Az tuti hogy átverni nem tud - és ugye nem érdemes, hiszen erre Én is rákérdeztem......
Mikor most csinálták kérdeztem a csókát a Fullosoknál hogy mennyi volt cserélve (ő ugye nem tudhatta hogy 2).....és simán rávágta hogy 2.......
Szóval ha azt mondta hogy 4-et cserélt ott már valami más bibi is volt.......mármint ha nem te vagy az első tulaj.....
Én ezért nem szeretnék használt motort venni soha többé......hisz nem tudni az előéletét......és ilyenkor marad a méreg......
Az akrobatika a bemelegítés volt...
A feladatok, és a technika éppen arra használható, hogy a puklit úgy kerüld, hogy maradjon menekülési utad. Hazafelé nem döccentem egyet sem... tök jól ki lehet kerülni így mindent, hiszen a nagy döntések ellenére hihetetlen tartalékok maradnak a gumiban és a fékben és a stabilitásban. Mindenkinek ajánlok egy ilyet megnézni, kipróbálni!
Most kicsit hülyén motorozok, mert készakarva eltúlzom a tanult mozdulatokat... de élvezem nagyon! Csak senki ne lásson, mert úgy fest, mintha balfék volnék!
esSO reagált már rá - hogy menjünk a Bánki tóhoz......
Kedv?
Ha igen akkor meglehetne dumálni........
Én 6-kor végzek.....és egész nap ráérek....
nem akarok messzire menni, hisz 2 éjszakás műszak után leszek......és másnap megyek vissza reggelre...(vagyis az se biztos hogy bevállalom) de tervnek nem rossz......
Egyre kíváncsibb vagyok a magyarázatra.
Lehet, hogy ő is azért mondott először 2-őt, mert átlagban annyit szokott cserélni, ami azt jelentené, hogy nem heppiből cserélt 4-et, de az oka egyelőre rejtély.
A magyar útak nem épp repülőtéri aszfaltúak.......tehát amit kint megcsinálsz abból pl a 6-oson, 7-esen....vagy akármelyik úton már halálos baleset lehet.......
esetemben amugy DE! Ha tudnék motorozni akkor nyugodtan belemennék egy kanyarba 130-al.....hisz betudnám (bemerném) dönteni a gépet lábtartóig......
ergo a tudásom növelné a merészségem......
Igen ám..... És mi van ha a kanyarban van egy pukli? Szembeforgalom? útfelmarás, őz....stb?
Szóval Én maradok annél hogy amit nem láttok be, ott inkább visszaveszem a gázt......
Én előtérbe helyezném azt, hogy:
1., megtudj állni.....hisz a balesetes motorok 90% -nak az eleje törik rongyá.....mert valamibe belecsapódik.....
2., Ha úgy láttod nem tudsz megállni, akkor keressmenekülő útat.......
stb....
sok esetben az a baj, hogy a motoros besatuzik......és ha még meg is tudna állni, akkor a hátulsról jövő autós kenni fel a másikra......
tehát szerintem ez és az ilyenek fontosabbak mint hogy egy kézel tudok kanyarodni, vagy épp lovaglóülésben mocizok........
De 22 ezer km után miért kell mind a 4-et cserélni?
Vagy nem annyi km. ...
Lehet hogy az előző gazdik nem bántak jól vele? Vagy a szerelő khmmm...szeret szerelni.
Na majd megkérdezem, hogy miért is kellett mind, és mi az oka, mert amúgy normális fickónak tűnik.
Ezek a mutatványok az egyensúlyérzék fejlesztését szolgálják. Csak ennyi a köze a motorozáshoz. Nekünk is ezzel kezdték, hogy ezután senki ne higyje, hogy tud valamit. Hanem inkább tegye lejjeb a mércét!
Ez csak töredéke volt az egésznek. Ez volt a bemelegítés. Egyébként a látszattal ellentétben egyáltalán nem nehezek, kivéve a bal kézzel a jobb kormányt meg a keresztbe kéz. Szerintem mindenki meg tudta csinálni a többit. Nálunk is 3-an estek el, de egyik sem az akrobatikázás közben.
Amigy cserélni kell a lapkákat, mivel ezek ilyenek.......van olyan moci amibe van valami hernyócsavar és azon lehet állítani.....
A lapkák amgy 2000-2500ft közt mozognak GYÁRI ÁRBAN!
Nekem 40.000nél 2 lapkát kelett cserélni, most 60.000-nél 3-at......
Mikor körbekérdeztem minden szerelő (vagy 8) állítótta hogy OLYAT MÉG NEM LÁTTAK hogy mind a 4-et cserélni kelett volna.....
2 henger, hengerenként 2 szelep. Az négy! Az állítás a lapka cseréjét jelenti. Különböző vastagságú lapkák léteznek. Tehát állított, amikor "korongot" cserélt!
BLE