Azt nem, de pl. én utólag kurva jól döntöttem, mert nem sajnálom. Motorikusan kibaszott penge a vasam, kinézetre meg kezd Mad Max feelinget felvenni.
Egyébként Lovy gépe és Ganjaé is kibaszott pöpec, mindketten vasbuzik. Lovy képes volt kicseréltetni a szimeringeket eladás előtt, Ganja meg egyfolytában nyálas őzbőrrel tisztogatja
Én lefosom, hogy néz ki, csak full sintetic olajjal etetem és odaguggolva hallgatom, hogy nincs-e zörej és 2 hetente befizetem egy Thai kurvára, állítólag szereti
Itt mondták a fórumon, csak nem basztak át a srácok!
Hát abban egyetértek hogy csak egy használati tárgy és élvezni kell.Nyilván dicsőíteni nem fogom és minden nap csókolgatni meg 6x mosni.Csak rendben tartani.Egy-két karc engem sem hatna meg,de ha egy idom repedne meg azért már lehet morcos lennék...
De tudom te döntögetni is szereted őket
Nincs kötelező jellegű összefüggés a külcsín és a megbízhatóság között... bár nem ritkán a legszebbre szétpolírozott és kisuvickolt motorokkal bánnak műszaki szempontból a leggorombábban
Nem.. de a motor is csak egy használati tárgy. Én nem azért vettem hogy vigyázzak rá, hanem hogy élvezzem. (ennek ellenére nem szoktam lelakni a motorokat, de attól sem emelkedik meg pulzusszámom ha karcos lesz..)
A GS-emre se vigyáztam különösebben, aztán meg lehet nézni hogy adtam el. Nem nézett ki rosszul...pedig a rendszeres szervizelésen és bemelegítésen, valamint a sós téli utak utáni azonnali slagos lecsapatáson túl egyéb különös figyelmet nem kapott.
Hát azt azért nem hiszem.Ha nem is újként feltüntetni de minél jobb állapotban megőrizni hogy sokáig szolgáljon, gondolom ez mindenkinek célja.Nem az első nap nyéllé hajtani aztán kuka.
Legalábbis ha nekem lesz egyszer akkor én biztos nem vágom haza hanem igyekszem megóvni az állapotát minél jobban.
Ja... helyette egy néhány ezer forintos matricát karcol. Sokkal jobb
Egyébként sosem értettem azokat akik a 3-4 évesnél idősebb motorjukat újszerűnek akarják megóvni. Kell a használt motorra a patina..mint öregember arcára a ránc (fura is lenne nélküle)
Hát tényleg szép vas, meg a leírás alapján szépen karban is van tartva.Tényleg álom gép lehet.De nekem előbb még jogsi kell rá hiszen anélkül kipróbálni sem tudom + még pénzt is kell gyűjteni.Az ára meg huhh de mondjuk tényleg patent.Ha tavasz környékén még meglesz március, április akkor majd beszélhetünk róla :)
Nézd meg az enyémet is, szerintem nálam van az álmaid motorja Referenciát kérhetsz az itteni fórumozóktól: ataaa, ganja, krissal, móni... és mindenki aki látta...
Kifújni alapból nem szabad semmilyen légszűrőt sem, tapasztalat na meg itt is lehet olvasni, hogy miért nem érdemes fújkálni és, hogy miért nem jó a sportszűrő : link
Igen ez a háló szerű volt bent és a nagyobb lyukacsos került most bele. Most rákerestem arra hogy GS 500 levegőszűrő és még két helyet kidobott a google, ahol a hálószerűt lehet kapni, azonos árba van kb a nagy lyukacsossal. Majd legközelebb olyat veszek, de addig még sok sok km-nek kell eltelnie. Ahogy látom a leírásodat még a gyárit lehet érdemes is lenne megfújkálni kicsit oldalról, ha esetleg be kellene vetni a tartalék alkatrészt :)
Fel is kaptam a fejem, mikor mondta a rádió......
Mindjárt indulok a család után Jászladányra. Amúgy se a 4-esen akartam menni (unalmas) - a mellékúton meg legalább kevesebb a yard, és úgy se lehet hasítani.....
Egyébként Lovy gépe és Ganjaé is kibaszott pöpec, mindketten vasbuzik. Lovy képes volt kicseréltetni a szimeringeket eladás előtt, Ganja meg egyfolytában nyálas őzbőrrel tisztogatja
Én lefosom, hogy néz ki, csak full sintetic olajjal etetem és odaguggolva hallgatom, hogy nincs-e zörej és 2 hetente befizetem egy Thai kurvára, állítólag szereti
Itt mondták a fórumon, csak nem basztak át a srácok!
De tudom te döntögetni is szereted őket
A GS-emre se vigyáztam különösebben, aztán meg lehet nézni hogy adtam el. Nem nézett ki rosszul...pedig a rendszeres szervizelésen és bemelegítésen, valamint a sós téli utak utáni azonnali slagos lecsapatáson túl egyéb különös figyelmet nem kapott.
Legalábbis ha nekem lesz egyszer akkor én biztos nem vágom haza hanem igyekszem megóvni az állapotát minél jobban.
Egyébként sosem értettem azokat akik a 3-4 évesnél idősebb motorjukat újszerűnek akarják megóvni. Kell a használt motorra a patina..mint öregember arcára a ránc (fura is lenne nélküle)
THX az infót
...vagy venni egy szép, egész nappalis tengerpartos tájképes tapétát
GS500F
(Nyugi, az ár irányár)
http://www.akmt.hu/sufnituning...
A BAL a szar.....a JOBB a gyári....
Jeremynek is a JOBB oldali volt bent, és BAL oldalit vett....mert ezt kapott.....
EZ NEM SPORTLÉGSZŰRŐ!
NEM KELL FÚJOGATNI semmivel! Ez a gyári SUZUKI légszűrő (bal oldali)....a JOBB oldali meg az utángyártott szar (Hiflofilto)
A SPORT LÉGSZŰRŐ FÉMBŐL VAN......a simába PAPÍR...
A SPORT LÉGSZŰRŐT be kell fújni légszűrő sprayvel.....a simát 3000-ként kifúvatni LEVEGŐVEL (bentről kifelé)
A leírásba SEHOL nem írtam oda, hogy a jobb oldali a sportlégszűrő!
EZ EGY Sportlégszűrő:
Mindjárt indulok a család után Jászladányra. Amúgy se a 4-esen akartam menni (unalmas) - a mellékúton meg legalább kevesebb a yard, és úgy se lehet hasítani.....