Mentem ilyennel, nem tetszett, de azért nem gondoltam volna, hogy ennyi gond van vele, pláne..... mert attól még hogy olcsó, nem kellene feltétlenül szarnak lennie. "Ne lepődj meg: ez egy Honda."... lassan ezt a közhelyt is újra kell fogalmazni.
Ma voltunk egyik kollégámmal egy FZ6-ost nézni. (most csinálja a jogsit)
2010-es keveset futott szép motor. Körbejártuk, mentem is vele, enyhe sérüléseken kívül nem sok baja volt ránézésre.
Viszont hidegindítás után rövid ideig mintha hallottam volna a szelepeket. Nem volt hangos, de azért voltunk ott hogy mindenre figyeljünk. Ahogy bemelegedett már semmi hangja nem volt.
A másik pedig, hogy a kipuffogó illesztésnél (sportdobbal vette az illető, és visszarakta a gyárit) csöpögött a víz. Ez mennyire normális? (ez is indítás után) Gondolom a még hideg kipun lecsapódott az égéstermékből származó víz.
Az nem lehet hogy a hűtőfolyadékból is jut valami a kipuba, valami hiba folytán? ...csak az tűnt fel hogy többször említette, hogy gyorsan felmelegedett neki a motorja tempósabb szakaszokat követő piros lámpázásoknál. Mondjuk ez még érthető is, de nem fordulhat elő hűtőfolyadék szivárgás?
Szívesebben veszek meg egy ápolt, de használt gépet, mint egy TOTÁL JÓÓÓÓ, de ránézésre is lelakott motort.
Én azért ahol lehet óvom a mocim....akármelyiket