nem mintha az fel lenne telepítve, de van olyan haver akitől megkérdezhetem h ki vagyok a skype-on
no így jár aki ...
(istenverte elektronikus világ! pin kód hegyek, felh név hegyek, jelszavak, paszportok, kapucsengő, aláírási jelszó stb PFÚJJJJJ!)
Hát az én fejem sem káptalan
Én épp most harcolok majd egy GPS-ért:-)
Vártam egy kis pénzt és a duplája jött meg:-) Occó pénz occón megy:-)
Szóval PDA-m vagy komplett navim lesz..... csak a kérdés hogy melyik és mikor:-) de mikor már a szándék megvan bennem - onnanól már resszkesenek az eladók:-)
Egészen más.
A kilóméterórám nem hajlandó 1000 kilóméterenként "átugrani" (napi számláló, seb jelző hibátlan). Sajna már így vettem, így az sem biztos h annyi volt benne, de "Így jártam". Ha esetleg van vkinek otthon 1 fölös órája kevés pénzért, vagy egy kicsivel olcsóbban, szívesen átvenném. De ezzel én is úgy vagyok mint Blue a GPS-el: max 20 perc alatt leveszem, kis csavihúzóval áttekerem, és vissza.
Ajánlom a "Motorozás mesterfokon" című könyvet. Sok jó dolog le van írva, aztán már csak gyakorolni kell. Én is kipróbálnék egy ilyen rendőrrel motorozást...
Üdv!
Grat Nyuszi, Teddy, Góliát!
Ügyesek vagytok (nameg 1 kicsit szerencsések is )
Nagyon szeretném én is rövid határidőn belül a gép ilyesmi (nem végseb) korlátait sérülés nélkül megtanulni. Tudom, olvastam, h a kanyar max 1/4-től nem szabad fékezni. Tudom azt is h a fékezés felegyenesedésre készteti a motort. Szóval TUDOM! de itthon ülve. Sajna már nemegyszer, (pl az Esso partyra menet közben is), valszeg nem mentem ahhoz elég gyorsan h ne lehessen eléggé bedönteni, de asszem megijedtem. És ilyenkor a TAPASZTALATLAN (mint én) pilóta biztosan hibázik. Igen én is átsodródtam. Mindegy, régebben írtam: amíg nem URALOD alattad a lovakat 101 százalékosan addig tanulni kell.
Csakhogy, ilyenkor jönnek a tapasztaltabb motorostársak, és természetesen (jogosan) lelámáznak. Mindegy. Azért van két fülem: Egyiken be, a másikon ki.
Szal csütörtökön megyünk Sirokra. A haver CBR400-RR-el, meg én, meg a sátor, meg többi pakk. A srác sztem TUD. Ráadásul neki 140 körül rezonál úgy mint nekem 120 alatt. Szal húzza neki. Sőt útbaesik a 24-es út Mátrafüredi szakasza is. Aki ismeri, tudja: kemény kanyarok, jó aszfalt...
Hááát itt megint én leszek a láma
Tegnap a 3 testőrből: "...Ő KOMOLYAN veszi az ivást!" (amikor az egyik testőr magában ülve)
Visszatérve: Ha sikerült megtanulnotok a gép ezen határait, akkor biztosan megérte.
na jó, bagoly vagyok az igaz, uazért amit írtál...
még 2x lesz ez a képzés, más más témában, írtam nekik levelet de nem voltak vmi bőbeszédűek...rendőr...mit is vártam, na mindegy, hisz tele vannak így nem kell annyira a reklám. Az viszont kár h pont itt a mecseki szerpentineken nincs ilyen képzés, tököm tele h mindenért Bpre kell mászkálni...
Ez a mostani sorozat tényleg nagy húzás, akár fizetős is lehetne itt az is jó jönne mindig....
Meghoztam a gépet.
És hát:
Sőt:
Ha az a szelephang, amire gondolok: csettegő, kelepelő hang, akkor ugyan olyan, vagy még jobban hallom, mint eddig.