Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyuszikuszt nem te látszódtál a híradóban egy pillanatra a sárga motorodon?
a motoron minden elfér
ÜDV mindenkinek.én is betekertem a mociba a héten egy ezrest.
hibám:3.-ra cseréltek szelepfedél tömitést
megint eresztett.
ki tudja hogy milyen évjáratnál volt a vezérmü tengely hiba?
nekem mikor cserélték a sz.f tömitést kicsit kotyogott a vez. tengely jobbra -balra
(nem föl-le ) ez hiba lehet?
a szerelö azt mondta hogy: nem .DE. . . . .
Sziasztok!

Én is gratulálok Fecó68 a gépezethez! :)
Valószínű nem mondok újat, de ma sem fáztam a motoron. Mindenesetre örülök, hogy 3 hete vettem egy protektoringet, azért ég és föld a kabáthoz képest, megérte az a 15e pénz. Azt viszont észrevettem, hogy a váltóm nem szereti ezt a kánikulát, ha bemelegszik, gurulás közben alig találom az üreset. Pedig akkor lenne könnyebb, nem? Repsol 20W-50 van amúgy benne, kb. egy hónapos. Ha megállok, simán berakom, csak a megszokás... Viszont a forró aszfalton úgy tapad a gumi, hogy kezdem élvezni a döntögetést.
Én honapra terveztem egy agárdi kört, lakik ott egy volt kollégám, gondoltam meglátogatom, és lehűtöm magam a tóban. Itthon is marha meleg van, a szobám 34°C, akkor inkább a motoron legyen melegem!

Pár hete én is vezettem egy VFR750-et, az is 86-os , na azzal nem szívesen állnék dugóban most, úgy dőlt fölfelé a motorból a forró levegő! De amúgy jó volt, és amikor azt hittem a hangja alapján, hogy úgy forgatom, mint a GS-t, rá kellett jönnöm, hogy 1500-2000-en jár! Marha nyomatékos volt, nem kell pörgetni. De a GS hangja tényleg sokkal szebb, amikor a teszt helyszínén, Debrecenben begurultunk a Tesco-ba, lépésben, kis fordulaton, iszonyat állat volt kívülről hallgatni. Persze a közös gurulásokon is ez a jó, sok GS=gyönyörű koncert!

Na most lépek kicsit a 4-kerekűvel, megyünk hűsölni Praktikerbe, veszünk még 2 ventit.
Főni!

Ebben a rohatt melegben nem naon tok mást csinálni, így újra nézegetem a BBT-s vidit. K...va jó! Tisztára, mintha ott lennénk még!
Ja, kedv van. Várjál meg ott, ne mozdulj, míg oda nem érek!

Nálunk volt egy kis csihi-puhi tegnap este. Eső nem sok, de egy locsolásnyit megért.
iSMERŐS:-)


Tegnap hazafelé 150-nél még mindig a FORRÓ szél (Surda módra) tombolt a fejembe:-)
a SÁRKÁNY megijedt mikor megfogta a bukómat, meg a páncélt:-))))) Komolyan forró volt:-))))


Ma már egy kicsit jobb......főleg hogy itt most fújjdogál a szél.....
Este majd 10-kor megyek haza......akkor szerintem már tuti lesz:-)

Még az is lehet hogy csinálok egy kanyart Velence felé és akkor pancsi is lesz:-) Igaz csak boxerba:-) hiszen melóban vagyok:-)


Tényleg!
Valakinek kedve? Talán még 1-2 büffé is nyitva van a parton.....
Na akkor marad még... Persze nem feszes, de az a furcsa hogy a fogak hátul jó állapotban vannak... És a lánc sem "mozog" a hátsó lánckeréken...
Nem tudom ti hogy vagytok vele de ebben a kutya melegben nincs sok kedvem mocira szállni... Majd este 7 után... Most olyan mint ha 1 kemencében motoroznék...
Köszi !
A láncszakadás ellensúlyozása hogy ne feszítsd......inkább engedd vissza..........

Én a gyárival 33-at elmentem és a szakaszos nyúlás nem itt kezdődik - csak itt veszük már észre.......


Szóval használd nyugodtan.....persze van van zsebben 30 ropi akkor csweréld le....

Nekem is szakaszos - és szinte mindenki így jár......szinte = 99%....
De azért sajnos nem élek olyan luxusban hogy egy 70%-os láncot kidobjak......:-)


A lényeg!
NE LEGYEN FESZES! inkább csapkodjon picit, de ha szakad az szar ügy
FBS ragasztó:-)


Én mindenre ezt javaslom:-))))
Na ja. Széttörheti a blokkot is, volt már rá példa. Arra nem is merek gondolni, hogy az elszakadt lánc esetleg beugrik a hátsó kerék küllői közé.
Gratulálok én is a gépedhez, szeresd, óvd, vigyázz rá! Soksok balesetmentes km-t és sok írigy tekintetet kívánok neked!
Ja azt mondta a superduke tulajdonosa, hogy az összes motor közül neki a Gs 500as hangja tetszik a legjobban... Neki csak sportgépei voltak idáig... Majd elélvezett mikor beröffentettem neki a gépet, azt mondta egy ÁLOM Szóval tessék még jobban szeretni, mert nagyon jó vélemény van róla amerre megfordulok mindenki dícséri
Kipróbáltam ma egy Honda VFR 750F-et 86" évjáratú gépet. Állítólag 100 ló de olyan egetverő különbséget nem éreztem a menetteljesítménynél... Bár ment mint a barom a V4-es 230as végsebességgel... Bár az enyém folytott gép inkább maradok a GSM-nél ! Jövő héten pedig egy superduke nyergébe ülök...
ha elszakadna a lánc akkor lehetne igazán nagy a kár.....
Hát köszi a választ! Nincs sok kedvem még láncra költeni szóval kihúzom ameddig lehet ezzel. Szerintetek? Kb. mennyit bírok még elmenni? Mivel 28e km van a gépben valószínű hogy még a gyári szett van rajta. A láncon, és lánckerekeken kívül más károsodhat így? csaknem... Max elszakadhat, vagy...?
Hali lenne még kérdésem is a hátsó lábtartó gumiját,hogy lehetne fixállni, mindig elfordul ha valaki ráül elöre is köszi az ötleteket
Köszönöm a jókivánságokat,és egyben minden motorostól elnézést akinek nem intek vissza,de még sok mindenre oda kell figyelnem ami nekik már rutinból megy.Sokszor azt sem tudom hányadikban vagyok stb.
Hello Bobek!
Gyakorlatilag eladtam. Nem volt egyszerű menet. Amennyi hülye érdeklődő, "tuti" vevő volt.
Kb. hétfőig még itthon van.
heydenau,eső
Képzeljétek úgy döntöttem nem adom el a GS-emet.

Viszont gumit kellene cserélnem. Tapasztalatok? Jótanácsok?

Köszi
Szia

Eladtad a mocidat?
Szóval akkor ráér.
Én azt hittem neked sürgős tőle megszabadulni, hogy ne feküdjön benne a pénzed!
Jó a vasárnap, úgyis viszem a sárkányt a Balcsira fürdeni és visszafelé úgyis a 0-n jövünk, az máe majdnem Miklós!
Lécci küldd el SMS-ben a telcsid és címet!

Köszke és BOCCCSSSI!
Utánam kiabálsz, mint a Kelomotorban...

Nem csörögtem rád, mer este akartalak hívni. Melóhelyről már nem megyek haza, hanem cammogok Goliathoz, és onnan irány Pécs. Nem tudom mikor jövök haza, de vas este már nagy valószínűséggel Miklós környékén leszek, ha az jó neked!