De csak azért kellett mert pont vettél. A gerincprotiról is élesben koptattad le az árcédulát, meg XJ900 is. Ezért nem veszek én ilyeneket. Amikor megvettem (megvetettem ) a defektszettet, fostam is hogy élesben kell majd lepróbálnom.
Ha lesz majd pénzem egy ilyen batárra, amiről továbbra se vagyok meggyőződve egyébként hogy olyan fantasztikus döntés, akkor lesz annyi is hogy hátra légrugó kerüljön.. álló helyzetben számít úgyis csak a magasság. A mostani kínálatból egyedül a 990-es Adv borzongat.. bár a 690-es valószínűleg jobb.
Nálam van tarcsiban egy-egy... de eddig soha se nekem volt szükségem ilyesmire. De inkább hordok magamnál, mert más úgyse hord aztán elmennek az értékes órák egy ilyen bagatell dolog szerelésével, amikor motorozni is lehetne
Hát azt gondolom.De eddig nekem egy motorra sem volt panaszom h kényelmetlen lett volna.amikkel eddig mentem.Utasként.Jó nem 2000km-eket csak pár kört.De úgy még simsonon is elvoltam.Azzal csak az volt a gond hogy ott a sofőr volt 50 kiló vasággyal én meg 110 és én ültem ugye hátul.Milyen jókat egykerekeztünk.1 miligáz és már emelte az orrát a simo
A legnagyobb nyugalom és szabadság ilyen motorokkal motorozni, mert nem lebeg ott az anyagi csőd és a sok kárba veszett ápolással töltött idő motorozás közben a fejünk felett, pláne ha valahol nem adja ki... Pufff leporolod magad, röhögsz egy jót aztán mész tovább
Mutáns geci ez a Dipshit, elfogyasztja az ekét is az Diviről, mert körforgalomban is előz, lekopik az oldalidom, aztán 20-al eldobja a soderágyban, majd elrendezi a cuccot, mintha 120-al szánkózott volna és felrak pár sírós képet. Nézd meg, minden motorja sír az arcán, mert előre tudják, ha nem fossák szét magukat, előbb utóbb valahol Kazahsztánban kötnek ki
Néha megesik.. bár ez nagyrészt betudható annak hogy 3 mázsa körül van a motorom én meg vagyok 60 kiló és a lábam se ér le róla megnyugtató módon.
Egyébként aszfalton kanyarban tényleg szeretem borogatni
Nekedvalók.......................csak nem a GS-el.
Egyébként aszfalton kanyarban tényleg szeretem borogatni