Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gondolom senkit sem érdekel ezért utolsó off az endúrózásról:
kicsi és/vagy könnyű embernek egész jó választás az önindítós xl600(van rajta berúgó is)
nem kimondottan könnyű de nagyon jól eltalálták a súlypontját, szóval annyira nem izzadós
17es a hátsókerék, így aki 170alatt van az is kényelmesen elvan rajta
az ülés maga a gyönyör az xr-hez képest, az ára szinte semmi(pl egy ser-hez képest) 100as utazót tudja hosszútávon is, bár kicsit szeles
haverral múltkor toltunk 750km 1 nap alatt és túlélte, pedig fogósabb terep is volt benne, és azért egy túragépnek is becsületére válik ennyi egy napra
szóval ennyi
kis pénz, kis motor nagy túra nagy boldogság
GS-be asszem jó volt.
Egy banditnál láttam hogy megolvadt és deformálódott SV-be meg félcentivel kisebb volt.
Na akkor ez megfontolandó
Én is azt akarok most venni bele.
Nem kifejezetten.
Előfordul hogy nem méretpontos.Lötyög vagy szorul a házban.
A gyári meg nem annyival drágább amennyit szopsz vele.
Szerintem a Hilfofiltroban meg lehet bízni!
Ezek szerint az utángyártott szűrők sz@rok. Szerinted mennyire hihető a "gyárival megegyező minőség" ? gsx650f-hez ezt gondoltam http://motoralkatresz.eu/termekek/2584/ köszi előre is a választ.
Akkor ez sem olcsó küzdősport......................vagy rohadt nehéz meg izzasztó.
szerinted van benne?

a könnyű gépnek ára van, vagy a vasakon spórolnak vagy máshol
ha nincs önindító legalább 10 kiló mínusz
de lehet ktm stílusban is spórolni egész jól össze is jött nekik, aztán reped a váz, meg a kerékagy meg a többi kacat
ami persze csak a csóróknak hátrány, akinek van zsetonja az ki tud cserélni rajta mindent időben és mindig jó a gépe
Önindító?
xr650-et ne vegyél a 60 kilódhoz
ha megfekteted rugdoshatod végkimerülésig
ráadásul kurvára kényelmetlen hosszútávon
nem mondom hogy ezek nem küszöbölhetőek ki valamelyest de nem lesz olcsó, és tökéletes sem
és ha a 140 kilós gépet túrásítod+ a cuccok akkor sem fogod tudni felemelni egyedül
ha meg már ketten vagytok akkor tökmindegy hogy 140 vagy 180 kiló
basszus ...magam előtt látom az egész szitut...
Na azért
Én úgy vettem, hogy eleve meg volt rajta repedve a burkolat, volt rajta pár esztétikai hiba, de így kevésbé fáj ha éppen én fektetem meg úgy, hogy annak esetleg vmi nyoma is marad (mert hát lássuk be előfordul időnként).
...úgy én is simán szoktam, tudom döntögetni
Mondjuk a mozdulat nem volt rossz, esélyes, hogy mégis versenyben vagy
Ja ausztria lett.de nagyon jo.
Tigrisbukfenc 3 km/órával nem számít?
-s +r
Rossz a perspektíva, én hiszek a sorsban és csak felkészültem az eljövendő csapásokra. Most komolyan, te is tudod, "aki más esett és aki fog", na én már letudtam
Végül is Ausztria lett?
A videót meg dobd fel dupla sebességgel és kész.
Egyébként meg a látószögön múlik minden. (ha lehet manuálisan állítani)
Ha nagy látószöget állítasz be, olyan mintha 200-al vennéd a kanyarokat, viszont nem lát semmit a néző, meg olyan mintha csőben menne...
Egyenlore az elso ezer km megy fejbol.a tobbire nem emlekszem.de tuti hogy ketezer alatt nem volt ketszaz egyenes.
Videokon meg molyolok mert olyan lassu mindenki mintha mezbe ragadt volna.
A jó endurók mind kicsik... a még jobbak pedig még kurva erősek is hozzá

A 690-es KTM olcsóbb alternatívája használtban az XR650R.. az hatvan valahány ló meg 140 kiló és csak 7-8százba kerül nem milliókba
Nem, ez önbeteljesítő jóslat.