Azért volt ott példamutató 60-90-es haladás is a Dunaparton. Már majdnem le kellett parkolnom a meghatottságtól, hogy milyen szuper túravezető vagyok.
A meleg levegő és a huzamosabb haladás egyfolytában sokat javíthat a fogyasztáson.
Én jövőre így szeretném kezdeni a szezont. De ha nem is profi tanfolyásra mennék, valami aszfaltos placcra (ami nem dzsuvás és nincs szétkoptatva) lerakni bólyákat (vizespalack ) és gyakorolni.
Főleg ilyeneket hogy: szűk forduló megrakott tanktáskával, meg meredek lejtő a visszapillantóra akasztott sisakkal.
Én imádom azt a cseh barna tréninget amitől úgy nézek ki mint egy plüssmedve............de komolyan............barna bolyhos műszálas anyagú borzalom volt régen.
Igazából nekem is csak azért lenne több pénz tavasszal, mert ha októberben lejár a műszakim, tavaszig elrakom a vasat, és közben lehet, hogy jut a teleszkópokra meg a nyeregre is idő és pénz. Gondolom, egyikre se árthat némi költés, már csak kényelem és biztonság szempontjából is.
A vezérléssel nem foglalkozom túlságosan, csörög, hát csörög (ami működik, ne nyúlj hozzá), de mivel az átlagos fordulatszámom 5.000 és ez alatt van, így sok bajt nem okozok remélhetőleg.
A türelmetlenek általi letarolásról az jutott eszembe, hogy én is elbambulhatok, aztán húzok egy kövéret (bár nem fenyeget), és máris simán beleszálltam az előttem cammogóba... szóval igyekszem úgy menni, ahogy lehet.
Jaja, meg lehet, de ez olyan, mint a te hátsó fék használatod/nem használatod... jobb lenne azért egy profitól tanulni.. csak hát ...inkább benzinre meg gumira, azt tanulgatunk a magunk és mások hibáiból...
Pontosan arra akarok rámutatni, hogy eddig az összes motoros közül (beleértve magamat), egyet láttam, akire tuti nem fért rá a tréning és az egy oktató volt! Konkrétan mindig lehet tanulni és szvsz. kell is, de a kérdés, hogy az alapok elsajátításához kell-e...
Na itt bizonytalan vagyok, mert egy profi oktatóval már az alapok is könnyebbek lennének és nem vésődnének be rossz rutinok... fasz tudja, egy biztos, a training nem árt!
Vizsga nekem most volt, semmit nem kellett felkészíteni, jó a fék a gumik az index és a lámpa... csá. 9ezer valamennyi és hali...
Tudod mi a legdrágább? Gyógyulgatni, mert egy türelmetlen fasz letarol, mert cammogsz a forgalomban, na az kurva drága... persze nem te leszel a hibás, de te fogsz lábadozni.
Viszont a csizma és egyebek miatt meg okos vagy, ettől függetlenül díjazom, hogy a saját tudásodnak megfelelően mész és vigyázol magadra! Go training, és addig ne hallgass ránk, ott majd megmondják a tutit!
Nem volt vészesen gyors a tempó egyébként. Csak nekem volt szokatlan (eddig kis CBR-ekkel mentünk csoportba, illetve chopperekkel). Plusz én az átlagtól jobban félek a gyorshajtásos büntetésektől. Megpróbálok felzárkózni azért :)
A motoros tréningek egyébként ezekszerint tényleg hasznosak lehetnek (gondolom erre akart rámutatni a gondolatmenet). Jövőre ha úgy lesz szabad időm, lehet benevezek egy ilyen mókára.
... nem sokkal van több benne