A dőlésszög majdnem egyforma, csak a sportgépes még be is ült a kanyarba. Ezzel jobban kikerült a tapadási körből...GS-el is lehet feszegetni a határokat. ...valameddig
http://www.youtube.com/watch?v...
"1983 Suzuki GS450A Suzukimatic
450cc Automatic- No Shifting! No Clutch!
Very Comfortable, Easy to Handle and Fun to Ride"
Átpozícionálták... azért lett olyan a GS500 amilyen. A gyár szempontjából sikertörténet, tehát mégiscsak jól döntöttek. Szinte változtatás nélkül megtartották a GS450 blokkját, és lespóroltak minden drága kacatot a motorról (egyébként a német piacos GS450-ek is fapadosak voltak, a többihez képest), bár az elején még az állítható első futóművel meg a csutkakormánnyal megpróbálták meglovagolni a sportos motor vonalat, de később ezek nélkül is ugyan úgy el tudták adni a portékát.
Halkan megjegyzem, hogy a 450-esből volt automata váltós verzió is az usában!
Nem hiszem hogy aki használ egy motort és évente nem fut legalább egy olajcserényit az ne cseréljen legalább évente olajat. Legalábbis a normálisabbja lecseréli ilyenkor is.
A kipufogója az tulajdonképpen rozsdamentes... az enyémen is szinte teljesen rozsdamentes volt amikor eladtam, pedig télen is használtam sokszor.
http://www.grando.hu/iglu-2-sz...
Gondoltam, hátha érdekel.
A mai napi biztos alma ?
http://youtu.be/FYIJm7101pg :D[/L]
http://www.youtube.com/watch?v...
"1983 Suzuki GS450A Suzukimatic
450cc Automatic- No Shifting! No Clutch!
Very Comfortable, Easy to Handle and Fun to Ride"
Halkan megjegyzem, hogy a 450-esből volt automata váltós verzió is az usában!
http://www.sportmotor.hu/motor...
(még ha ezen a képen éppen nem is teszi le, mert a motorhoz szorítja)
A kipufogója az tulajdonképpen rozsdamentes... az enyémen is szinte teljesen rozsdamentes volt amikor eladtam, pedig télen is használtam sokszor.
Zolinak pedig... volt ilyen színű belőle.